quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bedoel of de boxen nu een vaste draad hebben of een stekker?
Dat is toch prima zolang de draden zelf contact met de schroef. Als er koper uitsteekt kan het alsnog met tape afgewerkt worden. Ziet er wat netter uitquote:
Het is binnen en ik ga aan de slag. Mss wat je zegt voor de afwerking.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch prima zolang de draden zelf contact met de schroef. Als er koper uitsteekt kan het alsnog met tape afgewerkt worden. Ziet er wat netter uit
Ik dacht dus dat het misschien boxen met een vast draad waren. Hier kan je gewoon een cm van het eind de isolatie afhalen en aan de box schroeven.quote:
quote:
Toppiequote:Op donderdag 15 juni 2023 16:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat het misschien boxen met een vast draad waren. Hier kan je gewoon een cm van het eind de isolatie afhalen en aan de box schroeven.
Ow jéé draad al door de midden voor dat je het aan kan sluitenquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is binnen en ik ga aan de slag. Mss wat je zegt voor de afwerking.
Het zit alleen in zo;n verpakking van dat filmpje van jou van gisteren
Dat ja, maar het is gelukt en de boel is nog heel.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ow jéé draad al door de midden voor dat je het aan kan sluiten
Jij kan dat wel dus het gaat je wel lukken.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat ja, maar het is gelukt en de boel is nog heel.
Nu is ff kijken of het gaat lukken
Maak het lastig ofzoquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:43 schreef devzero het volgende:
Gelukkig heeft nog niemand voorgesteld dat je beter de uiteindes van de snoertjes even kunt vertinnen als het geen solid core is
Ik dacht laat ik het maar simpel houden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:43 schreef devzero het volgende:
Gelukkig heeft nog niemand voorgesteld dat je beter de uiteindes van de snoertjes even kunt vertinnen als het geen solid core is
FFS het zijn box draden die hoeven niet te worden gesoldeerd.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik het maar simpel houden.
Zelf doe ik dat wel altijd.
In ieder kooptopic heb je wel een gek die roept dat je beter je eigen meel voor je brood/cake/taart moet malen. Dus ik voelde me geroepen. Ik doe het zelf ook niet hoor, want ik heb geen flauw idee waar mijn soldeerijzer is geblevenquote:
Dat is kutquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:03 schreef Domnivoor het volgende:
Ik moet er eentje lenen om de batterij van mijn synthesizer te vervangen.
En ja, die zit vastgesoldeerd.
Is die leeg?quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:03 schreef Domnivoor het volgende:
Ik moet er eentje lenen om de batterij van mijn synthesizer te vervangen.
En ja, die zit vastgesoldeerd.
Ah kijkquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Maar hij heeft het 29 jaar volgehouden
Geluktquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij kan dat wel dus het gaat je wel lukken.
Ook even gedaanquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:43 schreef devzero het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Goedemiddag
Ik had de verkeerde emoticon...
quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook even gedaanWaarschijnlijk klinkt je audio nu zeker 0.2 db beter voor sommige subharmonische frequenties, afhankelijk van je gordijnen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook even gedaanJe weet wel dat je 34/4 ampere niet kan aansluiten op een dichte stroomvoorzienig he? Dat kan ontploffen Ik zeg dit maar even een paar uur laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Precies datquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klinkt je audio nu zeker 0.2 db beter voor sommige subharmonische frequenties, afhankelijk van je gordijnen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Precies datIk wist wel dat ik met een echte kenner aan het praten was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht even ik ga even alle buren waarschuwen, zijn er maar 27quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet wel dat je 34/4 ampere niet kan aansluiten op een dichte stroomvoorzienig he? Dat kan ontploffen Ik zeg dit maar even een paar uur later
quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik met een echte kenner aan het praten was.Gewoon de manier van tikken alleen al, je pikt ze er zo uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet van je geluid voluitquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wacht even ik ga even alle buren waarschuwen, zijn er maar 27
Zoveel heb ik er ookquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wacht even ik ga even alle buren waarschuwen, zijn er maar 27
De boxen zijn niet pro maar ook niet ruk.quote:
Nou ja er zijn grenzen. Maar wat ok boxen maakt wel een verschil.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Laten we dat allemaal doen...
Ik heb ooit wel politie aan de deur gehad daarvoor
Nee bijna nooit overlast hierquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ojee buurman, hoor je toevallig muziek?
Staat altijd redelijk hier, als ik echt even luider wil gaat de koptelefoon opquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Laten we dat allemaal doen...
Ik heb ooit wel politie aan de deur gehad daarvoor
Wat doet u nuquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ojee buurman, hoor je toevallig muziek?
Ik ging over die grens heen denk ik.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja er zijn grenzen. Maar wat ok boxen maakt wel een verschil.
Hier nu ook. Ik heb die boksen verkocht.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Staat altijd redelijk hier, als ik echt even luider wil gaat de koptelefoon op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |