quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Shit, er komt nog een moment dat men niet anders kan dan ze in de vaste programmering gooien.
Ze doen maar.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:04 schreef Paul het volgende:
Voor degene die het nog niet weten
Ze hebben elke ochtend een podcast waar ze de avond nog nabespreken (en het nieuws van de dag)
LINKJE >> https://www.radioviainternet.nl/podcasts/weer-een-dag
of gewoon via je podcastapp
https://www.veronicasuper(...)-er-een-vervolg-komtquote:Kijkcijfers Marcel & Gijs gaan goede kant op: 'Ik durf te stellen dat er een vervolg komt'
Dat schrijft de Veronica Superguide-columniste in haar Instagram-story.
Tafelgast
Volgens Tina is het een hele goede zet geweest om Raven van Dorst uit te nodigen, die gisteren te zien was in Marcel & Gijs. “Raven is net als onder anderen Victoria Koblenko, Özcan Akyol en Maarten van Rossem een kijkcijfermagneet. Wie weet zien we Özcan of Maarten er binnenkort ook aan tafel”, zo schrijft Tina.
Blijvertje
Omdat Marcel & Gijs (lees hier onze recensie) weer in de lift zit verwacht Tina dat dit niet de enige keer is dat we Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman zullen zien in de talkshow. “Ik durf wel te stellen dat deze talkshow zeker een vervolg krijgt, gebaseerd op de kijkcijfers. Denk rondom kerst weer en ook opnieuw in de zomer.” Of dat het geval is, is nog wel even afwachten. De twee heren vallen nu in voor Vandaag Inside, maar normaal gesproken maken ze hun eigen talkshow Media Inside voor BNNVARA.
Marcel en Gijs zie je elke werkdag om 21.35 uur op SBS6.
Die Tina is nog gruwelijker dan Patty Brard en Katherine Keijl samen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:23 schreef Paul het volgende:
[..]
https://www.veronicasuper(...)-er-een-vervolg-komt
Wel genoten van Henny vorige week?quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die Tina is nog gruwelijker dan Patty Brard en Katherine Keijl samen.
Moet nog terugkijken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wel genoten van Henny vorige week?
Waarom meld je datquote:
Er werd me iets gevraagd.quote:
Ik haat Hermannen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ken die Anna niet.
Met opzoeken lees ik dat ze met Herman de schermman een relatie heeft![]()
Yeah, erg vermoeiend in de omgang.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Pfft Hiddema is voor mij persoonlijk nu wel weer genoeg
En die waar Hiddema zelf in zat.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze show doet me denken aan de DWHN-uitzending met Willem Oltmans
Hij gebruikt douche sjel maar of hij het er ook afwast weet ik niet.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar waar hij zich nou met een washandje?
quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Inmiddels doet Gijs vervelender tegen Hiddema dan andersom wat een uitzending
Wordt wel helemaal gek van dat gehinnik van Gijs elke aflevering. Alsof Marcel elke keer hilarisch is.quote:
Regen dus denk 541.000quote:
Terwijl hij hetzelfde toneelstukje opvoert.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wordt wel helemaal gek van dat gehinnik van Gijs elke aflevering. Alsof Marcel elke keer hilarisch is.
Geloof wel dat ie het meent. Dat scheelt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wordt wel helemaal gek van dat gehinnik van Gijs elke aflevering. Alsof Marcel elke keer hilarisch is.
Geen zorgen het stopt niet meer.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:45 schreef Felagund het volgende:
Ik loop nog wat achter, maar die washandjediscussie.
Wel terugkijken doen hè? Opnames tellen niet mee voor de kijkcijfers ! :pquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:45 schreef Felagund het volgende:
Ik loop nog wat achter, maar die washandjediscussie.
Hehe dan komt Gijs er helemaal niet meer tussen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:19 schreef Martinello het volgende:
[..]
Arnold Karskens en Willem Engel.
Laatste uitzending. Lijkt mij een top-idee.quote:
Juist niet, door wie ondergesneeuwd? De chaos is hun kracht. Heb af en toe hardop gelachen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:43 schreef NoCigar het volgende:
Wel lekker ongemakkelijk, maar je meekt ook dat ze het niet echt aankunnen en dat ze ondergesneeuwd raken.
Ik weet niet precies waar hun kracht ligt, maar ze flikken het !quote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Juist niet, door wie ondergesneeuwd? De chaos is hun kracht. Heb af en toe hardop gelachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |