quote:Op zondag 18 juni 2023 11:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je kan 'm ook moeilijk streng toespreken en op de kalender wijzen.
In de kas zou je dat nu wel ongeveer verwachten. Buiten nog niet. Ik heb net 5 beginnende tomaten aan mijn 21 planten hangen.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:13 schreef derLudolf het volgende:
Mensen met tomatenplanten? Moeten er nu nog geen tomaten aan zitten nu?
Hier één tomatenplant. Hij groeit verder flink, nog even geduld dus.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In de kas zou je dat nu wel ongeveer verwachten. Buiten nog niet. Ik heb net 5 beginnende tomaten aan mijn 21 planten hangen.
Weet je zeker dat ie herfst is?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vrucht te geven. Dat zou vanaf augustus moeten gebeuren dus ik was wat verbaasd. Maar ik weet nog bijzonder weinig van bessenstruiken dus het zal wel goed zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Brand in de buurt (ca 1 km verderop, drukke woonwijk), 3 brandweer, 2 politie (vanuit de stad te zien), 2 ambulances en een traumahelicopter.
Moh, ik wil bij jou komen barbecueën!quote:Op zondag 18 juni 2023 08:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je asperges @:AnneX Ik heb nu een paar keer aardappeltjes met meegebakken citroen gemaakt, dat is ook zo lekker.
Hier maken we vanavond op de bbq een ceasar salade van gegrilde romaine, drumsticks, spek, Turks brood en asperges. Daarnaast nog een zoete gepofte aardappel en als toetje gegrilde nectarines met bessen.
Ja. T is hard werken daar voor de brandweer (en die komen nog steeds langs)quote:Op zondag 18 juni 2023 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze?![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)em-woningen-ontruimd
Ziet er niet goed uit iddquote:Op zondag 18 juni 2023 14:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja. T is hard werken daar voor de brandweer (en die komen nog steeds langs)
Sinds de camera op buiten staat (wat vanaf de straat zichtbaar is) niks meer. De regenboogvlaggetjes zijn binnen, meerdere huizen ook aangegeven mee te willen doen. Wijkagent was gister op bezoek bij de buurvrouwen en daarna ook bij mij even langs geweest. Ik heb daarna met buurvrouwen ook even bijgekletst en zij liggen niet helemaal op een lijn - ene buurvrouw maakt zich niet zo'n zorgen en zit er wat meer 'activistisch' in, wil een statement maken, laten zien dat de buurt steunt enzo. De andere buurvrouw heeft er veel spanning van en voelt zich op dit moment eigenlijk al niet echt meer veilig in hun huis, met het idee nu waren het eieren, maar straks staan ze aan de deur of is het een baksteen oid. En als iedereen nu vlaggetjes op gaat hangen is kans natuurlijk grootst dat ze dan alsnog weer naar t huis komen die als eerst de vlag had, als ze iets zouden komen doen.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:23 schreef yinu het volgende:
Oh en @:vlindertje89, hoe is het met de eiergooiers en de regenboogvlaggen?
Prachtig daar!!quote:Op zondag 18 juni 2023 13:01 schreef Candaasje het volgende:
Oh jullie waren alweer 2 pagina’s verder
Hij is me verkocht als herfst door fruitbomen.net dus wel een betrouwbare verkoper.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ie herfst is?
Mijn zomerframboos maakt nu vruchten. Herfst groeit alleen maar als een gek.
Of is ie afgelopen najaar niet tot de grond gesnoeid? Dan kan het en heb je mogelijk 2 oogsten dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |