muggen zappen vind ik lastiger dan bromvliegenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:01 schreef xsaskiax het volgende:
Geintje, kon het niet laten![]()
een mug killen with love lijkt me trouwens nog lastiger dan with fire... hoewel ik een elektrische mepper prefereer
Ik heb laatst een 'stevig' gesprek met mijn baas gehad erover en toen was hij het er volledig mee eensquote:
ik moet ook maar eens wat meer eisen gaan stellenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb laatst een 'stevig' gesprek met mijn baas gehad erover en toen was hij het er volledig mee eens
Zou ik wel doen. Als iedereen aan zichzelf denkt word er aan iedereen gedachtquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet ook maar eens wat meer eisen gaan stellen
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Als iedereen aan zichzelf denkt word er aan iedereen gedacht
Goede baas heb je!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb laatst een 'stevig' gesprek met mijn baas gehad erover en toen was hij het er volledig mee eens
mssn toch ook maar F1TV abo nemen, kan je verslaggever wordenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:15 schreef xsaskiax het volgende:
oke, training afgelopen
In een extra lange tweede vrije training op het circuit van Montréal heeft Max Verstappen de zesde tijd geklokt. De WK-leider gaf iets meer dan vier tienden toe op het Mercedes-duo Lewis Hamilton en George Russell bovenaan de tijdenlijst. De teams hielden constant één oog op de radar, maar uiteindelijk regende het alleen in de slotminuten.
Ga je nu vertellen dat je 'eigen baas' bent??quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst lurken zekerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
![]()
huh wacht, ik postte hier nog niks...
Dan is een stevig gesprek met jezelf zo klaar, ik wil, nee ik eis en dan, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ga je nu vertellen dat je 'eigen baas' bent??
Dat zullen ze bij het AD niet zo leuk vinden denk ikquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn toch ook maar F1TV abo nemen, kan je verslaggever worden![]()
gevluchtquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
precies... ik dacht... gezellig, bijna allemaal bekenden
Onder mijn leiding word hij er steeds beter inquote:
Jij snaptum!!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan is een stevig gesprek met jezelf zo klaar, ik wil, nee ik eis en dan, je hebt gelijk![]()
Nee, dat nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ga je nu vertellen dat je 'eigen baas' bent??
Nou mocht je er over denken het wel te doen, niet bij Viaplay, dat zijn kneuzen en veel te duur en beeld met blokjesquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat zullen ze bij het AD niet zo leuk vinden denk ik![]()
Dit was het betere 'jatwerk' hahaha
Ik ben voor Max hoor, volg de F1 ook wel, maar ben niet zo fanatiek dat ik een abonnement ga nemen op een specifiek kanaal, ik lees het wel op het AD (er is altijd een live topic als ze trainen en rijden bij de F1)
Dat heb ik vaker gehoord en hoeveel durven die lui nog te vragen voor een abonnement?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou mocht je er over denken het wel te doen, niet bij Viaplay, dat zijn kneuzen en veel te duur en beeld met blokjes
Geen idee, volgens mij iets van ¤ 18 per maand. Wij betalen F1TV ¤ 65 per jaarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord en hoeveel durven die lui nog te vragen voor een abonnement?
Daar mag ik van mijn 'baas' geen verdere uitspraken over doenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh nee....... het droomscenario.... je vrouw/vriendin is je 'baas'... ik wistut!!
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar mag ik van mijn 'baas' geen verdere uitspraken over doen
Tering, dat is echt veel voor de kwaliteit die viaplay levertquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij iets van ¤ 18 per maand. Wij betalen F1TV ¤ 65 per jaar![]()
je deed een like en die zag ik toevallig ;-)quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
![]()
huh wacht, ik postte hier nog niks...
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tering, dat is echt veel voor de kwaliteit die viaplay levert![]()
![]()
jezus wat een dure meuk. Vind je het gek dat mensen illegale abootjes nemenquote:
Een kennisje van me volgt ook de F1, ze neemt een abonnement en aan het eind van het seizoen zegt ze het weer op, doet ze al een paar jaarquote:
En dan ook nog bufferen en blokjesbeeld. Die lui zijn gek! Maar tis iets goedkoper dan ik dacht, haalde denk ik ESPN en Viaplay door elkaarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jezus wat een dure meuk. Vind je het gek dat mensen illegale abootjes nemen
Heb ik me ook een tijdje schuldig aan gemaakt, die illegale streamsquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jezus wat een dure meuk. Vind je het gek dat mensen illegale abootjes nemen
ik afgelopen jaren ook om Wie is de Mol Belgie te volgenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik me ook een tijdje schuldig aan gemaakt, die illegale streams
Doen wij met ESPN ook altijd, zomermaanden stop zetten en als seizoen weer begint, dan weer abo nemenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Een kennisje van me volgt ook de F1, ze neemt een abonnement en aan het eind van het seizoen zegt ze het weer op, doet ze al een paar jaar
Ik heb geen idee wat voor films en series ze hebben, maar voor enkel het F1 gedeelte zou ik dat er no way voor uitgevenquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor films en series ze hebben, maar voor enkel het F1 gedeelte zou ik dat er no way voor uitgeven![]()
Mijn zusje heeft het vorig jaar een tijdje gehad en daar heb ik het een keer gezien. Toen heb ik voor de race begon maar ingelogd met mijn F1TV account op hun smart TV
Ach, je moet toch watquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik afgelopen jaren ook om Wie is de Mol Belgie te volgen
De beloofde aardbeien staan in het vorige topic, maar was bijna niemandquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:32 schreef xsaskiax het volgende:
* xsaskiax gaat nog maar even rond met![]()
nootjes en snacks
oke dan.......quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De beloofde aardbeien staan in het vorige topic, maar was bijna niemand
Oh wat leuk, je bedoeld in het eggie?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:33 schreef Koen66 het volgende:
ter info, @:mazikeen was zo ongeveer de Fokster die ik als eerste gemeet heb
wat leuk!!!!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:33 schreef Koen66 het volgende:
nee, die ken ik ook wel, da's iemand andersquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
wat leuk!!!!
Hoi Mazikeen![]()
in de Utopiatijd 'kende' ik hier wel een Mazaru
yes, irl, live, meetquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh wat leuk, je bedoeld in het eggie?
Mazaru komt me bekend voor, heeft die hier ook wel eens gepost?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
wat leuk!!!!
Hoi Mazikeen![]()
in de Utopiatijd 'kende' ik hier wel een Mazaru
(edit moet ik telkens aan denken als ik jouw naam zie)
Nice, ik heb niemand IRL ontmoet, maar ben hier ook nog niet zo heul langquote:
ff mezelf quoten.... wat komt die vraag stom over, heb het over chatters hier hequote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:37 schreef xsaskiax het volgende:
Kennen jullie eigenlijk veel Fokkers/Foksters irl ??
enkele tientallen welquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:37 schreef xsaskiax het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:33 schreef Koen66 het volgende:
Iquote:
Ik welquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:37 schreef xsaskiax het volgende:
Ik een stuk of 5 denk ik, maar volgens mij nog niemand die hier regelmatig post sinds ik hier post.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:37 schreef xsaskiax het volgende:
joehoequote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
enkele tientallen wel
Al zijn er best veel van intussen weer verdwenen van Fok
Avond Shiiquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent een van de laatsten die ik heb gemeet
Komt vast nog wel een keer.quote:
Zekers.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
heee FF jij komt vast op de gezelligheid af
FF nog bedankt he, de godgeslagen dag loop ik het al te neuriën en te blèren... goed dat niemand me hoortquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:24 schreef xsaskiax het volgende:
Lieve schat ik ben je prohooiiiiiiiiiiii
![]()
Dat snertliedje blijft maar in m'n kop zitten hahahaha
Isabella en Wolter Kroes uit Utopia
Graag gedaan.Fijn dat je vrolijk bent.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
FF nog bedankt he, de godgeslagen dag loop ik het al te neuriën en te blèren... goed dat niemand me hoort
Ah oké vandaar, wel balenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
organiatie was ziek (Oma Nijn van 40+)
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Graag gedaan.Fijn dat je vrolijk bent.
Hey Moes.quote:
proostquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:51 schreef Monique___ het volgende:
* maakt deur van viva open en ziet dat hier iedereen zit te feesten
![]()
![]()
![]()
quote:
Je hebt de aardbeien gemist, maar heb nu een rondje bitterballen neergezetquote:
Ook lekker.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je hebt de aardbeien gemist, maar heb nu een rondje bitterballen neergezet
Ik heb ook nog maar een biertje erbij gepakt. Proost!quote:
Ja en wat ik ook zo leuk vind, je leert weer nieuwe mensen kennenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
op jullie allemaal (en dit gezellige plekje)
Mijn man zag de foto van de bitterballen en de airfryer staat al aanquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn man zag de foto van de bitterballen en de airfryer staat al aan
ik heb hemquote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:06 schreef xsaskiax het volgende:
* xsaskiax gooit een bitterbal richting Koen66 en roept 'vangen'!!!!
Zeker te weten Aardbeiquote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja en wat ik ook zo leuk vind, je leert weer nieuwe mensen kennen
Nee, het eindigt op bal, dus mannelijk en dus hijquote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:08 schreef Koen66 het volgende:
of is dat politiek incorrect, een bitterbal 'hem' noemen
Ben je mal, noemen hoe je hem noemen wilt, vrijheid, blijheid hierquote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:08 schreef Koen66 het volgende:
of is dat politiek incorrect, een bitterbal 'hem' noemen
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, het eindigt op bal, dus mannelijk en dus hij
tegenwoordig trap je al gauw mensen voor hun schenen / op de lange tenenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ben je mal, noemen hoe je hem noemen wilt, vrijheid, blijheid hier
Dan trekken ze die maar eens even in, vind je ook niet?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
tegenwoordig trap je al gauw mensen voor hun schenen / op de lange tenen
Die lange tenen moeten ze maar thuis houden, doen we hier niet aan toch?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
tegenwoordig trap je al gauw mensen voor hun schenen / op de lange tenen
Nu heb ik een beeld van iemand die staat te jongleren met bitterballenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
* xsaskiax probeert of ze 2 bitterballen tegelijk richting Rabbit kan gooien........
ditquote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan trekken ze die maar eens even in, vind je ook niet?
en ditquote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die lange tenen moeten ze maar thuis houden, doen we hier niet aan toch?
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik een beeld van iemand die staat te jongleren met bitterballen![]()
Kijk ze en slaap lekker voor straks!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ga nog even met manlief een serie kijken, dank weer voor de gezelligheid en slaap lekker voor straks![]()
kijksequote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ga nog even met manlief een serie kijken, dank weer voor de gezelligheid en slaap lekker voor straks![]()
Veel plezier Aardbei, bedankt voor al het lekkers, voor straks slaap lekker en tot snelquote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:18 schreef xsaskiax het volgende:
Lieverds ik haak af voor vannacht, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen
Bedankt voor het gezellige relaxte kletsen (zo kan het dus ook)
Slaap lekker voor nu of voor straks, droom alleen maar mooie dromen en tot snel
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld
klopt, zijn best wel mensen die ik niet aardig vind, maar dan moet je het wel erg bont makenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
tja\
niet iedereen vindt iedereen aardig
genoeg mensen ervaren dat andersquote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, zijn best wel mensen die ik niet aardig vind, maar dan moet je het wel erg bont maken
ik heb het nog niet opgemerktquote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
genoeg mensen ervaren dat anders
je had nog niet gemerkt dat mensen elkaar stom vinden, ook als er winig is voorgevallen?quote:
nee, geen reden gezien om jou niet aardug te vindenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
je had nog niet gemerkt dat mensen elkaar stom vinden, ook als er winig is voorgevallen?
ik ben dan ook best aardigquote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, geen reden gezien om jou niet aardug te vinden
Jij ook zie ik.quote:
Goedenavond heer dev.quote:
Het lijkt wel Almelo!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 06:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedenavond heer dev.
Hier is altijd wat te doen.
Ja hoor Herman.quote:
Niet meerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 06:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is bij jou nog wat te doen dat is de vraag?
Goeiemoarn.Koning des konijnenrijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:06 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand koffie?
En tevens goedes morgens
Dat is dan het derde bakkie van je, lekker hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:06 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand koffie?
En tevens goedes morgens
Bakkie sterke pleur komt uw kant opquote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goeiemoarn.Koning des konijnenrijk.
Lijkt me een prima plan.![]()
Ga zo wel nog even croissants halen.
Goedemorgen Dot.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan het derde bakkie van je, lekker hoor
Een man die weet hoe het hoort
Gaat uwe Konijnlijke hoogheid zo sporten?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bakkie sterke pleur komt uw kant op![]()
Ik heb met moeite een voedingshake naar binnen gewerkt
Men leeft zoals men koffie drinkt. Drinkt men alleen dan is men alleen, drinkt u met andere dan bent u met anderequote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan het derde bakkie van je, lekker hoor
Een man die weet hoe het hoort
Momentje.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Men leeft zoals men koffie drinkt. Drinkt men alleen dan is men alleen, drinkt u met andere dan bent u met andere
Nee, gewoon geen ontbijt mens. Dan heb ik nog iets binnen qua voeding in de morgen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat uwe Konijnlijke hoogheid zo sporten?
En samen ben je nooit alleenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Men leeft zoals men koffie drinkt. Drinkt men alleen dan is men alleen, drinkt u met andere dan bent u met andere
Oeps de Bolk is al tot hier gekomenquote:
Dacht misschien te lang in de zon gezetenquote:
Rob.quote:
Alles op 90 graden.quote:
Beste man.quote:
is een optiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:51 schreef Rob het volgende:
[..]
is een optieNiet je eigen kleding gekkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Past ook beter in de koffer.quote:
Roep haar nou niet.quote:
Te laatquote:
quote:
quote:
Heb je er een beetje zin in?quote:
Ik zou liever gisteren dan morgen vertrekkenquote:
Dat is de spirit.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou liever gisteren dan morgen vertrekken
Dat is pas in oktober he?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou wel bij Rob in de camper willen gedurende de dag.
Ben ik de eerste.Ik kan verder niks alleen dom praten.quote:
Koffiedrinkenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou wel bij Rob in de camper willen gedurende de dag.
Koffiedrinkenquote:
Moi lovy.quote:
quote:
Dat is 40+quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:48 schreef maily het volgende:
[..]
Deze?40+ / [40+ SC #5067] Het feest kan beginnen...
Was loos? Lees vaak dat je niet blij bentquote:
Valt helaas niet goed te delen hierquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was loos? Lees vaak dat je niet blij bent
Snap ik, sterkte hoop dat er betere tijden aan komen voor nu een dikkequote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Valt helaas niet goed te delen hier
Ik ben oprecht blij voor jouquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik jou ook.
Gemaakt blij zijn kan ik niet.
Misschien moet je geen moeite doen om mensen te begrijpen?quote:
En dat is ook oke.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Valt helaas niet goed te delen hier
Nee dank jequote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoihoi
Ga je van de zon genieten?
Dat is niet verplicht.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik twijfel om het wel te delen hier
Bij twijfel nooit doen Happy Alles wat je op internet tikt kan altijd tegen je gebruikt worden en blijft voor altijd op internet staanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik twijfel om het wel te delen hier
Ik ook niet hoor mij veel te warm deze zonquote:
Oké.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:15 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ik ga niet van de zon genieten.
Veel te warm.
Gewoon lekker beetje aanrommelen?ook fijnquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:15 schreef maily het volgende:
[..]
Zo eerst koffie drinken, wasje draaien, beetje in de tuin.
Koffie drinken, boodschappen doen en verder niksen in de tuin is het mij ook te warmquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:15 schreef maily het volgende:
[..]
Zo eerst koffie drinken, wasje draaien, beetje in de tuin.
Heer aloa.quote:
De Tall ships komen weer naar u over een paar jaar.quote:
Ik las het. Gaat weer smoordruk worden dan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Tall ships komen weer naar u over een paar jaar.
Hij is dan ook heel knapquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wel knap zo identiek elke keer, precies goedleggen voor de foto
hebben we het nog steeds over die lekker uitziende koeken?quote:
Is een traditie tussen mij en @aloaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is dat iets typisch fries?
en hoi....
maar is dat ook echt iets typisch fries zeg maar.. zoals in Limburg alfa bier, stroop, vlaai..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een traditie tussen mij en @:aloa
Dat is meer deze.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar is dat ook echt iets typisch fries zeg maar.. zoals in Limburg alfa bier, stroop, vlaai..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |