In november is de vorige deputy commandant óók al gesneuveld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bryansk en Kursk in Rusland liggen trouwens ook onder vuur.
quote:Op maandag 19 juni 2023 00:52 schreef oheng het volgende:
[..]
In november is de vorige deputy commandant óók al gesneuveld.
Even een interessant logistiek feitje. Verschillende russische bronnen melden een acuut water tekort op meerdere fronten. Zoals deze zeer goed ingelichte russische journaliste.
Vertaling:Het schijt schijnen ze ook te hebben. Geen drinkwater, wel het schijt. Gaat echt top. Binnen de kortste keren geen fatsoenlijk functionerende units meer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bryansk en Kursk in Rusland liggen trouwens ook onder vuur.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Beter dat ie in het open veld is geklapt.....quote:
Best dichtbij de lui die de RPG afschoten, vraag me af of die er allemaal ongeschonden vanaf kwamen.quote:
Nu je het zegt.... Afgezien van de drukgolf zie je een stoot aan brokstukken de bosrand in vliegen.....quote:Op maandag 19 juni 2023 08:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Best dichtbij de lui die de RPG afschoten, vraag me af of die er allemaal ongeschonden vanaf kwamen.
Met zo'n grote knal lijkt me hersenletsel alleen al door de schokgolf waarschijnlijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Best dichtbij de lui die de RPG afschoten, vraag me af of die er allemaal ongeschonden vanaf kwamen.
Slecht bemande loopgraaf, dus. Als een paar meter verder mensen zich gewoon kunnen laten zakken en daarna iedereen kunnen afknallen.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:10 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]Close combat in de greppel, NSFW
Navy Seals in Vietnam: "Hold my beer"quote:Op maandag 19 juni 2023 09:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Slecht bemande loopgraaf, dus. Als een paar meter verder mensen zich gewoon kunnen laten zakken en daarna iedereen kunnen afknallen.
En de laatste orc heeft een spijkerbroek en gympen aan. Goeie uitrusting.
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Navy Seals in Vietnam: "Hold my beer"
[ afbeelding ]
Goeie ze mogen dan al blij zijn als ze met gescheurde trommelvlies weglopen.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wow.. en ook bizar dat we tegenwoordig zulke snuff movies open en bloot op Twitter hebben.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:10 schreef Slayage het volgende:
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Slecht bemande loopgraaf, dus. Als een paar meter verder mensen zich gewoon kunnen laten zakken en daarna iedereen kunnen afknallen.
En de laatste orc heeft een spijkerbroek en gympen aan. Goeie uitrusting.
Poef, dat zijn de echte gevechten! Respect.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:10 schreef Slayage het volgende:
?quote:Op maandag 19 juni 2023 10:57 schreef Nober het volgende:
Nog even en we kunnen de taken van de Oekraïnerse broeders overnemen voor #onzeoorlog
[ twitter ]
Normaal gesproken zijn dit soort beelden niet openlijk te zien. Vreemdquote:Op maandag 19 juni 2023 10:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wow.. en ook bizar dat we tegenwoordig zulke snuff movies open en bloot op Twitter hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |