zie er ineens nog meerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze is ook van jou.
[ afbeelding ]
Daar krijg ik een ban voor.quote:
ik zag nog net iets over terugvinden topicreeksenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Verdikkeme heb jij die draaideur open laten staan?
hoewel wel ff lekker frisse lucht binnen
Mijn Actieve Topics. Staat in de grijze balk boven en onderaan de pagina. Daar zie je de actieve topics waarin je gereageerd hebt in volgorde van wanneer er voor het laatst activiteit is geweest.quote:
ja ik wilde nog vragen daarover hierquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag nog net iets over terugvinden topicreeksen
Volgens mij vergat ze regelmatig dat ze er eentje hadquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
En haar zoontje moest maar even wachten.
Owja, jij hebt een Mac, geen idee hoe de FOK! layout daarop uit zietquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik wilde nog vragen daarover hier
welke moet ik selecteren???
zodat ik ook een nieuwe reeks terug kan vinden??
[ afbeelding ]
staat goed bij mij nu danquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn Actieve Topics. Staat in de grijze balk boven en onderaan de pagina. Daar zie je de actieve topics waarin je gereageerd hebt in volgorde van wanneer er voor het laatst activiteit is geweest.
je zit mobiel?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik wilde nog vragen daarover hier
welke moet ik selecteren???
zodat ik ook een nieuwe reeks terug kan vinden??
[ afbeelding ]
nee het is al geluktquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, jij hebt een Mac, geen idee hoe de FOK! layout daarop uit ziet
Dat ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij vergat ze regelmatig dat ze er eentje had
techneutquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee macbook maar ik heb het nu goed ingesteld.
Viv SC is zowel entertainment alsmede informatiefquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:30 schreef xsaskiax het volgende:
Krijg nou wat..... dankzij jullie verwijzingen zie ik ineens dat dm's wel degelijk opgeslagen worden, ik was altijd in de veronderstelling dat ik ze kwijt was als ik ze wegklikte!!!
Fantastisch
Echt wel, want je hebt het nu toch voor elkaar??quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee anders hoefde ik niet om hulp te vragen
my weet wat lieve nijn aan het doen wasquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, jij hebt een Mac, geen idee hoe de FOK! layout daarop uit ziet
sjuchttttt mijn dag kan niet meer kapotquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Viv SC is zowel entertainment alsmede informatief
zit hier nu te lachenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:30 schreef xsaskiax het volgende:
Krijg nou wat..... dankzij jullie verwijzingen zie ik ineens dat dm's wel degelijk opgeslagen worden, ik was altijd in de veronderstelling dat ik ze kwijt was als ik ze wegklikte!!!
Fantastisch
ja oke okequote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Echt wel, want je hebt het nu toch voor elkaar??
Menigeen kun je iets -tig keer uitleggen, maar dan nog....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Viv SC is zowel entertainment alsmede informatief
hahahahaha ja echt!!! ik zat me al zo dom te voelen dat ik hem weggeklikt had..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zit hier nu te lachen
je had hem dus wel nog hahaha
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:32 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kom net nog een foto tegen van toen ik samen met SBE aan het touren was![]()
he jij kent sbe???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahhhhhh wat een snoepie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die pootjes lijke meer op zn canarieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ja natuurlijk, die was er ook nog....... toen met carnaval op die praalwagen, wat heb ik gelachen om ze!quote:
hahahahaha kom je daar nu pas achterquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:34 schreef KinKiJan het volgende:
Ik denk ook maar weer eens bij settings kijken; kun je gewoon die smilies onder het reactieveld vastzetten!
Zat steeds weer op diete klikken, hoeft niet meer
Kwam vorig jaar hier in het dorp een 2cv tegen die twee van die bad eendjes op de lampen had bevestigd. Heb ik toen foto van gemaakt en naar hem gestuurd. Heeft volgens mij nog in een eerder topic in deze reeks gestaanquote:
Jaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hahahahaha kom je daar nu pas achter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ah joh niet plagen, hij is er zo trots op.....quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hahahahaha kom je daar nu pas achter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een eerbetoon aan zijn parkiet!quote:
'mannen'quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ah joh niet plagen, hij is er zo trots op.....
Mijn naamgenoot,ik vond Boyd ook top.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh ja natuurlijk, die was er ook nog....... toen met carnaval op die praalwagen, wat heb ik gelachen om ze!
Prioriteiten en zulks heet datquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
echt.. jij post zoveeel.. en dan zie je dat nu haha
Stoorde me er nooit aan haha!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
echt.. jij post zoveeel.. en dan zie je dat nu haha
Als ik daar al niet tegen kon was ik in een ander topic geweestquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ah joh niet plagen, hij is er zo trots op.....
Iets met een ding goed kunnen en 10 dingen maar half enzoquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar hij zit dagelijks in de cos.....
ja ik ookquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:39 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb echt teveel random shit op mijn imgur account staan
aha willen wij dat hier soms zien???quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:39 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb echt teveel random shit op mijn imgur account staan
Daar mag ik me van Danny niet meer publiekelijk over uitlatenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
aha willen wij dat hier soms zien???
dat is de definitie van een 'man'quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets met een ding goed kunnen en 10 dingen maar half enzo
Echt een heel lieve gozer.quote:
imgur gebruik ik al jaren en hun app vind ik prima werken op android.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik ook
https://postimages.org/
die schijnt beter te zijn zegt ed
tomme, jammerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar mag ik me van Danny niet meer publiekelijk over uitlaten
Je schrijft 'realist' verkeerdquote:
quote:
Ik heb geen tattoos.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* hoort wat nieuws
ja kijk als je me nou gewoon dat artikel had gestuurd vanmorgen he.. wis ik dit al!
of zaten ze toen nog niet erop?
Hij is een beetje verlegen........somsquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik merkte al dat jij mee keek maar @:kinkijan zegt nu niks meer![]()
even serieus?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij is een beetje verlegen........soms
Jullie maken hem ook wel verlegen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij is een beetje verlegen........soms
ja hoor FF 'we men stick together' he....quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie maken hem ook wel verlegen.
Proest.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
altijd, je betrapt mij niet op het maken van een geintje hoor....
Nee, ik ben Kin-Kiquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wat ik me altijd heb afgevraagd bij jouw naam: ben jij kinki???? en daarom kinki jan?
Dit mag wel enige toelichting...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aha het mysterie is opgelost en hoi Kin-Kiquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, ik ben Kin-Ki
Flauwe woordspeling/schaamnaam
Het woord 'schaamnaam' ken ik niet..... (ik ga er nu ff serieus op in)....Kin-Ki.... afkortingen??quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, ik ben Kin-Ki
Ben jij een soort Erik met al die Marsen in je kast ?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:50 schreef KinKiJan het volgende:
Lol! Even naar Wc geweest en toch die Mars maar weer uit de kast gehaald, lees die vraag nu pas
Goffer!!!!!!!!! pffffffff man man manquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:50 schreef KinKiJan het volgende:
Lol! Even naar Wc geweest en toch die Mars maar weer uit de kast gehaald, lees die vraag nu pas
zo, echt trek in een Mars nu zeg..... oh ik heb hier nog droplullen (sorry voor het woord, maar ze zijn zo lekker)quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:50 schreef KinKiJan het volgende:
ik heb nu zin in een salmiaklollie , vergeten te kopenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zo, echt trek in een Mars nu zeg..... oh ik heb hier nog droplullen (sorry voor het woord, maar ze zijn zo lekker)
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ben jij een soort Erik met al die Marsen in je kast ?![]()
Heet anders nu geloof ik, maar was vroeger op 538 elk jaar een verkiezing van rare maar bestaande namenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het woord 'schaamnaam' ken ik niet..... (ik ga er nu ff serieus op in)....Kin-Ki.... afkortingen??
zeggen als ik te nieuwsgierig ben he, even goede vrienden
Tussen je billen?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:50 schreef KinKiJan het volgende:
Met die sok :’)quote:
quote:
virtueel kan ik je er wel een paar geven..... je komt er dan geen gram van aan.... alleen de smaak.. oh die is zo lekker (en vooral als ze zacht zijn)quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb nu zin in een salmiaklollie , vergeten te kopen
ja dat is een bekende co de rood met plaatje hahaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heet anders nu geloof ik, maar was vroeger op 538 elk jaar een verkiezing van rare maar bestaande namen
Stanley Messie, Connie Plassen, Co de Rood en dat soort namen
heb je hem wel eens live gezien?quote:
ohhhhhhhh oke ik snap je nuquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heet anders nu geloof ik, maar was vroeger op 538 elk jaar een verkiezing van rare maar bestaande namen
Stanley Messie, Connie Plassen, Co de Rood en dat soort namen
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
virtueel kan ik je er wel een paar geven..... je komt er dan geen gram van aan.... alleen de smaak.. oh die is zo lekker (en vooral als ze zacht zijn)
nee nee nee over een droplulquote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
heb je het nu over een vleessalmiaklollie?
hoe verzin je het???? hahahahaha lekker woord om te galgen of bij scrabblequote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh kak ja die was jij aan het eten, maar dacht dat je nu doelde op vleeslolliesmetzoutprutsje
ik heb een beeld als ik aan dat ding denk.. en dat is dan het beeldquote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hoe verzin je het???? hahahahaha lekker woord om te galgen of bij scrabble![]()
Slaap lekker voor nu of voor straks FF, tot snel en bedankt voor een leuke chatmiddag en -avond!quote:
heb hier een pot vol staan, maar denk te ver om ff te brengenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb nu zin in een salmiaklollie , vergeten te kopen
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
heb hier een pot vol staan, maar denk te ver om ff te brengen
ja ik ga nog heel even in DTS tot mijn drankje op is.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:10 schreef xsaskiax het volgende:
Een goed idee lieverds, slaap lekker allemaal, droom alleen maar mooie dromen en natuurlijk iedereen bedankt voor het fijne, relaxte, gezellige en leuke chatten hier![]()
![]()
Ik kan hem alleen op fragmenten verdragen, een live show houd ik niet volquote:
Ohquote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan hem alleen op fragmenten verdragen, een live show houd ik niet vol
Ik ben meer van Alex Agnew en Javier Guzman qua cabaretquote:
die alex ken ik niet. even opzoekenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben meer van Alex Agnew en Javier Guzman qua cabaret
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die alex ken ik niet. even opzoeken
ik vind vooral de sketches van 06 lijnen leuk.. die wat ik je deze week doorstuurde van de abortus
Dat mag, ieder zijn eigen smaak, geuren en kleuren.quote:
ja gelukkig welquote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat mag, ieder zijn eigen smaak, geuren en kleuren.
Als iederen hetzelfde was zou het ook snel saai wordenquote:
ja was fijn he moesje, eindelijk weer eens een leuke dag samen zonder gedoequote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ga ook afsluiten hier, iedereen bedankt voor een gezellig chat en leuke dag. Zo kan het dus ook! [ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ga ook afsluiten hier, iedereen bedankt voor een gezellig chat en leuke dag. Zo kan het dus ook! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ga ik nog te laat naar bed. maar wel al eerder dan afgelopen nacht![]()
![]()
Heer Koen.quote:
Ik heb dan ook prima geslapen en dit zijn de leukste uurtjes,de zon is al bijna op enzo.quote:
Ik mot zo weer pleitequote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dan ook prima geslapen en dit zijn de leukste uurtjes,de zon is al bijna op enzo.
Bijna weekend toch?quote:
Laat nu maar.quote:
Hey Marioquote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:06 schreef mario390 het volgende:
waat,ik had schlechte
verbindung om 5 00
browser gehangen
Wat ga je draaien of Bedoel je dat je dan weer gaat werken?quote:
Ik zeg ook niet dat je dom bent, ik dacht misschien heb je het niet door omdat je gementiond wasquote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:17 schreef mario390 het volgende:
ben toch niet dom, weet wel dat
hier niet dtst is
Slaap lekker Marioquote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:30 schreef mario390 het volgende:
ik moet slapen![]()
en beatles maken en
nieuwe song
Werke ze,maar niet te hard.quote:
AI maakt die song.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:30 schreef mario390 het volgende:
ik moet slapen![]()
en beatles maken en
nieuwe song
Waarom heb ik de Shin Chan associatie daarbij ?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, ik ben Kin-Ki
Jaa dit is leuk wakker worden en op fok komenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
Wat ben ik blij
Dat jullie zo lekker posten![]()
Go for it moquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:32 schreef Monique___ het volgende:
moet bolken, wil toch voor de 1 gaan maar de andere limbo zo te zien ook pff
nee joh ik type in beidenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Go for it mo
We zijn er volgende maand ook nog
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:48 schreef Monique___ het volgende:
Monique___ in SPL / Touwtrekken 2.0 #222 - Op naar de 1000
dat wordt hier op dit moment voor me gedaanquote:
Dat mag ik zelf doenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat wordt hier op dit moment voor me gedaan![]()
![]()
hh is hier tot half twaalf![]()
![]()
![]()
en ja.. normaal help ik mee maar ja nu bolkie bolkie
Owquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat mag ik zelf doen
En administratie moet ook
Salaris admin ja, boekhouden vind ik niet leukquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ow![]()
![]()
Kun je @:zucht. voor vragen die is daar goed in![]()
Owquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:57 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Salaris admin ja, boekhouden vind ik niet leuk
Ja dat kanquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ow![]()
![]()
Kun je @:zucht. voor vragen die is daar goed in![]()
haha jaaa maar ja.. uitbestedenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat kan
Maar ik kan het zelf ook![]()
met only erbij zit je wel goedquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:59 schreef Zucht. het volgende:
Salarisadmin betaald beter dan gewoon admin
Dat doe je maar op de wc ofzoquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]ik stop met dit leuke forum te vervuilen
![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]ik stop met dit leuke forum te vervuilen
![]()
Nu even nietquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]HE MA
![]()
![]()
zin in touwtrekken of niet?
hop hopquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]HE MA
![]()
![]()
zin in touwtrekken of niet?
quote:
Veel te warm, bahquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
hmm hoe kan dat?
niet fijn voor jou
Oh had je een warme plaknacht?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:13 schreef maily het volgende:
[..]
Veel te warm, bah
Gaat vannacht vast weer beter![]()
Net de boodschappen binnenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Stil hier nu, iedereen aan het lunchen?
En geen boodschappen voor mij meegenomenquote:
Nopequote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En geen boodschappen voor mij meegenomen![]()
Vond het nu al warm zatquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lekker, ik moet de deur nog uit, maar ik heb nog geen zin
ja hier ook al weer 28, maar de zomer is net begonnen, dus we moeten er maar aan wennenquote:
Heb er echt geen probleem meequote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja hier ook al weer 28, maar de zomer is net begonnen, dus we moeten er maar aan wennen
Nee ik hou van de zomer, alleen boodschappen doen, stel ik vaak uit, maar als ik in de winkle ben, is het ook wel lekkerquote:
Moeten ze maar afdakjes makenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ik hou van de zomer, alleen boodschappen doen, stel ik vaak uit, maar als ik in de winkle ben, is het ook wel lekker
Hebben ze hier bij Ikea gedaan en er zonnepanelen op gelegdquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moeten ze maar afdakjes maken
Net als in Spanje
Om je auto te parkeren
Dat heeft vast een engineer bedachtquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hebben ze hier bij Ikea gedaan en er zonnepanelen op gelegd
Die zonnepanelen boeien me niet, maar je staat wel mooi in de schaduwquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heeft vast een engineer bedacht
De warmte van de zon gebruiken om de airco's in de winkel te laten koelenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zonnepanelen boeien me niet, maar je staat wel mooi in de schaduw
Sta je ook bij het koelschap tussen twee open deuren?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ik hou van de zomer, alleen boodschappen doen, stel ik vaak uit, maar als ik in de winkle ben, is het ook wel lekker
Nee dat niet, het is hier in de winkels wel lekker koelquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:05 schreef maily het volgende:
[..]
Sta je ook bij het koelschap tussen twee open deuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker weertje buiten![]()
Hier in de jumbo koudquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee dat niet, het is hier in de winkels wel lekker koel
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:14 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker weertje buiten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dump je frustratie hier maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker weertje buiten![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
jumbo hier ook vrieskoud.. moet ik met een vest heen gaan.... anders heb ik kippenvelquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier in de jumbo koud
Krijg je een klap als je naar buiten gaat
Dat moet toch ook een godsvermogen kostenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jumbo hier ook vrieskoud.. moet ik met een vest heen gaan.... anders heb ik kippenvel
Wij klanten betalen het toch, schijt aan de klant en het milieuquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat moet toch ook een godsvermogen kosten
![]()
if it's meant to be, it will be
ja bizar he.. altijd in de zomer.. veeeel te koudquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat moet toch ook een godsvermogen kosten
Ik heb hetzelfde, ik erger me op dit moment aan iedereen, Wendy nog het minste, die kan ik nog het beste hebbenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:17 schreef greysbones het volgende:
Ik merk gewoon dat ik me aan alle deelnemers irriteer
En veel switch qua streams of het gewoon weer uitzet
EJVJL is deud
ze zijn allemaal kut, maar zolang je maar kumbaya bent - en negatief over Babette post- is alles okéquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:17 schreef greysbones het volgende:
Ik merk gewoon dat ik me aan alle deelnemers irriteer
En veel switch qua streams of het gewoon weer uitzet
EJVJL is deud
Je mag me gewoon noemen als je wat over mij te zeiken hebt hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker weertje buiten
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik had het eigenlijk over iedereen die negatief post over Babette nadat er gezegd was dat dag in dag uit dezelfde negatieve opmerkingen over bewoners niet gewaardeerd werd, maar toegegeven, dat ging voornamelijk over Erik, Zoe, Moraime etc, het valt mij op dat het over Babette oke isquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:20 schreef engine het volgende:
[..]
Je mag me gewoon noemen als je wat over mij te zeiken hebt hoor.
wat mij betreft prima hoor, ik bedoel niemand persoonlijk, bedoel meer het modbeleidquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:27 schreef Monique___ het volgende:
KAPPEN!
kan het gewoon in jaa gelaten worden............
Oke mevroiquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:29 schreef Monique___ het volgende:
ik heb geen zin dat het hier een 2de jaa feedback of jaa sc wordt.
het is algemeen bekend, nu, hoe we over dingen denken..
laten we het hier gezellig houden
Dacht dat we hier alles mochten zeggen, alleen is het wel heel triest dat je dan aangesproken wordt op wat hier geschreven wordt, door iemand die dan hier verhaal komt halen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:29 schreef Monique___ het volgende:
ik heb geen zin dat het hier een 2de jaa feedback of jaa sc wordt.
het is algemeen bekend, nu, hoe we over dingen denken..
laten we het hier gezellig houden
quote:
Nou ik zou het zelf vervelend worden als dit een 2de klaagbak wordt voor jaa.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dacht dat we hier alles mochten zeggen, alleen is het wel heel triest dat je dan aangesproken wordt op wat hier geschreven wordt, door iemand die dan hier verhaal komt halen.
Dat vond ik eigenlijk wel tofquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dacht dat we hier alles mochten zeggen, alleen is het wel heel triest dat je dan aangesproken wordt op wat hier geschreven wordt, door iemand die dan hier verhaal komt halen.
ja en @engine denkt wellicht dat je hem bedoelde..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk wel tofLiever recht door zee
![]()
Maar bedoelde hem niet eens eigenlijk, meer Dot die zo vol van Mirthe en Wendy is en die waren op de andere stream , maar klaar nu
Mogen we wel klagen over het warme weer ?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou ik zou het zelf vervelend worden als dit een 2de klaagbak wordt voor jaa.
maar dat is hoe ik er insta.
I knowquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en @:engine denkt wellicht dat je hem bedoelde..
Eens, maar begrijp wel dat ook hier over EJVJL gepost wordt, dat is wat ons heeft samengebracht en dat we daar niets mogen zeggen en hier wel. Flower mag best zeggen dat ze het niet leuk vindt, maar dat is mijn mening. IK vind niet dat we mensen monddood moeten maken. Maar ben het met je eens dat we het hier gezellig moeten proberen te houdenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou ik zou het zelf vervelend worden als dit een 2de klaagbak wordt voor jaa.
maar dat is hoe ik er insta.
we zijn er al weer klaar meequote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar begrijp wel dat ook hier over EJVJL gepost wordt, dat is wat ons heeft samengebracht en dat we daar niets mogen zeggen en hier wel. Flower mag best zeggen dat ze het niet leuk vindt, maar dat is mijn mening. IK vind niet dat we mensen monddood moeten maken. Maar ben het met je eens dat we het hier gezellig moeten proberen te houden
quote:
O lekker, eigen kweek?quote:
Middagquote:
Ik had niet gedacht dat ze de kerst zouden.halenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:03 schreef xsaskiax het volgende:
Is iedereen van het mooie weer aan het genieten?
Ben zelf de hele ochtend 'druk' geweest, (moet kunnen he)
Het is in die loods weer saaier dan saai zo te zien... dit kunnen ze toch begod niet vol gaan houden tot eind augustus???
Ach ja, we zullen zien (ik klets nog wel ff tegen mezelf verder)
Vanmorgen een aanvaring tussen Babette en Eunice, wat heb ik een pesthekel aan die 2 en ik vroeg me werkelijk af aan wie ik op dat moment de meeste hekel had...... het geratel van Babette of de hele houding van Eunice...
eind van het liedje kreeg Eunice mijn stem, want dat mens met haar ikke ikke ikke mentaliteit..... haar arrogantie.... enz enz enz
Babette graaft in rap tempo haar eigen graf denk ik (hoop ik)
Bedoel je die 2 of het hele programma????quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat ze de kerst zouden.halen![]()
Volg het niet maar lurk weleens.
Nee het hele programmaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:05 schreef xsaskiax het volgende:
hm ik denk dat het vooral de stem van Eunice is die me al maandenlang irriteert....
[..]
Bedoel je die 2 of het hele programma????
Het is dankzij een paar 'spraakmakende' figuren dat het programma interessant bleef om naar te kijken (denk ik dan he), maar wat er momenteel voor sneuneusjes zitten.... geen geur of smaak aan (op 1 of 2 na)quote:
Ach, des te meer reden om geen vervolg te maken.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het is dankzij een paar 'spraakmakende' figuren dat het programma interessant bleef om naar te kijken (denk ik dan he), maar wat er momenteel voor sneuneusjes zitten.... geen geur of smaak aan (op 1 of 2 na)
Nee ik nietquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:08 schreef xsaskiax het volgende:
en lurken kan zo leuk en lekker zijn om te doen![]()
ik houd dat soms uren vol (erg he)
Ik vind het na de eerste 2/3 BB's het niveau van rls steeds verder terug lopen. Heb alleen nog Utopia eventje gekeken, maar dat was omdat ik toen redelijk dicht bij het terrein zelf woonde.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ach, des te meer reden om geen vervolg te maken.
Je moet toch wel een kronkel hebben om jezelf zo te etaleren denk ik dan.
hahahaha dat weet ik wel zeker, hoewel iedereen die meedoet aan een RLS voor zichzelf een heel 'geldige' reden heeft, zoiets doe je niet zomaar denk ik..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ach, des te meer reden om geen vervolg te maken.
Je moet toch wel een kronkel hebben om jezelf zo te etaleren denk ik dan.
Het zijn de zgn BN-ers van de toekomst hequote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahaha dat weet ik wel zeker, hoewel iedereen die meedoet aan een RLS voor zichzelf een heel 'geldige' reden heeft, zoiets doe je niet zomaar denk ik..
Oke, aandachtsgeil zijn ze allemaal, anders ga je niet dag en nacht gevolgd door camera's door het leven (moet er echt niet aan denken)
Middag Rabbitquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het na de eerste 2/3 BB's het niveau van rls steeds verder terug lopen. Heb alleen nog Utopia eventje gekeken, maar dat was omdat ik toen redelijk dicht bij het terrein zelf woonde.
Ze hopen bijna allemaal om in de nabije toekomst toch op een bepaalde manier beroemd te worden.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:10 schreef maily het volgende:
[..]
Het zijn de zgn BN-ers van de toekomst he![]()
![]()
Hey Heer Konijnquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het na de eerste 2/3 BB's het niveau van rls steeds verder terug lopen. Heb alleen nog Utopia eventje gekeken, maar dat was omdat ik toen redelijk dicht bij het terrein zelf woonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |