Ze begonnen ook een kwartier later dus ik denk dat ze hem daarom geskipt hebben. Vond dat wel erg jammer, maar voor de rest weer erg genotenquote:Op zaterdag 4 november 2023 23:52 schreef Felixa het volgende:
Krijgen we nou? Geen SFTD als afsluiter?![]()
Die moest toch niet wijken voor Paper Machete hoop ik?![]()
![]()
Op setlist.fm staat dat ie wel op de setlist stond.
Verder wel een superstrak concert weer.
Ah. Better living through chemistry. Die zocht ik, was inderdaad het hoogtepunt voor mij.quote:Op zondag 5 november 2023 00:26 schreef Berkery het volgende:
Beginnen met Regular John en Better living through chemistry spelen, dan ben ik al snel tevreden.![]()
Oh, en The Chats
quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:52 schreef Felixa het volgende:
Krijgen we nou? Geen SFTD als afsluiter?![]()
Die moest toch niet wijken voor Paper Machete hoop ik?![]()
![]()
Op setlist.fm staat dat ie wel op de setlist stond.
Verder wel een superstrak concert weer.
Dat nummer is inderdaad geskipt voor Paper Machete. Op de setlist stonden als laatste twee nummers Go With the Flow & A Song for the Dead. Vind ik op zich niet zo erg, Paper Machete had ik (uiteraard) nog niet live gehoord, SFTD heb ik wel vaker gehoord live, en zo vet als in Tivoli Oudegracht wordt die toch niet meer.quote:Op zondag 5 november 2023 00:26 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ze begonnen ook een kwartier later dus ik denk dat ze hem daarom geskipt hebben. Vond dat wel erg jammer, maar voor de rest weer erg genoten
Iemand is zo aardig geweest om het op te nemen. Beetje minder geluid, maar hij staat wel.quote:Op zondag 5 november 2023 00:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ah. Better living through chemistry. Die zocht ik, was inderdaad het hoogtepunt voor mij.
quote:Op maandag 6 november 2023 11:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iemand is zo aardig geweest om het op te nemen. Beetje minder geluid, maar hij staat wel.
Voor mij het hoogtepunt als ik terugkijk.
Er staat een liveversie van 9 minuten op YouTube, Denemarken volgens mij. Die luister ik nog wel eens.quote:Op maandag 6 november 2023 11:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iemand is zo aardig geweest om het op te nemen. Beetje minder geluid, maar hij staat wel.
Voor mij het hoogtepunt als ik terugkijk.
Rock am ring. Met goed geluid ja.quote:Op maandag 6 november 2023 13:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er staat een liveversie van 9 minuten op YouTube, Denemarken volgens mij. Die luister ik nog wel eens.
Ja, deze inderdaad.quote:
Begon er net een beetje in te komen toen waren ze alweer klaar.quote:Op maandag 6 november 2023 13:09 schreef Bronson het volgende:
Maar dat 1e voorprogramma hè, wat voor vage meuk was dat zeg.
Stond ergens midden/midden dus kon het niet goed zien, maar was die linker nog wat?quote:Op maandag 6 november 2023 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Begon er net een beetje in te komen toen waren ze alweer klaar.
Meh.quote:Op maandag 6 november 2023 15:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Stond ergens midden/midden dus kon het niet goed zien, maar was die linker nog wat?
Hmm, blijkbaar dus het nichtje van Osama bin Ladenquote:Op maandag 6 november 2023 15:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Stond ergens midden/midden dus kon het niet goed zien, maar was die linker nog wat?
Lol que.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm, blijkbaar dus het nichtje van Osama bin Laden
Oh dan stond ik in de buurtquote:Op zaterdag 4 november 2023 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Sta 10e rij in het midden. Veel plezier!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |