abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 14:23:07 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210259416
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:18 schreef Rianne84 het volgende:


Het is een Zweeds boek en dat is idd ook in het Zweeds verfilmd (Een man die Ove heet). Ik vond het boek beter, maar de film is ook zeker vermakelijk.
Wij kijken nu naar de Zweedse verfilming Een man die Ove heet.
Heel erg leuk. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 14:27:25 #252
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210259445
quote:
*O* *O*
Meer Nederlandse en Europese producties graag. Ik heb het zo gehad met Murica gecentreerde content.
pi_210259842
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 14:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
*O* *O*
Meer Nederlandse en Europese producties graag. Ik heb het zo gehad met Murica gecentreerde content.
https://www.netflix.com/browse/genre/109012?so=az :P
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210264758
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 09:46 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Painkiller sla ik over, heb het verhaal al gezien in Dopesick wat al erg goed was.
Ik had al ergens gelezen dat die twee vrijwel identiek waren, dus Painkiller was wat overbodig. Maar ik heb Dopesick niet gezien, dus dan is dit prima.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210267782
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Animals United - Duitsland 2010 6 1:33 uur | Kinderfilm
De droogte van de Okavango-delta komt door de reusachtige dam die gebouwd is om energie te wekken voor een luxevakantieverblijf. Hoe lossen Billy en Socrates dit op?

Behind Your Touch - Zuid-Korea S01E01 2023 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Misdaad, Mystery
Een paranormaal begaafde dierenarts en een rechercheur slaan de handen ineen, maar hun vaardigheden worden op de proef gesteld tijdens een mysterie met een seriemoordenaar.

J'ai rencontré le père Noël - Frankrijk 1984 9 1:21 uur | Kinderfilm
Een jongetje reist samen met zijn beste vriend door een winterse wildernis om de Kerstman te vinden. Zijn enige wens? Dat zijn ontvoerde ouders thuiskomen.

Once Upon a Time in Venice - VS 2017 12 1:34 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Een wrede bende steelt de hond van een afgematte privédetective. Om zijn geliefde terriër terug te krijgen, moet hij een aantal illegale gunsten verlenen aan de bendeleider.

Paddington - VK 2014 6 1:35 uur | Familiefilm
Een lief jong beertje uit de jungle van Peru belandt in Londen en zoekt een nieuw thuis. Al snel vindt hij familie terwijl hij aan zijn nieuwe stadsleven went.

Weapon of Choice - Oostenrijk 2018 9 1:29 uur | Documentaire
Twee filmmakers spreken met verkopers en eigenaars van het Glock-pistool en geven een inkijkje in de politiek van geweld en de gevolgen ervan in o.m. Chicago en Kirkuk.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210276769
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 22:20 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zonde want de Amerkaanse is ook gewoon echt top! Toevallig een tijdje geleden gekeken.
Het origineel jaren geleden. Ove O+
Kende het origineel niet, maar dit was prachtig O+, ;(.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210276947
A Man Called Otto is een erg goede film, ik heb vooral genoten van de vrouw die Marisol speelt :D _O_

Oh wat me ook opviel :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Spellchecker zondag 13 augustus 2023 @ 23:11:23 #258
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210277056
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 22:57 schreef TLC het volgende:
A Man Called Otto is een erg goede film, ik heb vooral genoten van de vrouw die Marisol speelt :D _O_

Oh wat me ook opviel :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Marisol O+
pi_210277196
Nu wil ik toch weten, is Truman Hanks familie van...
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210284825
weet niet of het was is, zelf snap ik het niet zo.
  maandag 14 augustus 2023 @ 19:10:56 #261
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_210284980
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 23:29 schreef TLC het volgende:
Nu wil ik toch weten, is Truman Hanks familie van...
Ja, is zijn zoon.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_210285042
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 19:10 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ja, is zijn zoon.
Oh leuk, en nu je het zegt hij lijkt wel sprekend op zijn vader :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210288655

Seizoen 3 van top boy komt eraan. Vond het rauwe, toffe serie maar heel eerlijk is me weinig bijgebleven van hoe seizoen 2 eindigt. Maar er zal vast wel een "previous season on..." stuk komen.
pi_210289134
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Age of Innocence - VS 1993 6 2:18 uur | Boek, Drama, Romantisch
De New Yorkse aristocraat Newland Archer rekt de starre normen van de Gilded Age-maatschappij op als hij valt voor de aanstootgevende nicht van zijn verloofde.

Ballers - VS S01-S05 2015 12 HBO Original | Comedy, Drama
Een voormalige NFL-ster wil financieel manager worden van andere spelers, maar stuit op grote persoonlijkheden en de nodige bijkomende problemen.

Daredevil - VS 2003 12 1:43 uur | Actie, Duister, Misdaad
Een advocaat uit New York die als kind zijn gezichtsvermogen verloor en bovenmenselijke zintuigen ontwikkelde, wordt superheld om een machtig misdaadsyndicaat te bestrijden.

Deep Impact - VS 1998 12 2:02 uur | Drama, Sci-Fi
Als een enorme komeet de aarde dreigt te vernietigen, wijst de president een geharde ervaren astronaut aan als leider van een ruimtemissie die de komeet moet vernietigen.

Digging for Fire - VS 2015 12 1:23 uur | Comedy, Drama, Offbeat
Een stel past op een huis in Hollywood en ontdekt een pistool en een bot. Hun loyaliteit wordt danig op de proef gesteld als ze elk apart op onderzoek gaan.

Dora and the Lost City of Gold - VS 2019 9 1:45 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Wanneer haar ouders tijdens een zoektocht naar een oude stad van goud vermist raken in de jungle, gaat een dappere tiener met haar vrienden op pad om hen te redden.

Forrest Gump - VS 1994 12 2:23 uur | Boek, Comedy, Drama, Feelgood, Romantisch
Een zachtaardige, vriendelijke man beleeft een aantal bijzondere gebeurtenissen en inspireert anderen in zijn omgeving met zijn eeuwige optimisme.

Rocketman - VS 2019 12 2:02 uur | Drama, Musical
Popster Elton John kijkt, in rehab, terug op zijn eenvoudige komaf, tijdloze liedjes en onstuimige momenten van inspiratie en overdaad. Gebaseerd op zijn ware verhaal.

Senna - VK 2010 9 1:45 uur | Documentaire
Deze dynamische documentaire gaat over Ayrton Senna, een van de beste formule 1-coureurs aller tijden en een volksheld in zijn geboorteland Brazilië.

Untold: Hall of Shame - VS 2023 16 1:17 uur - Netflix Original | Documentaire
Onderzoek een van de grootste steroïdenschandalen in de sport via interviews met onder meer het hoofd van het BALCO-lab en sporters die verdacht werden van dopinggebruik.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210296525
Vanaf vandaag kan je dus HBO kijken op Netflix https://www.filmvandaag.n(...)u-te-zien-op-netflix
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210296672
Oh yes! Rocketman staat op de agenda!
pi_210296693
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 19:31 schreef Slayage het volgende:
Vanaf vandaag kan je dus HBO kijken op Netflix https://www.filmvandaag.n(...)u-te-zien-op-netflix
Eigenlijk al sinds 1 augustus.

https://www.netflix.com/title/80138784

[ Bericht 9% gewijzigd door Aether op 15-08-2023 20:12:33 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210299350
Hier toch maar weer begonnen aan seizoen 2 vd office. Beste seizoen wel denk ik.
pi_210300511
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adipurush - India 2023 12 2:57 uur | Actie, Boek
Tijdens een lange ballingschap maakt een eerzame krijger-prins op een epische reis over land en zee om zijn vrouw te redden van een demonenkoning.

At Home With The Furys - VK S01 2023 12 - Netflix Original | Reality
In deze hilarische en oprechte docusoap trekt ongeslagen zwaargewichtkampioen Tyson Fury zich terug uit het boksen om de eigenaardigheden van het gezinsleven te omarmen.

Curve - VS 2015 16 1:25 uur | Horror, Thriller
Een jonge aanstaande bruid die van een sadistische lifter af probeert te komen, rijdt haar auto van de weg en belandt in een zenuwslopend gevecht om te overleven.

DEPP V HEARD - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze serie, waarin voor het eerst beide getuigenissen worden vergeleken, verkent het proces dat Hollywood in vuur en vlam zette en de daaropvolgende reacties op het internet.

El Elegido | The Chosen One - Mexico S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Fantasy, Provocerend, Stripboek
Jodie, een 12-jarige die in Baja California Sur woont, ontdekt dat hij Jezus-achtige krachten heeft. Zal hij gehoor geven aan zijn roeping en zijn lot verwezenlijken?

Het Geheugenspel - België 2023 16 1:47 uur | Boek, Drama, Thriller
Wanneer het lijk van haar beste vriendin 25 jaar na haar verdwijning wordt gevonden, komt een vrouw terecht in een ijzingwekkende wereld van verontrustende familiegeheimen.

Gladiator - VS 2000 16 2:35 uur | Actie, Drama
Nadat zijn familie is vermoord en zijn leven is verwoest door de jaloerse zoon van de keizer, voert de heldhaftige Romeinse generaal Maximus een brute strijd om wraak.

Hard Target 2 - VS 2016 16 1:43 uur | Actie
Voormalig MMA-kampioen Wes Baylor wordt met de belofte van een smak geld de jungle ingelokt, maar belandt in een dodelijke, hightech klopjacht en hij is de prooi.

Huisdiergeheimen - VS 2016 6 1:26 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Nadat twee ruziënde honden op straat zijn beland, nemen ze het samen op tegen een bende boze dieren die een aanval op mensen voorbereidt.

Jurassic World: Fallen Kingdom - VS 2018 12 2:08 uur | Actie, Sci-Fi
Als een vulkaan op Isla Nublar actief dreigt te worden, zoeken Owen en Claire een schuilplaats voor de dinosaurussen van het park en worden ze pionnen in een duister plan.

Madagascar - VS 2005 6 1:26 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Vier bevriende dieren maken kennis met het leven in het wild als ze ontsnappen uit de Central Park Zoo van New York en schipbreuk lijden voor de kust van Madagaskar.

Mary, Queen of Scots - VK 2018 16 2:03 uur | Boek, Drama
De jonge koningin Mary keert terug om over haar geboorteland Schotland te heersen en tegen haar nicht koningin Elizabeth I te strijden om de troon van Engeland.

Masterpiece Contemporary: Page Eight - VK 2011 9 1:43 uur | Drama, Intellectueel, Spionage, Thriller
De stijlvolle, ervaren MI5-agent Johnny Worricker is volledig toegewijd aan zijn werk, maar zijn loyaliteit aan de Britse spionagedienst staat op het punt te worden beproefd.

The Purge - VS 2013 16 1:25 uur | Horror
Tijdens de enige nacht in het jaar waarop misdaden onbestraft blijven, probeert een gezin wanhopig in leven te blijven in de hekwerkwijk waarin het zich veilig waande.

Ronaldo - VK 2015 AL 1:32 uur | Documentaire
In dit portret van de beroemde Portugese voetbalheld Cristiano Ronaldo worden zijn carrière en privéleven in kaart gebracht en zien we hoe hij met de roem omgaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door Aether op 17-08-2023 13:39:13 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210300813
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 22:57 schreef TLC het volgende:
A Man Called Otto is een erg goede film, ik heb vooral genoten van de vrouw die Marisol speelt :D _O_

Oh wat me ook opviel :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel echt een aanrader deze film
  woensdag 16 augustus 2023 @ 18:11:37 #271
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_210307367
Knokke off staat er niet meer op??? Was halverwege afl. 8 ofzo.. wilde net verder kijken, en mooi niet meer te vinden :o

Nog geen maand heeft de serie op Netflix gestaan, best gek
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_210307461
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 18:11 schreef E.T. het volgende:
Knokke off staat er niet meer op??? Was halverwege afl. 8 ofzo.. wilde net verder kijken, en mooi niet meer te vinden :o

Nog geen maand heeft de serie op Netflix gestaan, best gek
https://www.netflix.com/nl/title/81580070
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 16 augustus 2023 @ 18:34:42 #273
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_210307639
quote:
"Deze titel wordt in 'Mijn lijst' weergegeven zodra hij beschikbaar is"

en ik kan een 'melding instellen' .. Maar kijken, ho maar. :? Ook als ik ga zoeken op Netflix komt ie niet meer naar voren bij mij.. staat niet meer tussen de top 10..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 16 augustus 2023 @ 18:50:05 #274
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_210307816
het lag aan m'n VPN -O-
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 16 augustus 2023 @ 18:50:51 #275
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210307831
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 18:50 schreef E.T. het volgende:
het lag aan m'n VPN -O-
Rookie mistake, hebben we allemaal weleens
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')