Het is ook een hele mooie open vlakte waar je alles van kilometers ver kunt zien aankomen. Daarbij zal het nog wel drassig zijn wat de snelheid er uit haalt voor alles wat er door heen wil gaan. Een beetje goedgeplaatste artillerie zou helemaal los kunnen gaan en daarbij het terrein compleet omwoelen waardoor je geen kamt meer op kunt.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:32 schreef ETA het volgende:
[..]
Net aan de overkant van de kerncentrale, ten zuiden van Nikopoi begint het droog te vallen. Op papier wandel je zo via de achterdeur Melitopol binnen. Praktijk zal wel iets lastiger zijn
Ik neem aan dat zowel Rusland en Oekraine dit al lang hebben onderzocht en daarop actie hebben ondernomen. Misschien is het grote moeras en helemaal niet mogelijk om daar met zwaar materieel over te steken, we gaan het zien....
[ afbeelding ]
Het is idd spijtig, voorheen klikte ik nog wel vaak op de vele linkjes die hij hier poste, ook als het me 1-2-3 niks zei, maar daar maar mee opgehouden omdat ik geen trek heb in tankie gelul.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Aub die gast hier niet meer posten..
Kan die kop niet meer zien.
1000 rijplatenquote:Op zondag 18 juni 2023 17:42 schreef BEFEM het volgende:
Mannetjes zouden er wel overheen kunnen gaan, lekker wadlopen.
En dan achter de linies rustig aan spotten voor de storm shadows
Geef je ze nog een blinddoek mee? Of denk je dat ze niet gespot worden?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:42 schreef BEFEM het volgende:
Mannetjes zouden er wel overheen kunnen gaan, lekker wadlopen.
En dan achter de linies rustig aan spotten voor de storm shadows
Het is 100 km breed ofzo, individuele gevallen kunnen vast wel ergens oversteken s nachts. Je moet niet met tientallen tegelijk doen uiteraard.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:06 schreef zalkc het volgende:
[..]
Geef je ze nog een blinddoek mee? Of denk je dat ze niet gespot worden?
Gelukkig werk ik 14km van Belgiequote:Op zondag 18 juni 2023 16:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Omdat de Russen geld nodig hebben
en ze alles aan India verkopen voor Rupies en de Indiers verkopen het aan europa voor euro
maar volgende week gaat de BTW er weer op met 21% , komt er 14 cent bij
Eens hoor..quote:Op zondag 18 juni 2023 17:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Toch zijn dat soort mensen geen enkele reden om de Russen enig mededogen te tonen.
Een grote meerderheid verpest het voor een minuscule minderheid. De Tsjechische President had gelijk. Russen in Europa horen op een bijzondere veiligheidslijst te staan omdat ze in buitengewoon veel gevallen als marionet worden gebruikt om het Russische vergif te verspreiden.
Ze hebben een behoorlijk aantal mobiele bruggen.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:35 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat de bodem van een stuwmeer na een paar weken begaanbaar is nee. Zal vast bestaan uit heel diepe lagen slib en modder.
De daadwerkelijke rivier is maar heel smal. Dat laat deze goed zien, zo rond het eind. Zie je sling-slangerig de rivier zoals die van nature loopt.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ze hebben een behoorlijk aantal mobiele bruggen.
Dat en metalen platen.
Zou nog best eens kunnen werken.
Volgens dezelfde lui heeft Rusland ook nagenoeg onbeperkte middelen. Dus ja, Oekraine kan het toch niet winnen. Rusland is immers onoverwinnelijk en Poetin, die kan geen gezichtsverlies lijden he. Dus we hebben geen keuze!quote:Op zondag 18 juni 2023 19:32 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Kijk, dit is goed nieuws. Vooral voor al die lui die zeggen Rusland en Poetin niet te mogen MAAAAARRRRRR vinden dat Oekraïne snel vrede moet sluiten omdat ze zo vreselijk bezorgd zijn over hun arme soldaten die de dood in worden gejaagd. NEE DUS! Hoe heerlijk moeten die het niet vinden dat onze westerse donaties helpen het leven van hun soldaten te redden. Geen zorgen meer over het welzijn der Oekraïense soldaten. We zouden nog veel meer moeten leveren. zullen ze denken, opdat er nog veel meer in leven blijven.
Of niet soms?
De voorwaarden zullen voor China ongetwijfeld goed zijnquote:Op zondag 18 juni 2023 20:00 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dan moet Rusland voortaan alleen maar in China gaan kopen. Benieuwd of Xi ze goede voorwaarden geeft. Maar waarom zou hij dat eigenlijk doen? Het is niet dat Rusland veel keus heeft.
quote:
Ja, verkeerd gedacht. Maar nu zal Rusland nieuwe plekken moeten vinden. Maar dat valt op, Rusland is denk ik niet in staat om zo maar ergens een munitiedump bouwen zonder dat Oekraïne het te weten komt.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:50 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die Chechen dachten een lekker veilig baantje te hebben als bewaker van een ammo dump heel ver van het front.
De VS zal je bedoelen. De keyholes zullen dat gebied vaak scannen.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, verkeerd gedacht. Maar nu zal Rusland nieuwe plekken moeten vinden. Maar dat valt op, Rusland is denk ik niet in staat om zo maar ergens een munitiedump bouwen zonder dat Oekraïne het te weten komt.
Of gewoon omwonenden. In- en uitladen gaat ook opvallen.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
De VS zal je bedoelen. De keyholes zullen dat gebied vaak scannen.
Geen idee.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:17 schreef Delenlill het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_president_vladimir/
Waarom zijn Putin's wangen zo dik opeens? Dat ziet er niet goed uit. Of lijkt het maar zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |