quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat was er eigenlijk met Van Gerwen aan de hand?
Nee?quote:Op zondag 18 juni 2023 05:52 schreef Dr_Flash het volgende:
"Gelegenheidsduo redt het niet tegen ruziënde Belgen"![]()
Weet je ook genoeg toch
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:15 schreef wimderon het volgende:
Heeft Koert alleen dat paar Adidas-schoenen?
Haha zure Nederlander gespot.quote:
Waarom HATEN die Belgen elkaar eigenlijk?quote:
Het zijn ook wel de twee grootste Belgische idioten samen, die er te vinden zijn.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vinden die Duitsers die Belgen niet leuk ofzo
Laatste leg België-Australië? Het ging mis bij Russ Bray bij de eerste worp van Dimi. Hij gooide 60 maar Russ callde 80. Dus het scorebord en Russ hadden het de hele leg fout, i.t.t. de score van de TV-productie. Dus feitelijk stond België op het einde op dubbel 18 ipv dubbel 8.quote:
Behalve dan dat Van den Bergh bij zijn eerste worp 80 gooide en er ook 80 gecalled en opgeschreven werd en de TV-productie het dus juist fout had.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Laatste leg België-Australië? Het ging mis bij Russ Bray bij de eerste worp van Dimi. Hij gooide 60 maar Russ callde 80. Dus het scorebord en Russ hadden het de hele leg fout, i.t.t. de score van de TV-productie. Dus feitelijk stond België op het einde op dubbel 18 ipv dubbel 8.
Voor wie het wat boeitwant zag dat het geen stormlooptopic was. Heb ook lang niet alles gezien, meeste in samenvatting.
Dan is het dus juist andersom, excuus. Maar volgens mij gooide hij 60 (1 triple 20, en de andere 2 pijlen ketsten uit het bord), but correct me if I'm wrong...quote:Op zondag 18 juni 2023 23:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Behalve dan dat Van den Bergh bij zijn eerste worp 80 gooide en er ook 80 gecalled en opgeschreven werd en de TV-productie het dus juist fout had.
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:16 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dan is het dus juist andersom, excuus. Maar volgens mij gooide hij 60 (1 triple 20, en de andere 2 pijlen ketsten uit het bord), but correct me if I'm wrong...
Ik ben bang dat t tegen gaat vallen en ze dit keer wel gewoon professioneel gaan doenquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:17 schreef Zipportal het volgende:
Cola zuipende Hamster mag weer met Dimi.
Ik heb een twitch stream, gewoon door te zoeken op darts.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat was nu gangbare streamsite?
DM mag
Waarom een vage streamingsite als je vtm go hebt?quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat was nu gangbare streamsite?
DM mag
Oh lol, goeie tip.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:34 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay TV zendt dit gewoon uit. Oude SBS9.
Dit moet ik even terugkijken. Ik werk vandaag en morgen en ga daarna dartsen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:47 schreef wimderon het volgende:
Mooie gluurblik van Durra @:Alaphilippe_
Is er al vooruitzicht op een Q-School of Challenge Tour entry?quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit moet ik even terugkijken. Ik werk vandaag en morgen en ga daarna dartsen.
Wellicht is er een ploegmaat van mij in het komende seizoen te zien in de MODUS.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is er al vooruitzicht op een Q-School of Challenge Tour entry?
Vast wel en dan vechten ze volgende week elkaar weer de tent uit om over half jaar weer sorry te zeggen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:54 schreef TjjWester het volgende:
Is de oorlog tussen de belgen weer opgeklaard?
Dat is inmiddels wel een goeie opmaat naar iets groters.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wellicht is er een ploegmaat van mij in het komende seizoen te zien in de MODUS.
Ik snap niet dat Dimi dit persee wilt, voor het geld hoef je het niet te doen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vast wel en dan vechten ze volgende week elkaar weer de tent uit om over half jaar weer sorry te zeggen.
Vermoeiend
Je bent Dirty Harry vergeten?quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel een goeie opmaat naar iets groters.
Als het weer koek en ei is dan ga je toch gewoon spelen? Hij speelt ook geen Premier League, dan is het heel lang geen TV-toernooi.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Dimi dit persee wilt, voor het geld hoef je het niet te doen.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Dat je hier van verliest lol. Zjuuls is echt een fraud.
Ik denk ook dat heel veel darters een teringhekel hebben aan Vincent en zijn groene gruwelijke bilmaat.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk dat Vincent wel een teringhekel heeft aan Sjuul
Reet met een draaicirkel.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:16 schreef GwaiLow het volgende:
Wat is die Rock dik geworden. Komt misschien door dit shirt, maar het valt ineens extra op.
Jaquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
Wie gooien er voor Nederland? MvG en Noppert?
Vtm go is gratis voor nederlanders,heeft een app die je kunt sideloaden en beter commentaar.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:02 schreef Zipportal het volgende:
Tuurlijk vandaag en morgen zendt Viaplay TV niks uit. Mosterdgas op die tent.
Dat zeggen ze in elk interview dit toernooi ook. Alleen op het podium kunnen ze dat wel uitschakelen zeggen ze (en kennelijk is dat ook zo).quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
En Dimitri mag Kim nog steeds niet zo te zien
Duo gelijk voor een tribunaal gooienquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:23 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA @:POWERLOUNGEN
Barney en Dirk invliegenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Duo gelijk voor een tribunaal gooien
quote:“Ik kook vanbinnen”
De teleurstelling op de gezichten van Huybrechts en Van den Bergh was overduidelijk. Een enorme kans op een finaleplek ging in rook op.
“Er zat meer in”, stak Huybrechts van wal. “We kwamen op voorsprong en dan gooiden zij twee fantastische legs. Daarna kwam de leg die ons gekraakt heeft, denk ik. Na de break zijn we er niet meer aan te pas gekomen. Tegen Italië had ik het al lastiger en ik ben er niet meer doorgekomen. Dimitri kon het niet blijven alleen doen, maar ik kon hem niet helpen op de goeie momenten.”
Van den Bergh zat intussen te sakkeren: “Een simpel dubbeltje, een simpel dubbeltje”. Om vervolgens zijn ontgoocheling te uiten. “Het was gewoon niet meer goed genoeg. We vonden geen triples meer, terwijl ik aan de lat ga staan met het idee om er minstens één te raken. En, geen zever, ik deed dat dit toernooi en zelfs beter. Maar het ging minder soepel allemaal. Ik hoopte dat Kim mij zou oppikken, maar ook bij hem lukte het niet. Weer geen finale… Dit is even een zware ontgoocheling. Ik spreek voor ons beiden dat dit een enorme teleurstelling is, maar we kunnen er niks meer aan veranderen. We zijn gewoon tien keer beter dan wat we hebben laten zien. Alle krediet voor Oostenrijk, maar we wilden het andersom. Ik kook momenteel vanbinnen.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |