Waarom Köln en Aachen vroeg ik me af...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Naar het schijnt is het ook niet op dezelfde dag gebouwd als Köln
Och ja, jullie hebben markt🥵quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is zo warm hier op de markt. Helemaal windstil ook. Nog 3 uur en dan mogen we afbreken.
Oef, da’s eng. Fijn dat het nu is opgelost maar wat slechtquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Aaah @:yinu wat kut.. hoe krijgen ze het voor elkaar.
Ik liet donderdag mn auto achter voor onderhoud. Apk, merkbeurt, 4 nieuwe banden, remvloeistof verversen, uitlijnen, motorblok schoonmaken. Gister auto opgehaald.
Vandaag naar supermarkt voor boodschappen, parkeer in, hoor beetje raar geluid maar zal wel blikje zijn.
Kom ik terug, druk van remmen vrijwel weg.. gelukkig zit er een vestiging v zelfde bedrijf op de parkeerplaats daar, dus daar op slakkengangetje heen gereden. Hele remvloeistof reservoir leeg. Hij zet m op brug, blijkt dat ze bij de garage eerder de sleutel erop hebben laten zitten om reservoir dicht te draaien aan band-kant. Dus die heeft wss bij draaien bij inparkeren de stoep oid geraakt en daardoor open gedraaid..
[ afbeelding ]
Levensgevaarlijk, heel blij dat het nu gebeurde ipv op de snelweg oid![]()
Remvloeistof wordt nu opnieuw ververst door deze vestiging. Ga straks ook vragen of ze even willen dubbelchecken of 3vd4 oude bouten bij voorwiel nog goed zijn. Ze hadden bij andere vestiging gezegd dat ze die drie zouden checken en één sowieso vervangen, maar dat zou ochtend erna gebeuren want bouten waren nog niet binnen. Wil nu wel ff zeker weten of dat echt gecheckt is of dat ze gewoon gedacht hebben ohja deze plek zit geen bout dus daar nieuwe in..
Ook wel heel benieuwd wat beurt-vestiging hiermee gaat doen. Opnieuw verversen remvloeistof wordt nu door de andere vestiging kosteloos gedaan, maar ik vind het eigenlijk echt te bizar voor woorden dit..
Begon veelbelovend, toen bleek het lichtje van je koelkast stuk en je eindigde met een cliffhanger.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor alle fans: De nieuwe Koken met Fles is uit![]()
Het eindresultaat:
[ afbeelding ]
Errug lekkurMorgen weer
Nee dit is niet de bedoeling hoor. Je moet het geweldig vinden of gewoon je mond houdenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Begon veelbelovend, toen bleek het lichtje van je koelkast stuk en je eindigde met een cliffhanger.
6/10.
Vette pech voor de kaboutersquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dit is niet de bedoeling hoor. Je moet het geweldig vinden of gewoon je mond houden
Tof!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 14:56 schreef Tuindier het volgende:
Hoi!Ik ben weer thuis van 2,5 week vakantie in Wales. Het was geweldig, en iets minder warm dan hier dus perfect. Prachtige kastelen en tuinen gezien, fantastisch gewandeld. We hebben 3 papegkaaiduikers gezien en een (waarschijnlijk) boommarter. En 100.000 schapen natuurlijk
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |