quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik weet me op de een of andere manier altijd weer mateloos populair te maken bij onze politici op Twitter.![]()
![]()
[ afbeelding ]
üs?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Leuk he. Voelde me superveilig.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:53 schreef sly-nl het volgende:
@:ieniminimuis, slaap lekker en hoop dat het meevalt met ut buurthuisIf not for the future, kun je altijd nog bij een kno-arts je oren uit laten schakelen
![]()
Schoonen nacht
Ah, ik werd getriggerd door mijn naan en dan die üs erachter.quote:
Jooo, wassup bitch?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ah, ik werd getriggerd door mijn naan en dan die üs erachter.
Ja natuurlijk gezellig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Shiii, ik blijf nog ff als het mag van je![]()
![]()
"De meeste moderne koelkasten zijn redelijk stil; het geluidsniveau van een koelkast ligt rond de 40 dB. Dat is ongeveer zo hard als het normale geluid in de huiskamer of als in een stil klaslokaal."quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het in mijn huis 40 dB is hoe hard moet het daar binnen wel niet zijn dan?
Doe je goedquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Koers gereden in mijn woonplaats
Jij mag blijven maar je moot wel aardig blijven.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Shiii, ik blijf nog ff als het mag van je![]()
![]()
Oke, sorry, ouwe piemolmeneerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag blijven maar je moot wel aardig blijven.
Helemaal top. Alles kits behind the rits buttons.quote:
Mooi!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Helemaal top. Alles kits behind the rits buttons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |