Je hebt dan wel de minst sympathieke voorhoede ooit denk ik. Tadic er nog bij op 10 en het is compleet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:20 schreef PSVCL het volgende:
Noa Lang voor 12 binnen halen en hebt opnieuw een flink deel van het budget uitgegeven aan aanvallers terwijl de verdediging shit is sinds 2017![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#ThePSVway
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Je hebt dan wel de minst sympathieke voorhoede ooit denk ik. Tadic er nog bij op 10 en het is compleet.
Opzich eens, het is ook niet alsof we de afgelopen jaren 24 goede spelers hadden ofzo. Bij 2 a 3 blessures zaten we alweer in de problemen. Denk niet dat dat veel gaat veranderen als je van 24 naar 20 gaat.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:04 schreef tja77 het volgende:
Niks mis met selectie verkleinen. Liever kwaliteit dan kwantiteit. Een betere basis en bij veel blessures talentjes uit Jong PSV een kans geven. Daar wordt nu dan dus ook in geïnvesteerd.
Defensieve versterking is wel een must maar daar zal ook echt nog wel wat voor worden gehaald.
Ik die Chotard ook niet. Reserve van Montpellier blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Joris Chotard van Montpellier schijnt naar PSV te komen. Moet gezegd worden, ken die hele website niet.
https://www.90min.com/fr/(...)ner-au-psv-eindhoven
wat is nou Montpellier lmaoquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Joris Chotard van Montpellier schijnt naar PSV te komen. Moet gezegd worden, ken die hele website niet.
https://www.90min.com/fr/(...)ner-au-psv-eindhoven
En daar speelt hij dan ook nog eens amper. Dat zal me wel weer een topper zijn. Voor Jong PSV gehaald of zo?quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wat is nou Montpellier lmao
wordt waarschijnlijk weer zo'n zelfde soort flop als Brechet toen, alhoewel slechter dan Brechet kan bijna niet
Voorlopig lees ik nog nergens anders een bevestiging, zou dus zomaar onzin kunnen zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
En daar speelt hij dan ook nog eens amper. Dat zal me wel weer een topper zijn. Voor Jong PSV gehaald of zo?
Het staat op 100 sites, maar die schrijven ook allemaal maar wat over van elkaar natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voorlopig lees ik nog nergens anders een bevestiging, zou dus zomaar onzin kunnen zijn.
Doelde meer op twitter rik, Romano. Serieuze bevestiging had ik misschien moeten schrijven.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het staat op 100 sites, maar die schrijven ook allemaal maar wat over van elkaar natuurlijk.
Jullie hebben Baumgartl toch weer terug? Dus waar maak je je druk om?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:20 schreef PSVCL het volgende:
Noa Lang voor 12 binnen halen en hebt opnieuw een flink deel van het budget uitgegeven aan aanvallers terwijl de verdediging shit is sinds 2017![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#ThePSVway
Jullie hebben nu Bosz als coach, dan heb je helemaal geen verdedigers meer nodig.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:20 schreef PSVCL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#ThePSVway
Is gewoon een juridische formaliteit.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:57 schreef Oriente het volgende:
Paris Saint-Germain gaat de clausule van zes miljoen euro in het contract van Xavi Simons definitief lichten, zo meldt Fabrizio Romano woensdagmiddag. De twintigjarige smaakmaker van PSV heeft nog altijd alle touwtjes in handen, maar Romano meldt dat hij binnen 25 dagen moet laten weten of hij de aanbieding van PSG accepteert of niet. De clausule in het contract van Simons is tot 31 juli aanstaande geldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |