Maar Max is Nederlanderquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:17 schreef Mano_ het volgende:
Gaat iemand Max nog vertellen dat de baan nat is?
Gras wordt heel kort zo door al het grasmaaienquote:
Full dom Perezquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:17 schreef Jane het volgende:
Moest net lang zoeken voor ik Perez in de lijst gevonden had.
Dan zal ie tegen GP zeggen dat ie juist heel langzaam gaat omdat het nat isquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:17 schreef Mano_ het volgende:
Gaat iemand Max nog vertellen dat de baan nat is?
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:18 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dan zal ie tegen GP zeggen dat ie juist heel langzaam gaat omdat het nat is
Slechte verliezer.quote:
Ik weet niet hoe snel jouw brommer gaat, maar dat kan nooit legaal zijn.quote:
Ik hoop toch wel dat heel AMartin goed is dit weekendquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:15 schreef Donderkonijn het volgende:
Als je de onboards van Alonso en Stroll vergelijkt..... man man Alonso stuurt behendig met kleine correcties hier en daar, en bij Stroll lijkt het wel of die een koe aan het melken is zo krampachtig gaat het.
Niet goed voor de intersquote:
ULTRA SNEL.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:20 schreef Mano_ het volgende:
FL met geel-paars-geel. Hoe hard ging s2 dan wel niet
Die kant gaat het wel op ja.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tenzij heel veel pech wordt dit een nog dominantere titel dan vorig jaar.
El Sierd niet kennenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe snel jouw brommer gaat, maar dat kan nooit legaal zijn.
Hoe je het ook went of keert Stroll is gewoon een handicap. Niet echt een heel slechte coureur voor een paydriver maar er zijn betere opties.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat heel AMartin goed is dit weekend![]()
Heb naast ALO ook de AM-motorin de FOK! F1-manager.
(en Williams-zooi kon ik nog nét betalenLogan, en Chassis)
So much voor de regenmeester.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef rotaderp44 het volgende:
doe lewis maar 40 miljoen minder per jaar
overbetaalde jankmuil
WenDtquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert Stroll is gewoon een handicap. Niet echt een heel slechte coureur voor een paydriver maar er zijn betere opties.
scheelde slechts 44 honderdsten, op zn eigen FL - hè.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:20 schreef Mano_ het volgende:
FL met geel-paars-geel. Hoe hard ging s2 dan wel niet
Dan nog, met 2 gele sectoren heeft 'ie daar toch een hoop goedgemaakt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:22 schreef Sally het volgende:
[..]
scheelde slechts 44 honderdsten, op zn eigen FL - hè.
I know.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert Stroll is gewoon een handicap. Niet echt een heel slechte coureur voor een paydriver maar er zijn betere opties.
Ik heb zon beetje hetzelfde team denk ik. Alonso,Hulk, AM en HAAS onderdelenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
I know.
Maar dat is IRLEn dan is er nog de F1-manager - een spelletje. Met zo z'n beperkingen
![]()
<3
Meeste herinneringen die ik heb van hem is dat ie toch echt van de baan glijd, maar goed, leuk bedacht die titel door z'n fansquote:
Maar dan krijg ik een vlag,quote:
kiek da water joh!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:25 schreef Jane het volgende:
O jee, Charles doet nog een rondje. Perfect moment om nog even in de muur te gaan.
Heeft ie die titel echt? Ik verzin hem netquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:26 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Meeste herinneringen die ik heb van hem is dat ie toch echt van de baan glijd, maar goed, leuk bedacht die titel door z'n fans
Volgens sommigen jaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heeft ie die titel echt? Ik verzin hem net![]()
Kom je? Ik heb pizzaquote:
Het is droogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Volgens mij was het ooit Jos the Boss die de titel Regenmeester kreeg. En z'n zoon doet m na - en beterquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Stel je aan. Of neem ander abbo..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:27 schreef PS. het volgende:
FLIKKER NOU TOCH EENS OP OVER HOE JULLIE AUTO GEPARKEERD STAAT STELLETJE KUTLULLEN.
Gister ging het er ook alleen maar overquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:27 schreef Nizno het volgende:
nuttige info om te weten waar hun auto staat.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:27 schreef PS. het volgende:
FLIKKER NOU TOCH EENS OP OVER HOE JULLIE AUTO GEPARKEERD STAAT STELLETJE KUTLULLEN.
Ze noemen hem king of rain😂quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
yupquote:
Welke wil je?quote:
Ik heb big sausage pizzaquote:
Gaarne.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wil er iemand weten waar ik m'n auto geparkeerd heb?
Ik denk ergens bij een stopcontactquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
die issie wel kwijt die titelquote:
Ah, lucky you idd.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:28 schreef PS. het volgende:
[..]
Uiteraard, heb gelukkig F1TV, dus kan altijd switchen.
Graag. Die van mij staat hier voor de deur,quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
King of pain straks.quote:
Volvo? Dan wél?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
quote:
quote:
Hier ook. Geen NL meer voor mij. Engelsen zijn ruim beter.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, lucky you idd.
Ik wenste je al wat beters![]()
(heb ook F1 TV Pro, maar ALTIJD F1 TV commentaar aan)
Jaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Broodjes met kruidenboter zijn ook lekker
Kannie wachten om zsm te zappen naar het andere kanaalquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:30 schreef Perox het volgende:
[..]
Hier ook. Geen NL meer voor mij. Engelsen zijn ruim beter.
"DE KLAPPERRRRRRRR VAN DE WEEK..."quote:
Komt eraan, komt eraan...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
stuur eens wat van die regen deze kant op. Het is hier veel te droog
Eens.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
stuur eens wat van die regen deze kant op. Het is hier veel te droog
Vanaaf & morgen ook niet, denk je?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
Dat wordt voorlopig niet droog daar
Geen idee. De lucht ziet er uit alsof het minimaal een uur duurt voordat het minder begint te regenenquote:
Nou, onder de 30 in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dinsdag zou het hier ff flink los moeten gaan, daarna weer standje Afrika.
Waar is @Nattekat met z'n weersvoorspellingen ter plekke als je 'm nodig hebt?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen idee. De lucht ziet er uit alsof het minimaal een uur duurt voordat het minder begint te regenen
Als je hem daarna maar weggooit danquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:34 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga even de salami voor @:Whiskers2009 pakken. Tot later
mwah, die verzuipt als het zo regentquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar is @:Nattekat met z'n weersvoorspellingen ter plekke als je 'm nodig hebt?
Hier is de keuze op de Meat Lovers gevallenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:34 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga even de salami voor @:Whiskers2009 pakken. Tot later
na gebruik opeten toch?quote:
En hij gaat lang mee!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pff, wat negatief allemaal weer. Ik eet die salami gewoon lekker zelf op. Daar is'ie toch voor gemaakt, of niet dan?
Buienradar heeft geen informatie over Canadaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar is @:Nattekat met z'n weersvoorspellingen ter plekke als je 'm nodig hebt?
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buienradar heeft geen informatie over Canada
Bohhhhquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:50 schreef PS. het volgende:
https://www.weerplaza.nl/(...)nada/montreal/14086/
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:50 schreef PS. het volgende:
Ja hoor, net die ene kwali dit jaar die ik niet zie (in elk geval niet live) wordt een spektakelquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:50 schreef PS. het volgende:
Alleen q3 gaat leuk worden, de rest bwoahquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja hoor, net die ene kwali dit jaar die ik niet zie (in elk geval niet live) wordt een spektakel
Bij het ontbijt dan maar.
Een stuk gekeken ja. Alleen reden ze toen achter een safety car enorm langquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je vorige week zeker niet gekeken?
Dat stuk had ik gemist, dus ik heb de beste race in jaren gezienquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een stuk gekeken ja. Alleen reden ze toen achter een safety car enorm lang
Tenzij de favorieten niet door Q1 komenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen q3 gaat leuk worden, de rest bwoah
zoals een ferrariquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tenzij de favorieten niet door Q1 komen
En een perezquote:
Zou Sainz weer de muur in gaan? Of Hamilton, die al rechtdoor ging.quote:
ViaPlay Premium nemen.quote:
Voor de normale mensen niet nee.quote:
Alleen voor premium mensenquote:
Sorryquote:
Ja, nou, uhhmmquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry
Was de pizza iets te veel, of de salami te groot?
Sorryquote:
Decaf'je?quote:
Ik kan dat gewoon hebben en slapen. Ik zou zelfs beweren dat ik beter slaap ermee.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Decaf'je?
goed idee, btw!![]()
![]()
F1 TV ook live nu
quote:
Nou nou nouquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Zo dom als het achtereind ve eencellig wezen..
Verdraaid!quote:
Albon is blij met jequote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:37 schreef Gehrman het volgende:
Even Thaise rode curry weggewerkt.
#READY
Boh.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:37 schreef Gehrman het volgende:
Even Thaise rode curry weggewerkt.
#READY
Is morgen dan niet droog?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:42 schreef Nattekat het volgende:
RB is volle bak op de regenafstelling gegaan in VT3.
zag het niet, maar lijkt me sterk.quote:
Alleen Max dan mag ik hopen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:42 schreef Nattekat het volgende:
RB is volle bak op de regenafstelling gegaan in VT3.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:45 schreef Sally het volgende:
[..]
zag het niet, maar lijkt me sterk.
mss 23 m(in)?
edit: iin LT net 18:00 (minuten)
Viaplay heeft nog nooit iets goed gedaan, dus dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Heeft iemand hier al gemeld dat die pitgozer van Viaplay het echt heel goed doet? Vergeleken met Stéphane en de tandarts echt een topper
Die jongen doet het idd prima.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Heeft iemand hier al gemeld dat die pitgozer van Viaplay het echt heel goed doet? Vergeleken met Stéphane en de tandarts echt een topper
Sterkte quote dit.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:48 schreef PS. het volgende:
[..]
Viaplay heeft nog nooit iets goed gedaan, dus dat lijkt me sterk.
Oh ja, ze hadden het over de 24h van LMquote:
En wie heeft dat laatste uurtje gewonnen?quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wie heeft dat laatste uurtje gewonnen?
Nee. ze zijn nu de pits aan het drogen met kleine blazertjesquote:
Dat was dichter bij 2 uur in de buurt toch?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze hebben gewoon de tijd vd langste SC eraf getrokken
Het begin van de race lag een tijdje stil, dus daar zit dat uurtje.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wie heeft dat laatste uurtje gewonnen?
3 (of iets meer) zelfs totaalquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat was dichter bij 2 uur in de buurt toch?
De presentatoren van F1 TV zeggen van niet - maar wel nat asfalt.quote:
Meeeeeeer, meneer niet-kijkerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het begin van de race lag een tijdje stil, dus daar zit dat uurtje.
Yuki, Sainz (weer), Perez (weer)quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
George, Sargeant en Charles gaan crashen tijdens deze kwali
Mol en plooij buiten de deur houden was wel een goede beslissing, maar dat is een beetje een kappotte klok verhaalquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:48 schreef PS. het volgende:
[..]
Viaplay heeft nog nooit iets goed gedaan, dus dat lijkt me sterk.
Zul je zien dat er net weer rood komt als Verstappen in een ronde zit of zo.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
George, Sargeant en Charles gaan crashen tijdens deze kwali
Je kon ook wel meer uur ervanaf trekken, maar dit dekt de lading prima.quote:
Wordt een lange lijst zoquote:
Dat was fantastisch zelfsquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:55 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Mol en plooij buiten de deur houden was wel een goede beslissing, maar dat is een beetje een kappotte klok verhaal
Neequote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kon ook wel meer uur ervanaf trekken, maar dit dekt de lading prima.
Dat was hun eerste fout.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:55 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Mol en plooij buiten de deur houden was wel een goede beslissing, maar dat is een beetje een kappotte klok verhaal
Oooh we hebben nog kroepoekquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik trek een zak chips open
#viesdik
Kijkt naar buiten en ziet een blauwe lucht hierquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Jezus, het is daar nog donkerder dan hier
Je hebt de verkeerde audiofeed.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
Melroy moet iets verder met zijn kukident van de microfoon af.
Ik ook!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
#viesdik
Ik heb die van mij al bijna opquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
#viesdik
Hier staat de zon alleen niet meer boven de horizon.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kijkt naar buiten en ziet een blauwe lucht hier
Ik ook!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
#viesdik
Heb je geen boomerdutje gedaan vanmiddag?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hopelijk geen rode vlaggen. Ik wil tukken.
*Oma vertelt
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb je geen boomerdutje gedaan vanmiddag?
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb je geen boomerdutje gedaan vanmiddag?
Ja, lach maar. Overkomt jou straks ookquote:
Na de slips.quote:
Ik dacht Hamsterclassquote:
Vaak genoeg overkomen, maar dan was ik ook ernstig ziek.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Overkomt jou straks ook
Ook jij wordt een keer oud..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vaak genoeg overkomen, maar dan was ik ook ernstig ziek.
Meer chronisch ziek, maar je leert er mee te dealenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook jij wordt een keer oud..![]()
Maar onwijs naar van het ernstig ziek
Klinkt als een verschrikkelijk slecht clickbaitkanaal.quote:
Z'n auto niet, veel te nat!quote:
Naarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Meer chronisch ziek, maar je leert er mee te dealen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |