Maar Max is Nederlanderquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:17 schreef Mano_ het volgende:
Gaat iemand Max nog vertellen dat de baan nat is?
Gras wordt heel kort zo door al het grasmaaienquote:
Full dom Perezquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:17 schreef Jane het volgende:
Moest net lang zoeken voor ik Perez in de lijst gevonden had.
Dan zal ie tegen GP zeggen dat ie juist heel langzaam gaat omdat het nat isquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:17 schreef Mano_ het volgende:
Gaat iemand Max nog vertellen dat de baan nat is?
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:18 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dan zal ie tegen GP zeggen dat ie juist heel langzaam gaat omdat het nat is
Slechte verliezer.quote:
Ik weet niet hoe snel jouw brommer gaat, maar dat kan nooit legaal zijn.quote:
Ik hoop toch wel dat heel AMartin goed is dit weekendquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:15 schreef Donderkonijn het volgende:
Als je de onboards van Alonso en Stroll vergelijkt..... man man Alonso stuurt behendig met kleine correcties hier en daar, en bij Stroll lijkt het wel of die een koe aan het melken is zo krampachtig gaat het.
Niet goed voor de intersquote:
ULTRA SNEL.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:20 schreef Mano_ het volgende:
FL met geel-paars-geel. Hoe hard ging s2 dan wel niet
Die kant gaat het wel op ja.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tenzij heel veel pech wordt dit een nog dominantere titel dan vorig jaar.
El Sierd niet kennenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe snel jouw brommer gaat, maar dat kan nooit legaal zijn.
Hoe je het ook went of keert Stroll is gewoon een handicap. Niet echt een heel slechte coureur voor een paydriver maar er zijn betere opties.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat heel AMartin goed is dit weekend![]()
Heb naast ALO ook de AM-motorin de FOK! F1-manager.
(en Williams-zooi kon ik nog nét betalenLogan, en Chassis)
So much voor de regenmeester.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef rotaderp44 het volgende:
doe lewis maar 40 miljoen minder per jaar
overbetaalde jankmuil
WenDtquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert Stroll is gewoon een handicap. Niet echt een heel slechte coureur voor een paydriver maar er zijn betere opties.
scheelde slechts 44 honderdsten, op zn eigen FL - hè.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:20 schreef Mano_ het volgende:
FL met geel-paars-geel. Hoe hard ging s2 dan wel niet
Dan nog, met 2 gele sectoren heeft 'ie daar toch een hoop goedgemaakt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:22 schreef Sally het volgende:
[..]
scheelde slechts 44 honderdsten, op zn eigen FL - hè.
I know.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert Stroll is gewoon een handicap. Niet echt een heel slechte coureur voor een paydriver maar er zijn betere opties.
Ik heb zon beetje hetzelfde team denk ik. Alonso,Hulk, AM en HAAS onderdelenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
I know.
Maar dat is IRLEn dan is er nog de F1-manager - een spelletje. Met zo z'n beperkingen
![]()
<3
Meeste herinneringen die ik heb van hem is dat ie toch echt van de baan glijd, maar goed, leuk bedacht die titel door z'n fansquote:
Maar dan krijg ik een vlag,quote:
kiek da water joh!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:25 schreef Jane het volgende:
O jee, Charles doet nog een rondje. Perfect moment om nog even in de muur te gaan.
Heeft ie die titel echt? Ik verzin hem netquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:26 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Meeste herinneringen die ik heb van hem is dat ie toch echt van de baan glijd, maar goed, leuk bedacht die titel door z'n fans
Volgens sommigen jaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heeft ie die titel echt? Ik verzin hem net![]()
Kom je? Ik heb pizzaquote:
Het is droogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Volgens mij was het ooit Jos the Boss die de titel Regenmeester kreeg. En z'n zoon doet m na - en beterquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Stel je aan. Of neem ander abbo..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:27 schreef PS. het volgende:
FLIKKER NOU TOCH EENS OP OVER HOE JULLIE AUTO GEPARKEERD STAAT STELLETJE KUTLULLEN.
Gister ging het er ook alleen maar overquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:27 schreef Nizno het volgende:
nuttige info om te weten waar hun auto staat.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:27 schreef PS. het volgende:
FLIKKER NOU TOCH EENS OP OVER HOE JULLIE AUTO GEPARKEERD STAAT STELLETJE KUTLULLEN.
Ze noemen hem king of rain😂quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
yupquote:
Welke wil je?quote:
Ik heb big sausage pizzaquote:
Gaarne.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wil er iemand weten waar ik m'n auto geparkeerd heb?
Ik denk ergens bij een stopcontactquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wil er iemand weten waar ik m'n auto geparkeerd heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |