Mooi nummer.quote:
Je was me voorquote:
Dat dacht ik maar nee. Ik had iets met enkelbandquote:
Nee dat is domme Dotteke geweest.quote:
Ik wel dacht al wat is het hier in een keer stilquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee dat is domme Dotteke geweest.
Even deze volposten dan maar.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dacht ik maar nee. Ik had iets met enkelband
Erasmus en Dudorquote:
Doe eens liefquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee dat is domme Dotteke geweest.
En toch hou ik van je.quote:
We hadden daar ook samen door kunnen postenquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wel dacht al wat is het hier in een keer stil
Ok rust voor jou en Deis.quote:
Ik leer het ook nooit om op te letten of een topic bijna dicht is hequote:
Viva trutten bleh ......quote:
Toch nog wel, dat is fijn te horenquote:
Hadden we kunnen doenquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hadden daar ook samen door kunnen posten
Ja, daar was het ooit voor opgezet omdat het viva forum ging stoppenquote:
Nee VIVA las Vegasquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik leer het ook nooit om op te letten of een topic bijna dicht is he
En dan zit ik ook nog te wachten en denk waarom post nu niemand meer
Want >quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:07 schreef Soury het volgende:
Ik vind het wel humor eigenlijk, dit gaat vet uit de hand lopen.
Oh echt?quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar was het ooit voor opgezet omdat het viva forum ging stoppen
Toch heb ik daar best wel lol gehad. Toffe mensen en het maken van een viva cover.quote:
Ik dacht La Vida.quote:
Jaquote:
Met zo'n DHL bus ... ??quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht La Vida.
Volgende week naar Coldplay
Ja echt, was een heel stukje forum voor mensen die op het viva forum zaten. `maar toen ging het forum toch niet weg en is dat stukje forum gesloten. De SC lis over gezet naar GC omdat daar een groepje FOK!kers zaten te kletsen.quote:
Dat blijkt lastig te zijn omdat moderators ook het recht hebben om posts in gesloten topics te wijzigen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moderators zouden een melding moeten krijgen "Je staat op het punt in een gesloten topic te posten, weet je zeker dat je dat wil?" of zoiets, wij zien het niet, soms durf ik aan het einde van topics niet eens te posten omdat het ineens vol kan zitten.
Maar posts kunnen geteld worden, waardoor moderators na 301 zo'n melding zouden moeten kunnen krijgen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat blijkt lastig te zijn omdat moderators ook het recht hebben om posts in gesloten topics te wijzigen.
Ik was cynish Dotquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt, was een heel stukje forum voor mensen die op het viva forum zaten. `maar toen ging het forum toch niet weg en is dat stukje forum gesloten. De SC lis over gezet naar GC omdat daar een groepje FOK!kers zaten te kletsen.
Zou wel handig zijn,quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar posts kunnen geteld worden, waardoor moderators na 301 zo'n melding zouden moeten kunnen krijgen.
Ik leer het nooitquote:
Blijkbaarquote:
Wat gaafquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
https://www.boredpanda.com/crochet-designs/
Nee, jij kan verwijderde posts zien. Dus voor een moderator zou die meetellen. Jij kan dan bij post 300 zitten maar als er 3 posts verwijderd zijn dan zit het topic op 297.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar posts kunnen geteld worden, waardoor moderators na 301 zo'n melding zouden moeten kunnen krijgen.
Mijn nagels te vijlen. Soury stond daar ooit ook op volgens mij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn,Ik zat net even dat plaatje te kijken in de viva SC je zit gezellig met Hema aan de kanttekening de boek in de gaten te houden en SBE doppertje lekker in het water rond
quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:17 schreef Soury het volgende:
Ik ben van plek verwisseld met mijn laptop en ik moet er erg aan wennen. De deur zit anders
Danny zegt dat het kan, alleen heeft hij er nog geen tijd voor gehad/gemaakt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, jij kan verwijderde posts zien. Dus voor een moderator zou die meetellen. Jij kan dan bij post 300 zitten maar als er 3 posts verwijderd zijn dan zit het topic op 297.
O jij viel mij gelijk op en sbe ook verder eigenlijk niet gekeken wie er nog meer zittenquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn nagels te vijlen. Soury stond daar ooit ook op volgens mij.
Dan zit je morgen weer op je oude plekquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:17 schreef Soury het volgende:
Ik ben van plek verwisseld met mijn laptop en ik moet er erg aan wennen. De deur zit anders
Nee hoor dat denk ik nietquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn nagels te vijlen. Soury stond daar ooit ook op volgens mij.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow die, nog een SC in GC![]()
Ze hebben we uit de OP gesloopt
Ik zie Soury er niet meer op staan, misschien wilde ze er niet meer mee geassocieerd worden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij viel mij gelijk op en sbe ook verder eigenlijk niet gekeken wie er nog meer zitten
me, ze hebben me uit de OP gesloopt, er staat niemand meer in de OP.quote:
Nee het is met licht inval en een nieuwe laptop met een wat spiegelachtig scherm. Ik moet er maar aan wennen maar ik loop de verkeerde kant opquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zit je morgen weer op je oude plek
Ik heb me vrij snel al laten verwijderen uit het plaatje.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie Soury er niet meer op staan, misschien wilde ze er niet meer mee geassocieerd worden.
Ja superquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Super Mario World
Ik vind deze ook zo leuk
[ afbeelding ]
Hoe ouder je wordt hoe lastiger het wentquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het is met licht inval en een nieuwe laptop met een wat spiegelachtig scherm. Ik moet er maar aan wennen maar ik loop de verkeerde kant op
. Leuk. Ik heb veel bloemen gehaakt ook hele bloemstukkenquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Super Mario World
Ik vind deze ook zo leuk
[ afbeelding ]
Ik heb de laatste versie laten verwijderen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij viel mij gelijk op en sbe ook verder eigenlijk niet gekeken wie er nog meer zitten
Het plaatje is inmiddels een beetje leeg jaquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb me vrij snel al laten verwijderen uit het plaatje.
Ik heb er nooit in gestaanquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb me vrij snel al laten verwijderen uit het plaatje.
Dan heb je altijd wat moois en fleurigs staanquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
. Leuk. Ik heb veel bloemen gehaakt ook hele bloemstukken
Mijn moeder haakte er wat op los in de vakantie. Als we thuis kwamen hadden we weer een nieuw tafellaken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
. Leuk. Ik heb veel bloemen gehaakt ook hele bloemstukken
Allemaal weggegeven op een na en die staat boven in een kastquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je altijd wat moois en fleurigs staan
Owquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal weggegeven op een na en die staat boven in een kast
Welke op?quote:
Wat was de laatste versie dan?quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb de laatste versie laten verwijderen.
Ik ben ook de weg kwijtquote:
Maar het houdt haar wel lekker bezigquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:29 schreef Soury het volgende:
Mijn moeder is als een debiel aan het breien. Alle (achter kleinkinderen) hebben er al 4 ofzo de rest gaat naar een goed doel. Beter want de kleurtjes kloppen soms niet zo goed
Ja preciesquote:
Ohhh...quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deisyy in 40+ / [40+ SC #5064] Het scheelt maar één letter
Truitjes. Zelfde maar andere kleurtjesquote:
Leukquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Truitjes. Zelfde maar andere kleurtjes
Heb ik gedaanquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet wel kijken, want het is grappig.
Laat eens zienquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:39 schreef Shii het volgende:
Ik heb eindelijk m'n kerstsokken afgebreid. Het heeft even geduurd, maar a.s. kerst heb ik warme voeten.
Ja ik kende het alquote:
Ik blijf het leuk vinden, elke keer als ik het ziequote:
Dan maak je maar zinquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee.Ik heb nog geen foto en nu niet zo'n zin om er eentje te maken.
Misschien tegen de kerst danquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee.Ik heb nog geen foto en nu niet zo'n zin om er eentje te maken.
40+ is een warm bad, niemand heeft een reden om weg te vluchten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:41 schreef Soury het volgende:
Het zou wel grappig zijn al we met zijn alle in dat viva gaan posten. Wat is de next vlucht poging
Ik haat smurfenquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ is een warm bad, niemand heeft een reden om weg te vluchten.
Oh dat is precies wat mijn moeder ook tegen me zei.quote:
Gelukkig geen badeenden.quote:
Blijkbaar welquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ is een warm bad, niemand heeft een reden om weg te vluchten.
De mijne dus ook, toen haatte ik het, nu niet meerquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is precies wat mijn moeder ook tegen me zei.
Tja als idioten hier een platform krijgen dan ben ik weg.quote:
Probleem dat jij hierbij hebt is dat de rest ook minder postquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:49 schreef chufi het volgende:
Ik doe mn best om elke maand niet meer op 1 te staan ... kun je nagaan
Op 1 voor wat?quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:49 schreef chufi het volgende:
Ik doe mn best om elke maand niet meer op 1 te staan ... kun je nagaan
U kent fokquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja als idioten hier een platform krijgen dan ben ik weg.
Ik heb hier niet zo veel idioten gespot eik. Maar ik ben er ook niet altijdquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja als idioten hier een platform krijgen dan ben ik weg.
Qua post aantal? Maar dat maakt niet zo veel uit toch het is geen wedstrijd hier.quote:
Haags die altijd kwam jagen op de lapo met zijn haagsgod. En die andere mongool met dat domme grietje in de op.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hier niet zo veel idioten gespot eik. Maar ik ben er ook niet altijd
Dat is al heel lang geleden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haags die altijd kwam jagen op de lapo met zijn haagsgod. En die andere mongool met dat domme grietje in de op.
Slaap lekker collega.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:55 schreef Sodeknetters het volgende:
Slapen. Morgen weer vroeg op. Laterss
Get over it, dat is al jaren geledenquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haags die altijd kwam jagen op de lapo met zijn haagsgod. En die andere mongool met dat domme grietje in de op.
Ben je niet in de war met ONZquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook niet.. integendeel ... probeer het door te laten lopen ..quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Qua post aantal? Maar dat maakt niet zo veel uit toch het is geen wedstrijd hier.
Slaap lekkers!quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:55 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar dat was wel de reden dat ik uit 40+ ging.quote:
Dat is je vrije dag tochquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:55 schreef Sodeknetters het volgende:
Ohquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat was wel de reden dat ik uit 40+ ging.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:39 schreef Shii het volgende:
Ik heb eindelijk m'n kerstsokken afgebreid. Het heeft even geduurd, maar a.s. kerst heb ik warme voeten.
Heeft toch geen zin om dat allemaal weer op te gaan rakelen. Je zit hier alweer een tijdje in 40+.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergis je je niet dat je zelf niet meer in ONZ mocht en hier kwam?quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee dat was hier, die idioot met zijn Emma Wortelboer. Ik mocht er niets van zeggen want kapen mag.quote:
Haags oh ja vergeten beter maarquote:
weer hier kwam daarom idd..quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergis je je niet dat je zelf niet meer in ONZ mocht en hier kwam?
Maak je ff druk zeg, dat is jaren geledenquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee dat was hier, die idioot met zijn Emma Wortelboer. Ik mocht er niets van zeggen want kapen mag.
Kapen mag alleen in DTS.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee dat was hier, die idioot met zijn Emma Wortelboer. Ik mocht er niets van zeggen want kapen mag.
Oh ik had gister een mention in de COS en die was niet meer te vinden, waarom doen mensen dat. ik kom al maanden niet meer daar.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maak je ff druk zeg, dat is jaren geleden
Zelden Chuufquote:
Zo is er een gast in VBL die me regelmatig mentioned ... in topics die ik niet volg ..quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik had gister een mention in de COS en die was niet meer te vinden, waarom doen mensen dat. ik kom al maanden niet meer daar.
Geen idee, soms zijn die mentions zo onzinnig.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik had gister een mention in de COS en die was niet meer te vinden, waarom doen mensen dat. ik kom al maanden niet meer daar.
Stalken dus.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is er een gast in VBL die me regelmatig mentioned ... in topics die ik niet volg ..
Ik weet wie het was maar het zal welquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, soms zijn die mentions zo onzinnig.
Irritant is dat.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is er een gast in VBL die me regelmatig mentioned ... in topics die ik niet volg ..
Nooit volgens mij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij wordt in 40+ amper nog gekaapt.
Af en toe ..quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij wordt in 40+ amper nog gekaapt.
Ja een planten pot kapot door de balkondeur. Zwiep .... Ik ga wat wiggen kopen. De stoel houdt het niet tegenquote:
geen gedoe, ik zit nu alleen in de woonkamer ;-)quote:
Ik heb van deze deurstoppers, die zijn echt heel handig.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een planten pot kapot door de balkondeur. Zwiep .... Ik ga wat wiggen kopen. De stoel houdt het niet tegen
Ahhh een tas aan de gevelquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen gedoe, ik zit nu alleen in de woonkamer ;-)
Mevr Koen is slapen
Zoon 1 kwam net van sporten terug en is ook slapen
Zoon 2 is nog met z'n klasgenoten examenresultaat aan het vieren ergens
Dan was er wel gedoe, maar leuk gedoequote:Op woensdag 14 juni 2023 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mevr Koen is slapen
Ja ik ken ze dat is niet genoeg. Die deur is loeizwaarquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb van deze deurstoppers, die zijn echt heel handig.
[ afbeelding ]
Dat ding is loeizwaar, die houdt mijn zware voordeur ook tegen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ken ze dat is niet genoeg. Die deur is loeizwaar
yupquote:
Thanksquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan was er wel gedoe, maar leuk gedoe
Gefeliciteerd met je zoon!![]()
Ik heb al vele dingen geprobeerd het gaan simpele houten wiggen worden 2 dus ik trap ze er met geweld inquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ding is loeizwaar, die houdt mijn zware voordeur ook tegen.
Daarna nog meer rust Koenquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:17 schreef Koen66 het volgende:
ff 2 maanden ruts en dan gaat ie studeren in Rotterdam
Of niet shhhtt....quote:
Gefeliciteerd Zoon 2!quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mevr Koen is slapen
meh zou een wonder zijn als de huizenmarkt opeens de goede kant op zou gaanquote:
Op zoon 2 zou ik niet meer wachtenquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mevr Koen is slapen
nee ik ga sowieso tukken zometeen, moet weer vroeg opquote:
Wat gaat hij studeren?quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:17 schreef Koen66 het volgende:
ff 2 maanden ruts en dan gaat ie studeren in Rotterdam
Oh ja die shit krijg je .... kutzooi welquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh zou een wonder zijn als de huizenmarkt opeens de goede kant op zou gaan
Geweldigquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al vele dingen geprobeerd het gaan simpele houten wiggen worden 2 dus ik trap ze er met geweld in
nope. zeker niet me catch-22 die er nu heerst, we laten lekker veel asielzoekers binnen, maar huizen bouwen mag niet want stikstofquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja die shit krijg je .... kutzooi welkomt nooit meer goed
dan zou ie wel op kamers moeten, Rotterdam is wel aan te rijden met OVquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zou ie wel op kamers moeten, Rotterdam is wel aan te rijden met OV
Wees gelukkig dan in dat geval ...quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zou ie wel op kamers moeten, Rotterdam is wel aan te rijden met OV
Was ik je voor ... maar dat was je eigen schuldquote:Op donderdag 15 juni 2023 00:00 schreef Domnivoor het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:Aoibhin![]()
Welkom in 30+![]()
En tot morgen!
Wat maakt mij dat uitquote:Op donderdag 15 juni 2023 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ik je voor ... maar dat was je eigen schuld
Dankjewelquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 00:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat uit
[..]
Dankjewel
in zdf zendung gaat het om en vrouw de in ,quote:
jaquote:Op donderdag 15 juni 2023 00:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
in zdf zendung gaat het om en vrouw de in ,
nederland 1999 in water in en mülltonne
gevonden worde
Ellie Lust?quote:Op donderdag 15 juni 2023 01:08 schreef mario390 het volgende:
de vrouw van de amsterdam politie
denkt de vrouw is uit duitsland
Ik zag het voorbijkomen,lijkt een prima bakje.quote:
Baluh Koen, vanavond er maar op tijd in danquote:
Morguh Sodequote:Op donderdag 15 juni 2023 06:07 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge allemaal en gefeliciteerd @:Aoibhin
Hoe gaat het met het trainen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 07:41 schreef Prisha het volgende:
Happy Birthdayyyyyy @:Aoibhin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hele fijne dag toegewenst!
A lieve Tonja, wat een verdriet, gecondoleerd en heel veel kracht en sterktequote:Op donderdag 15 juni 2023 08:12 schreef tonja het volgende:
Ik heb knuffels nodig. Een goeie vriendin van me, van het soort dat je al je hele leven kent, is overleden. En ik voel me kut
Thanks. Het was totaal onverwacht. Er was niets met haar aan de hand. Haar vriend vond haar. In elkaar gezakt in de slaapkamer.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A lieve Tonja, wat een verdriet, gecondoleerd en heel veel kracht en sterkte
Kom hier krijg je een hele dikke
Jemig, wat erg voor hem haar zo te vinden. Waarschijnlijk dus een hartstilstand.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Thanks. Het was totaal onverwacht. Er was niets met haar aan de hand. Haar vriend vond haar. In elkaar gezakt in de slaapkamer.
Wat naar Tonjaquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:12 schreef tonja het volgende:
Ik heb knuffels nodig. Een goeie vriendin van me, van het soort dat je al je hele leven kent, is overleden. En ik voel me kut
Yep dat is wat de arts zei. Ze was 75.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, wat erg voor hem haar zo te vinden. Waarschijnlijk dus een hartstilstand.
Volkomen onverwachts dus. Mag ik vragen hoe oud ze was?
Dat is nog wel jong.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep dat is wat de arts zei. Ze was 75.
Ja precies.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog wel jong.
Ze heeft gelukkig niet geleden, maar voor de nabestaande is dit wel een erg, zo ineens weg
ALs iemand ziek is leef je er naar toe, maar dit komt uit het niets.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:12 schreef tonja het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:12 schreef tonja het volgende:
Wat afschuwelijk ....quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:17 schreef tonja het volgende:
Het was totaal onverwacht. Er was niets met haar aan de hand. Haar vriend vond haar. In elkaar gezakt in de slaapkamer.
Het geeft iets onwezenlijks.quote:
tnxquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:28 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Wat afschuwelijk ....
Dikke knuf!
Gecondoleerd
quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het geeft iets onwezenlijks.
Veel sterkte de komende tijd Tonja
Dank jullie wel allemaalquote:
Awwww tonja wat erg. Gecondoleerd en heel veel sterkte en ook veel virtuele knuffelsquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:12 schreef tonja het volgende:
quote:
Dank je welquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww tonja wat erg. Gecondoleerd en heel veel sterkte en ook veel virtuele knuffels![]()
Morguh Lovelyquote:
Gecondoleerd en een dikke knuffel voor jouquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:12 schreef tonja het volgende:
Gecondoleerd en sterkte!quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:12 schreef tonja het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:12 schreef tonja het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:12 schreef tonja het volgende:
Gecondoleerd. Verdrietig nieuws. Altijd, Maar zo onverwacht is helemaalquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:12 schreef tonja het volgende:
Kut en sterkequote:Op donderdag 15 juni 2023 08:12 schreef tonja het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:38 schreef Soury het volgende:
Doordat ik mijn laptop heb verplaatst gister kwam ik erachter waarom het zo vervelend spiegelde. De beschermlaag zat nog op mijn schermStuk beter nu.
Door de andere lichtinval zag ik een bubbeltje vanmorgen rechts onderquote:
Doordat ik mijn laptop heb verplaatst gister kwam ik erachter waarom het zo vervelend spiegelde. De beschermlaag zat nog op mijn schermStuk beter nu.
Best nog vlotquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Door de andere lichtinval zag ik een bubbeltje vanmorgen rechts onder
Ja maand of 3quote:
6 dus in januari gekochtquote:
Deze tijd van het jaar komt het licht laat in de middag door mijn keukenraam en vond het niet zo lang pas wat irritant.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Hoe lang heb je hem al?
Oh ff doorlezen en zie daar het antwoord![]()
Ben je wel ineens heel blij met je scherm.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze tijd van het jaar komt het licht laat in de middag door mijn keukenraam en vond het niet zo lang pas wat irritant.
Box draad kan je er gewoon omheen frotten toch, tapen lijkt me juist niet handig.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:28 schreef Ebinas het volgende:
Ik ga zo mijn snoer vernieuwen van mijn boxen.
Gewoon doorknippen strippen en erin frutten toch?
Of moet ik dat gestripte nog tapen?
Ja ik neem het wel eens mee op balkon en dat was ook wat kutquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben je wel ineens heel blij met je scherm.
En nog helemaal soort van nieuw ook
Nee denk ook niet handig.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Box draad kan je er gewoon omheen frotten toch, tapen lijkt me juist niet handig.
Ja omheen winden en vast schroeven.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee denk ook niet handig.
Om het oude zit alleen wel een stukje. Maar zie totaal het nut er niet van in.
Dus gewoon frotten zo
Misschien om kortsluiting te voorkomen....quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee denk ook niet handig.
Om het oude zit alleen wel een stukje. Maar zie totaal het nut er niet van in.
Dus gewoon frotten zo
Net zo iets als een dopje van een potje vergeten te halenquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:38 schreef Soury het volgende:
Maar in eens niet kut meer.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik neem het wel eens mee op balkon en dat was ook wat kut
Echt? Nee toch?quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien om kortsluiting te voorkomen....
Hoe zit het nu dan?quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt? Nee toch?
Nou dan ga ik toch maar even nog googlen voor de zekerheid
Met boxdraad is dat toch niet zo dat er vet stroom opzit het zijn geleiders . Het moet wel heel zijn maar de uiteinden moet je niet tapen toch?quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien om kortsluiting te voorkomen....
Met een tape. Maarrrrrrrquote:
Gevaarlijk is het niet maar het kan wel de boel slopen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Met boxdraad is dat toch niet zo dat er vet stroom opzit het zijn geleiders . Het moet wel heel zijn maar de uiteinden moet je niet tapen toch?
Als je de uiteinden taped is er toch geen contact?quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gevaarlijk is het niet maar het kan wel de boel slopen.
Ik zal ze in ieder geval goed gescheiden houden en dus niet te lang stuk bloot latenquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gevaarlijk is het niet maar het kan wel de boel slopen.
Ik bedoel of de boxen nu een vaste draad hebben of een stekker?quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Met een tape. Maarrrrrrr
Ik denk om rood en zwart te te laten zien.
Want ik vond al snel een filmpje en tape is niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |