Ik had hem alquote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:59 schreef Zorro het volgende:
Ik voel een rode vlag aankomen!
(Ik wilde dat al eerder zeggen maar er was geen topic open)
quote:
Die lees ik nooit, die staat altijd eenzaam en alleen op pagina 7 bij mijquote:
Slecht, matig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit jaar zijn de muren verlengd
Das 301 schatquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die lees ik nooit, die staat altijd eenzaam en alleen op pagina 7 bij mij
Om Groundhogs op te grillenquote:
Ohquote:
Zoiets valt pas op als ie een keer in de weg staatquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Serieus? Niet opgelet de afgelopen dagen?
Dat krijg je met die groundhogeffect wagensquote:
Totdat MiamiGP Zandvoort ziet, dan is hun mind echt blownquote:
Over hun baan?quote:
Hun 'water' in een mooiere kleur zullen ze zeggen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Totdat MiamiGP Zandvoort ziet, dan is hun mind echt blown
Die voelen aan dat ze de F1 rechten gaan verliezenquote:
VT1 is afgelastquote:
Dat lang viel best wel mee.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
VT1 is afgelast
VT2 heeft net lang stil gelegen wegens een stomme nieuwe muur.
Had mogelijk helemaal niet stilgelegen als die muur er niet stond, dus dan is alles lang.quote:
Hij raakte de muur nietquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:11 schreef SiGNe het volgende:
Dacht dat Perez de pit in ging om een nieuwe onderbroek te halen.
Nextquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had mogelijk helemaal niet stilgelegen als die muur er niet stond, dus dan is alles lang.
Waarom afgelast? regen?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
VT1 is afgelast
VT2 heeft net lang stil gelegen wegens een stomme nieuwe muur.
Te vroeg pieken.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:12 schreef greysbones het volgende:
Ferrari de motor maar weer opgeschroefd ?
Nopequote:
quote:
Nee, Nederlands commentaar bij F1 TVquote:
Zelfdequote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, Nederlands commentaar bij F1 TV
VT wordt niet langerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
Haas heeft wel het voordeel dat ze nu al aan de auto van Hülk kunnen sleutelen
Durf te wedden dat Viaplay een deal met F1TV heeft dat ze betaald worden, dus je draagt nog steeds bij.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, Nederlands commentaar bij F1 TV
En parkeren waar je een rode vlag kan verwachten ipv in de hoek daar, waar de auto meteen achter de muur kan.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
Stop the car en ocon geeft nog even gas ??
Ik ga nu schakelen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Durf te wedden dat Viaplay een deal met F1TV heeft dat ze betaald worden, dus je draagt nog steeds bij.
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
Haas heeft wel het voordeel dat ze nu al aan de auto van Hülk kunnen sleutelen
Laat ze maar gewoon racenquote:
Neequote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Klopt het dat het volgend jaar weer bij Ziggo is?
Hopelijk welquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Nee, maar ze kunnen veel eerder aan de slag dan wanneer de auto ergens halverwege de baan staatquote:
Deze vraag kan nog niet beantwoord worden.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is een even grote leugen als de leugen dat die muur er al jaren zou staan.quote:
Jinxxxxquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:18 schreef DKUp het volgende:
Ik heb het vermoeden dat niet allebei de Ferrari coureurs dit weekend de race uitrijden met deze motor
@Nova kan hem ook niet beantwoorden?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze vraag kan nog niet beantwoord worden.
Oh ok...iemand zei dat.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze vraag kan nog niet beantwoord worden.
Geen idee of het bod van ziggo hoog genoeg wasquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh ok...iemand zei dat.
Is het nog niet zeker of...?
Volgend jaar sowieso niet. Voor 2025 is afwachten wie de rechten krijgt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:17 schreef HiDiHo het volgende:
Viaplay had de rechten toch 3 jaar? Dit is het 2e jaar pas.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh ok...iemand zei dat.
Het grote bieden op de rechten is deze maand.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh ok...iemand zei dat.
Spannend!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het grote bieden op de rechten is deze maand.
Volgende maand meende ik ergens te lezenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het grote bieden op de rechten is deze maand.
Nee. Niemand heeft gezegd dat die muur er al jaren staat + voor volgend seizoen ggan de rechten op zeker niet naar Ziggo (tenzij er hele rate dingen gebeuren).quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is een even grote leugen als de leugen dat die muur er al jaren zou staan.
Ze heeft gelijk. Volgend jaar is sowieso nog bij Viaplay. Voor 2025 is nog niets bekend.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is een even grote leugen als de leugen dat die muur er al jaren zou staan.
Nopequote:
Het is uiteraatd niet zeker wie de nwe rechten krijgt. Er kan nog niets eens geboden worden..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh ok...iemand zei dat.
Zolang het maar niet met Olav en Jack isquote:
Oja, kak, dat is het jaar daarna natuurlijkquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Niemand heeft gezegd dat die muur er al jaren staat + voor volgend seizoen ggan de rechten op zeker niet naar Ziggo (tenzij er hele rate dingen gebeuren).
Komt door al die zandzakken.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:21 schreef greysbones het volgende:
Leek die Mercedes nu zo te stuiteren ?
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zolang het maar niet met Olav en Jack is
Er zijn meer bronnen, zoals de bekende f1 nieuws sitesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, kak, dat is het jaar daarna natuurlijk
En je zei dagen, niet jaren. Het is al laat
En waar had ik op moeten letten dan? Mijn enige nieuwsbron staat nog steeds op zwart, en hier wordt dat niet gedeeld.
Brittenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:23 schreef tripel7 het volgende:
'hamilton will be a sitting for the red bull', alsof er ook maar enige kans is dat behalve een blauwe vlag, hij een RB achter zich krijgt
Duck? 🦆quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:23 schreef tripel7 het volgende:
'hamilton will be a sitting for the red bull', alsof er ook maar enige kans is dat behalve een blauwe vlag, hij een RB achter zich krijgt
Maar die moet ik nu weer helemaal opnieuw gaan ontdekken, alles wat vertrouwd was is me ontnomenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er zijn meer bronnen, zoals de bekende f1 nieuws sites
Ach gut, arme jij..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar die moet ik nu weer helemaal opnieuw gaan ontdekken, alles wat vertrouwd was is me ontnomen
Kusje eropquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar die moet ik nu weer helemaal opnieuw gaan ontdekken, alles wat vertrouwd was is me ontnomen
First World problems.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zullen er nog wel 1 of 2 volgenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste van het weekend in de muur
Pas de 1e sessie ookquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:44 schreef SiGNe het volgende:
Pas de eerste die de wall of champignons raakt
niet praten met consumptiequote:
In me broekquote:
laat het hier maar geen regenen buiten, kan ik best waarderenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:47 schreef greysbones het volgende:
Laat maar regenen
Ben je de pluis ook kwijt
Ik nietquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat het hier maar geen regenen buiten, kan ik best waarderen
Ik vroeg me al af waarom ik niks meer had.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
iemand een fles afwasmiddel geleegd?
dan ga je maar naar binnen, ik heb zin in verkoelingquote:
Hier is het primaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ga je maar naar binnen, ik heb zin in verkoeling
Hier aan zee is het al.koelquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ga je maar naar binnen, ik heb zin in verkoeling
mijn huis is sauna, buiten is het hier ook prima.quote:
Benieuwd of dat morgen wat doetquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
interessant dat ze de inters scrubben
tis ook al 23.52uquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:51 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij heeft iemand daar het licht uit gedaan.
Ik heb hetzelfde probleem, maar daar zijn airco's voor. En als het gaat regenen, kan ik hier niet meer de deur open houdenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn huis is sauna, buiten is het hier ook prima.
Maar dit huis kan niet echt doorwaaien dus als er regen op de ramen komt gaat dat snellert
Heeft @Nattekat je account gehacktquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn huis is sauna, buiten is het hier ook prima.
Maar dit huis kan niet echt doorwaaien dus als er regen op de ramen komt gaat dat snellert
ik houd mn achterdeur en logeerkamerraam gewoon open.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, maar daar zijn airco's voor. En als het gaat regenen, kan ik hier niet meer de deur open houden
Het regent ookquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:53 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari zet de inters erop omdat anderen het doen. Ze dachten dat het regende
Zodra de wind een beetje goed staat, regent het hiet zo naar binnen, dus doe maar nietquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik houd mn achterdeur en logeerkamerraam gewoon open.
nee.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft @:Nattekat je account gehackt![]()
K.. is dat
Hier is het buiten heerlijk nu
Dus alles open
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee.
Woon hier al 7 jaar in de warmte met slechts 230m3 verbruik aan gas
Dat ze nu falen is geen garantie dat ze morgen of overmorgen niet falenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:54 schreef SiGNe het volgende:
Ach, Ferrari kan beter nu falen dan in de race
ja maar ik heb geen goede ramen voor de afvoerslang.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, maar daar zijn airco's voor. En als het gaat regenen, kan ik hier niet meer de deur open houden
Mag alleen als de sessie wet is verklaard.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
interessant dat ze de inters scrubben
Maar dat is nu wel het geval.quote:During any free practice session intermediate and wet-weather tyres may only be used
after the track has been declared wet by the Race Director, following which intermediate,
wet or dry-weather tyres may be used for the remainder of the session.
Dat was al even zoquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mag alleen als de sessie wet is verklaard.
Uit de Sporting Regulations:
[..]
Maar dat is nu wel het geval.
Ik was net alles aan het afsluiten toen ik Alonso zag staan. Nu toch even kijken.quote:
Niet toen Verstappen op inters naar buiten ging, toch?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was al even zo
Een minuut of 10
Tijdens de racequote:
Zeker welquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet toen Verstappen op inters naar buiten ging, toch?
Ze moeten toch een keer die nieuwe full wets testen.quote:
We hebben altijd Spa nogquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze moeten toch een keer die nieuwe full wets testen.
Ah, heb ik gemist dan. Geen probleem dus.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker wel
Toen het ging waaien gingen de borden langs de baan al op blauw druppels
Daar was een beetje miezer al genoeg voor geweest, je kan ook overdrijven.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
Daar is nu al meer regen gevallen dan hier in de afgelopen maand
De verlenging zat aan de voorkant, hequote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:02 schreef SiGNe het volgende:
Toch fijn dat de sessie verlengd was, anders hadden we de regen gemist.
De sessie is een half uur vervroegd, dus dit hadden we sowieso gehad.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:02 schreef SiGNe het volgende:
Toch fijn dat de sessie verlengd was, anders hadden we de regen gemist.
Je slaat FP3 over. Die is om 18.30 uur.quote:
Ja misschien...als ik tijd hebquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je slaat FP3 over. Die is om 18.30 uur.
Denk je dat je mensen kent, blijken het ineens allemaalquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:09 schreef Tijn het volgende:
Naar bed? Het is vrijdagavond!
[ afbeelding ]
Op F1.com staat toch echt 22.00 uurquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
18:30 FP3
21:00 kwali (niet om 22:00)
er zit 2 en half uur tussen dus 21:00 niet 22:00
maar gisteren zag ik bij Viaplay kwalificatie om 21:00?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Op F1.com staat toch echt 22.00 uur
Voorbeschouwingquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
maar gisteren zag ik bij Viaplay kwalificatie om 21:00?
Gelukkig wel, ben om 21.15 pas thuis.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Op F1.com staat toch echt 22.00 uur
Minimaal 2,5 uur en dat is vanaf het eind van de training (19.30 uur) niet het beginquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
dan begint die FP3 ook niet om 18:30, anders klopt er iets niet met 2 en half uur ertussen?
tis maar een trainingsessiequote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:55 schreef tja77 het volgende:
Longrun pace van Verstappen was minder dominant dan bij voorgaande trainingen, natuurlijk ook de vraag wat de fuelload was bij RedBull en bij de andere teams.
Ik doelde op de longrunpace, niet over de snelste tijden tijdens de training. Longrunpace is bij trainingen doorgaans een goede indicatie voor wat je kunt verwachten tijdens de race. En vooral Ferrari zat er goed bij.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
tis maar een trainingsessie
laat die media nu maar vooral weer Mercedes omhoog hemelen graag, we zullen wel zien waar hun staan op zondag, ik durf te wedden nog niet eens het podium, misschien zelfs niet in de punten
Marko zei ook al dat Ferrari hier wel eens heel sterk kan zijn. En dat is gewoon goed.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik doelde op de longrunpace, niet over de snelste tijden tijdens de training. Longrunpace is bij trainingen doorgaans een goede indicatie voor wat je kunt verwachten tijdens de race. En vooral Ferrari zat er goed bij.
Ferrari verneukt hun strategie toch wel weer.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Marko zei ook al dat Ferrari hier wel eens heel sterk kan zijn. En dat is gewoon goed.
Viaplay. Daar heb je het al.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
maar gisteren zag ik bij Viaplay kwalificatie om 21:00?
Dat kan altijd gebeuren, of de betrouwbaarheid slaat weer toequote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ferrari verneukt hun strategie toch wel weer.
Met Ferrari is het niet of maar wanneer ze de strategie precies verneuken. Ik kan me eigenlijk zo even geen race herinneren kort geleden dat het niet fout ging op de 1 of andere manier.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan altijd gebeuren, of de betrouwbaarheid slaat weer toeEn je zag al dat ze de plank mis sloegen door met inters naar buiten te gaan
Leclerc/Sainz verdient een podium. Ik gun het ze allebei.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:47 schreef DKUp het volgende:
Ik zie opeens weer de Charlie hype opwaaien. Dat hebben we vaker gezien. Een enkele race gaat het dan wel goed, maar dan….:
-Ferrari strategie gaat mis
-Charlie maakt een kleine fout
-Charlie maakt een grote fout
-Motor ploft
-Voertuig is veel minder snel dan de concurrentie
-Onderdelen vallen van het voertuig
-Iemand knalt op Charlie
Hopelijk heeft Charlie dit weekend weer eens wel geluk.
Ja vorig jaar was wel meer vermakelijk Red Bull tegen Ferrari. Ik zie dat liever dan Mercedes bovenaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leclerc/Sainz verdient een podium. Ik gun het ze allebei.
Ik ook. Maar tenzij ze ooit in een super dominante wagen komen met een drol als teamgenoot, is het beide geen WDC materiaal.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leclerc/Sainz verdient een podium. Ik gun het ze allebei.
Dit is allemaal gunstig voor Red Bull, die zijn overal goed, die andere 3 hebben zo hun circuits waar ze beter zijn dus je krijgt steeds een steeds afwisselende "2ndbest".quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja vorig jaar was wel meer vermakelijk Red Bull tegen Ferrari. Ik zie dat liever dan Mercedes bovenaan.
Benieuwd of Alonso nog wat kan betekenen dit weekend.
Ben ik niet met je eens, Leclerc is van de jongeren de beste na Verstappen, het is aan Ferrari om een keer een behoorlijke auto te maken die niet alleen snel is over 1 rondje.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ferraris belangrijkste opdracht op dit moment is een top coureur aantrekken.
Charles is natuurlijk een goede coureur en m.i. een betere kwalificeerder dan Verstappen, maar heeft de mentale kracht niet om het een seizoen vol te houden. Wat dat aspect betreft is Sainz sterker, in mijn ogen. En zoals veel anderen wil ik Norris wel eens in een goede auto zien. Die komt op mij ook consistenter over.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, Leclerc is van de jongeren de beste na Verstappen, het is aan Ferrari om een keer een behoorlijke auto te maken die niet alleen snel is over 1 rondje.
Ik zie hem anders keer op keer falen. Ook toen zijn wagen net zo snel was als die van Verstappen. Daarbij is hij niet in staat om het team (zelfs zijn meest naasten) naar zijn hand te zetten.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, Leclerc is van de jongeren de beste na Verstappen, het is aan Ferrari om een keer een behoorlijke auto te maken die niet alleen snel is over 1 rondje.
Zij zullen er dit weekend er helaas goed bij zitten. Ze deden de longruns aan het begin van de training waardoor hun racetempo goed verborgen blijftquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
laat die media nu maar vooral weer Mercedes omhoog hemelen graag, we zullen wel zien waar hun staan op zondag, ik durf te wedden nog niet eens het podium, misschien zelfs niet in de punten
Jij bent duidelijk de Aad300 van F1.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Maar vooralsnog liet hij vorig jaar niet zien dat hij met de druk kan omgaan. Iets te veel schoonheidsfoutjes.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:58 schreef Tarado het volgende:
Ben ik niet met je eens, Leclerc is van de jongeren de beste na Verstappen
Ik stem Norris. Leclerc maakt nog altijd veel fouten die gewoon echt niet kunnen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Net zo snel betekent niet net zo stabiel, net zo voorspelbaar en dus net zo makkelijk te besturen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zie hem anders keer op keer falen. Ook toen zijn wagen net zo snel was als die van Verstappen. Daarbij is hij niet in staat om het team (zelfs zijn meest naasten) naar zijn hand te zetten.
Hij is een goede qualifier, maar verder is hij minder consistent. Raten is lastig, maar ik schat Norris en Russel echt hoger in.
Bij strijden om plek 1 voor het kampioenschap, zoals vorig seizoen, komt toch wel andere druk kijken dan in de middenmoot puntjes sprokkelen en het verder 'de mensheid' niet zoveel boeit of je nou 1 plek beter of slechter scoort. Dus valt niet eerlijk over te oordelen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stem Norris. Leclerc maakt nog altijd veel fouten die gewoon echt niet kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |