zie er ineens nog meerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze is ook van jou.
[ afbeelding ]
Daar krijg ik een ban voor.quote:
ik zag nog net iets over terugvinden topicreeksenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Verdikkeme heb jij die draaideur open laten staan?
hoewel wel ff lekker frisse lucht binnen
Mijn Actieve Topics. Staat in de grijze balk boven en onderaan de pagina. Daar zie je de actieve topics waarin je gereageerd hebt in volgorde van wanneer er voor het laatst activiteit is geweest.quote:
ja ik wilde nog vragen daarover hierquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag nog net iets over terugvinden topicreeksen
Volgens mij vergat ze regelmatig dat ze er eentje hadquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
En haar zoontje moest maar even wachten.
Owja, jij hebt een Mac, geen idee hoe de FOK! layout daarop uit zietquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik wilde nog vragen daarover hier
welke moet ik selecteren???
zodat ik ook een nieuwe reeks terug kan vinden??
[ afbeelding ]
staat goed bij mij nu danquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn Actieve Topics. Staat in de grijze balk boven en onderaan de pagina. Daar zie je de actieve topics waarin je gereageerd hebt in volgorde van wanneer er voor het laatst activiteit is geweest.
je zit mobiel?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik wilde nog vragen daarover hier
welke moet ik selecteren???
zodat ik ook een nieuwe reeks terug kan vinden??
[ afbeelding ]
nee het is al geluktquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, jij hebt een Mac, geen idee hoe de FOK! layout daarop uit ziet
Dat ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij vergat ze regelmatig dat ze er eentje had
techneutquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee macbook maar ik heb het nu goed ingesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |