SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Ah doelde op de luchtvochtigheid.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het komt uit het zuidwesten. In het noorden is het gewoon nog koud.
Ik ook. Maar kijk eens omhoogquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ah doelde op de luchtvochtigheid.
[ afbeelding ]
Als ik hier serieus op zou gaan reageren zou je gehoopt hebben mij deze vraag nooit gesteld te hebben!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hebbie die van je ma's facebook pagina?
hier in Elsloo, Limburgquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ah doelde op de luchtvochtigheid.
[ afbeelding ]
Vraag me af waar het het uiteindelijk het warmst aanvoelt. Zal wel ergens in het midden zijn.
Ik keek heel snel en dacht even dat dit temperaturen warenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
De luchtvochtigheid is wel hoger geworden in het westen ondertussen
Dat is wel erg drastisch om je daar voor te cremerenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:35 schreef cherrycoke het volgende:
staat nu weer veel regen op voor maandag, ik laat mij verassen
En uiteindelijk valt er weer amper watquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:35 schreef cherrycoke het volgende:
staat nu weer veel regen op voor maandag, ik laat mij verassen
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Schuift het nu weer op? De regen voor morgennacht lijkt nu ook al uit de kaarten..
Plantjes kunnen het goed gebruikenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:50 schreef Momo het volgende:
Dagen daarna zit wel genoeg neerslag op de kaarten
Wij mensen ook met die giga hoeveelheid pollen from hell.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Plantjes kunnen het goed gebruiken
ik heb mijn ogen er nog niet uitgekrabt, desloratadine werkt prima gelukkigquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wij mensen ook met die giga hoeveelheid pollen from hell.
Dat worden leuke kringetjes op de auto's met dit stoffige weer.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:31 schreef Rabieluh het volgende:
Nou, toch zeker wel een stuk of 70 regendruppels gehad net in Zeeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |