Ik heb een twitch stream, gewoon door te zoeken op darts.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat was nu gangbare streamsite?
DM mag
Waarom een vage streamingsite als je vtm go hebt?quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat was nu gangbare streamsite?
DM mag
Oh lol, goeie tip.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:34 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay TV zendt dit gewoon uit. Oude SBS9.
Dit moet ik even terugkijken. Ik werk vandaag en morgen en ga daarna dartsen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:47 schreef wimderon het volgende:
Mooie gluurblik van Durra @:Alaphilippe_
Is er al vooruitzicht op een Q-School of Challenge Tour entry?quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit moet ik even terugkijken. Ik werk vandaag en morgen en ga daarna dartsen.
Wellicht is er een ploegmaat van mij in het komende seizoen te zien in de MODUS.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is er al vooruitzicht op een Q-School of Challenge Tour entry?
Vast wel en dan vechten ze volgende week elkaar weer de tent uit om over half jaar weer sorry te zeggen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:54 schreef TjjWester het volgende:
Is de oorlog tussen de belgen weer opgeklaard?
Dat is inmiddels wel een goeie opmaat naar iets groters.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wellicht is er een ploegmaat van mij in het komende seizoen te zien in de MODUS.
Ik snap niet dat Dimi dit persee wilt, voor het geld hoef je het niet te doen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vast wel en dan vechten ze volgende week elkaar weer de tent uit om over half jaar weer sorry te zeggen.
Vermoeiend
Je bent Dirty Harry vergeten?quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel een goeie opmaat naar iets groters.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |