abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209541789
Ik was dus ook weer eens buiten (huuuu) en nu heb ik een jeukende tweede elleboog :? Hopelijk een larvengezin, net als Freek Vonk :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209542468
:9~
  zaterdag 17 juni 2023 @ 12:38:00 #153
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209542483
Zo'n tweede elleboog heb ik ook (nog steeds) maar gelukkig zonder beesten erin.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209542512
Toch best weer even wennen aan voorbereiden van een bbq aan de Lek.
Handig: met de stoelen en tafel in de achterbak rijd ik al weer twee jaar rond.😳
Coolbox en krat uitsoppen, die komen uit de schuur en drogen nu in de zon.

Vannacht om 3 uur 😂 kwam de mail met de jaar afrekening van watergebruik.
Minder m3 en hogere kosten komend jaar.
Water kost ¤ 5 exclusief en ¤ 13,49 inclusief belasting, vastrecht etc. 8)7
Gelukkig hebben ‘wij’ schoon water en hoeven niet met flessen te slepen.
Viel er nu maar een beetje regen voor de tuinen.

[ Bericht 1% gewijzigd door AnneX op 17-06-2023 12:48:50 ]
pi_209542581
Hier een extra ooglid door een strontje erop. Doet niet gruwelijk pijn maar je voelt het constant, zeker met knipperen
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 17 juni 2023 @ 13:04:07 #156
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209542662
Het is zo warm hier op de markt. Helemaal windstil ook. Nog 3 uur en dan mogen we afbreken.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 17 juni 2023 @ 13:19:43 #157
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209542771
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 11:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Naar het schijnt is het ook niet op dezelfde dag gebouwd als Köln :D
Waarom Köln en Aachen vroeg ik me af...

Waarom zochten onze voorouders, de bedenkers van deze spreuken, die steden-die-niet-op-één-dag-gebouwd zijn toch zo krampachtig in het buitenland? Ze hadden een goed excuus: in de Middeleeuwen was Aken de oude keizerstad en Keulen een belangrijke bisschopsstad. Beide plaatsen waren daarmee in onze streken, die zelf nog geen grote steden hadden, een duidelijk symbool van wereldlijke en geestelijke macht. Trouwens, onze Vlaamse taalgenoten hadden Keulen en Aken helemaal niet nodig. Zij hadden zelf al grote, welvarende steden. Hun versie van het spreekwoord luidt dan ook: Brugge en Gent zijn niet op één dag gebouwd. Ze hebben ook nog een versie met Brussel.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_209542879
Aaah @yinu wat kut.. hoe krijgen ze het voor elkaar.

Ik liet donderdag mn auto achter voor onderhoud. Apk, merkbeurt, 4 nieuwe banden, remvloeistof verversen, uitlijnen, motorblok schoonmaken. Gister auto opgehaald.
Vandaag naar supermarkt voor boodschappen, parkeer in, hoor beetje raar geluid maar zal wel blikje zijn.
Kom ik terug, druk van remmen vrijwel weg.. gelukkig zit er een vestiging v zelfde bedrijf op de parkeerplaats daar, dus daar op slakkengangetje heen gereden. Hele remvloeistof reservoir leeg. Hij zet m op brug, blijkt dat ze bij de garage eerder de sleutel erop hebben laten zitten om reservoir dicht te draaien aan band-kant. Dus die heeft wss bij draaien bij inparkeren de stoep oid geraakt en daardoor open gedraaid..

Levensgevaarlijk, heel blij dat het nu gebeurde ipv op de snelweg oid :o
Remvloeistof wordt nu opnieuw ververst door deze vestiging. Ga straks ook vragen of ze even willen dubbelchecken of 3vd4 oude bouten bij voorwiel nog goed zijn. Ze hadden bij andere vestiging gezegd dat ze die drie zouden checken en één sowieso vervangen, maar dat zou ochtend erna gebeuren want bouten waren nog niet binnen. Wil nu wel ff zeker weten of dat echt gecheckt is of dat ze gewoon gedacht hebben ohja deze plek zit geen bout dus daar nieuwe in..

Ook wel heel benieuwd wat beurt-vestiging hiermee gaat doen. Opnieuw verversen remvloeistof wordt nu door de andere vestiging kosteloos gedaan, maar ik vind het eigenlijk echt te bizar voor woorden dit..
pi_209542889
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is zo warm hier op de markt. Helemaal windstil ook. Nog 3 uur en dan mogen we afbreken.
Och ja, jullie hebben markt🥵
pi_209542899
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 13:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Aaah @:yinu wat kut.. hoe krijgen ze het voor elkaar.

Ik liet donderdag mn auto achter voor onderhoud. Apk, merkbeurt, 4 nieuwe banden, remvloeistof verversen, uitlijnen, motorblok schoonmaken. Gister auto opgehaald.
Vandaag naar supermarkt voor boodschappen, parkeer in, hoor beetje raar geluid maar zal wel blikje zijn.
Kom ik terug, druk van remmen vrijwel weg.. gelukkig zit er een vestiging v zelfde bedrijf op de parkeerplaats daar, dus daar op slakkengangetje heen gereden. Hele remvloeistof reservoir leeg. Hij zet m op brug, blijkt dat ze bij de garage eerder de sleutel erop hebben laten zitten om reservoir dicht te draaien aan band-kant. Dus die heeft wss bij draaien bij inparkeren de stoep oid geraakt en daardoor open gedraaid..
[ afbeelding ]

Levensgevaarlijk, heel blij dat het nu gebeurde ipv op de snelweg oid :o
Remvloeistof wordt nu opnieuw ververst door deze vestiging. Ga straks ook vragen of ze even willen dubbelchecken of 3vd4 oude bouten bij voorwiel nog goed zijn. Ze hadden bij andere vestiging gezegd dat ze die drie zouden checken en één sowieso vervangen, maar dat zou ochtend erna gebeuren want bouten waren nog niet binnen. Wil nu wel ff zeker weten of dat echt gecheckt is of dat ze gewoon gedacht hebben ohja deze plek zit geen bout dus daar nieuwe in..

Ook wel heel benieuwd wat beurt-vestiging hiermee gaat doen. Opnieuw verversen remvloeistof wordt nu door de andere vestiging kosteloos gedaan, maar ik vind het eigenlijk echt te bizar voor woorden dit..
Oef, da’s eng. Fijn dat het nu is opgelost maar wat slecht
pi_209542930
Djiezus Vlinder Wat een blunder! En dan vertrouwen houden!
(Vakantiegeld heeft ook een bestemming zo).

Beetje interesse op de markt @Lucky?
pi_209543083
Dat foutje had heel nare gevolgen kunnen hebben @vlindertje89 :o

Ik kom net uit de hangmat. Boekje erbij en in de schaduw is prima, maar nu staat de zon erop en wordt het een tikje warm.

Vanmorgen nog boodschappen gedaan… werd ik toch bijna een vuige verachtelijke dief :o
Ik had mijn fiets geparkeerd en was daarbij op de 4 meter brede stoep al om een eenzame lege winkelwagen heen gelaveerd die midden op die stoep stond. Niemand in de buurt, auto’s geparkeerd de andere kant van de stoep maar niemand die aan het uitladen was.
Omdat ik zo’n rondslingerende wagen best aso vind en de vorige gebruiker de 50 cent blijkbaar niet terugwilde heb ik hem maar meegenomen, op weg naar de ingang.
Ik kwam 20 meter ver voordat er een ijselijke kreet over de parkeerplaats schalde: ‘MIJN WAGEN IS WEG’
De dame was net langs me heen gelopen, kwam vanuit de winkel…

Dus ik meld me braaf, met de opmerking dat hij zo verlaten voor iedereen in de weg midden op de stoep stond en niemand erbij was, dat ik hem meegenomen had. Omdat ik dacht dat hij achtergelaten was.
Mevrouw vond dat volgens maar raar ‘want ze was aan het uitladen en met die warmte kost dat logischerwijze meer tijd’.
Net als ik snapte iemand anders ook niet goed waarom ze dan de kar uit de winkel had gereden, had leeggemaakt en blijkbaar in de winkel nog uitlaadwerkzaamheden had waardoor ze terug moest en de kar echt niet al kon wegzetten. Want ze stond te klagen met lege handen.
Arme dame had geen medestanders. Maar wel haar 50 cent terug.

Mensen :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 17 juni 2023 @ 14:50:12 #163
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209543361
Voor alle fans: De nieuwe Koken met Fles is uit :s)

Het eindresultaat:

Errug lekkur :Y) Morgen weer :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_209543418
Hoi! :W Ik ben weer thuis van 2,5 week vakantie in Wales. Het was geweldig, en iets minder warm dan hier dus perfect. Prachtige kastelen en tuinen gezien, fantastisch gewandeld. We hebben 3 papegkaaiduikers gezien en een (waarschijnlijk) boommarter. En 100.000 schapen natuurlijk :D .
pi_209543604
@Cat-astrophe bijna 50 cent gejat :o

Ja, ik heb echt heel erg geluk gehad dat het op deze plek en op dit moment gebeurde. Tijdens inparkeren en dus leeg toen ik weer wilde wegrijden, dus had het door zodra ik wilde wegrijden, en dan ook nog op 100m van een vestiging van dezelfde keten als waar ik mijn beurt had laten doen.

Auto inmiddels opgehaald, de steeksleutel naar het andere filiaal teruggebracht :+ en duizendmaal excuses gekregen van de assistent manager. Die heeft ook nog foto gemaakt van mijn foto, en de foto aan alle werkplaatsmedewerkers laten zien. Degene die eraan had gewerkt was zich ook rot geschrokken, was blijkbaar hun meest ervaren monteur.

Hij wilde heel graag het oplossen maar heeft zelf niet bevoegdheid om dingen aan te bieden, dus hij had de manager al gebeld voor ik sleutel kwam brengen maar die nam niet op, dus hij gaat vanmiddag nog keer bellen en appen en hij zorgt dat de manager me vanmiddag of maandag belt om te bespreken.

Allang heel blij dat het in elk geval zo is afgelopen. Had 100x erger en gevaarlijker gekund.. En hoor dan van de manager wel wat hun voorstel is.

Vakantiegeld was er wel voor een aardig deel doorheen na de hele boel ja :+ ¤1028 en dat was al met twee kortingsacties, 20% (¤80) korting op de merkbeurt en 25% (¤98) korting op de banden. Maargoed vrijwel alle grote dingen ook wel weer gebeurd dit keer, dus volgende onderhoud wordt weer stuk goedkoper.
pi_209543606
Minder warm klinkt al goed! En in een kasteel is ook lekker koel.
Van de week binnen in een fort, had ik nog een vestje aan kunnen doen.

Eigenlijk hè …vind ik het geregel rond een bbq niks ontspannends.
Voor 2 pp op een andere plek. Pffft.
pi_209543620
Klinkt als een topvakantie @Tuindier!

@Lucky_Strike nog maar een half uurtje bikkelen in de hitte! Overleef je t nog een beetje?
pi_209543623
Ben benieuwd naar het aanbod, Vlinder.
Sjonge!
pi_209543960
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor alle fans: De nieuwe Koken met Fles is uit :s)

Het eindresultaat:

[ afbeelding ]

Errug lekkur :Y) Morgen weer :Y
Begon veelbelovend, toen bleek het lichtje van je koelkast stuk en je eindigde met een cliffhanger.

6/10.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 17 juni 2023 @ 16:29:21 #170
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209544005
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 16:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Begon veelbelovend, toen bleek het lichtje van je koelkast stuk en je eindigde met een cliffhanger.

6/10.
Nee dit is niet de bedoeling hoor. Je moet het geweldig vinden of gewoon je mond houden :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_209544013
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee dit is niet de bedoeling hoor. Je moet het geweldig vinden of gewoon je mond houden :P
Vette pech voor de kabouters *O*
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 juni 2023 @ 17:03:50 #172
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209544317
Groeten uit Heerlen. Boodschappen gedaan. Nu thee, borrelnoot krant en lekker buiten. Vogeltjes kwetteren lekker door.

Gelet op het weer wordt het morgen en maandag wandelen. Dinsdag Aken maar ja met de tropische buien op komst kan het ook weer veranderen 😋
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209544329
Ik maakte een Amerikaans recept voor de instant pot. Lust echt geen bleekselderij dus dat er niet in. Ook een ander ingrediënt kon niet omdat dat in Europa niet te koop is, refrigerated biscuits. Ik had niet naar de uitgebreide fotoreportage met bijbehorend geneuzel gekeken . Maar nu ziet het er heel anders uit. Blijkt dat het geen bleekselderij moest zijn maar gewoon selderij en dat het maaltijd geen soep is maar een soort prutje. Wel lekker maar heel anders dan de verwachting. De biscuits heb ik vervangen door orzo.
  zaterdag 17 juni 2023 @ 17:33:13 #174
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209544507
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 14:56 schreef Tuindier het volgende:
Hoi! :W Ik ben weer thuis van 2,5 week vakantie in Wales. Het was geweldig, en iets minder warm dan hier dus perfect. Prachtige kastelen en tuinen gezien, fantastisch gewandeld. We hebben 3 papegkaaiduikers gezien en een (waarschijnlijk) boommarter. En 100.000 schapen natuurlijk :D .
Tof!

De markt vandaag was best ok eigenlijk. Best een aardige omzet behaald ook.

Tussen de middag had ik het wel even slecht. Het was heel rustig en ik had last van mijn darmen. Daar krijg ik soms een soort opvliegers van en had het dus verschrikkelijk warm terwijl het al zo warm en benauwd was. Na een uurtje trok het weer bij. Het werd ook weer wat drukker. Eind goed, al goed :)

Nu alleen nog kiezen tussen sushi of Libanees.
Spoilers!
  zaterdag 17 juni 2023 @ 18:27:11 #175
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209544867
Grote verrassingsbox sushi plus een frituurbox besteld :9
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')