quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
Als een Ferrari in de muur gaat moet ik wel heel hard lachen
+1quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
Als een Ferrari in de muur gaat moet ik wel heel hard lachen
Je zou er bijna van in de lach schieten als het niet zo triest was.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:33 schreef Evenstar het volgende:
Gewoon dus niet eens notedGewoon negeren
![]()
Omdat er iemand moet winnen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou het een ander moeten zijn?
De weersomstandigheden wijt men het aan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:33 schreef Evenstar het volgende:
Gewoon dus niet eens notedGewoon negeren
![]()
Dat is Stroll. Als je dan toch dingen gaat spoileren, zeg het dan goed.quote:
Nee, Strop Strop.quote:
Stroll rijdt in een Haas?!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is Stroll. Als je dan toch dingen gaat spoileren, zeg het dan goed.
Dat is vrij duidelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt dan
Keuze voor slicks was een goede - en lucky vrij rondjequote:
Die is ook rood.quote:
Jij hebt er een handje van om iets te roepen voor het gebeurt. Jij roept wat, en een paar seconden later zie ik geel. Ik trek conclusiesquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is vrij duidelijk inderdaad.
Hou je snavel dan joh...
Ja ik heb eerder beeld dan jij. En dat weet je inmiddels al ff..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt er een handje van om iets te roepen voor het gebeurt. Jij roept wat, en een paar seconden later zie ik geel. Ik trek conclusies
Er is nog een q3quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze doen wel alsof Albon al pole heeft bij Viaplay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |