Mooi nummer.quote:
Je was me voorquote:
Dat dacht ik maar nee. Ik had iets met enkelbandquote:
Nee dat is domme Dotteke geweest.quote:
Ik wel dacht al wat is het hier in een keer stilquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee dat is domme Dotteke geweest.
Even deze volposten dan maar.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dacht ik maar nee. Ik had iets met enkelband
Erasmus en Dudorquote:
Doe eens liefquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee dat is domme Dotteke geweest.
En toch hou ik van je.quote:
We hadden daar ook samen door kunnen postenquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wel dacht al wat is het hier in een keer stil
Ok rust voor jou en Deis.quote:
Ik leer het ook nooit om op te letten of een topic bijna dicht is hequote:
Viva trutten bleh ......quote:
Toch nog wel, dat is fijn te horenquote:
Hadden we kunnen doenquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hadden daar ook samen door kunnen posten
Ja, daar was het ooit voor opgezet omdat het viva forum ging stoppenquote:
Nee VIVA las Vegasquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik leer het ook nooit om op te letten of een topic bijna dicht is he
En dan zit ik ook nog te wachten en denk waarom post nu niemand meer
Want >quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:07 schreef Soury het volgende:
Ik vind het wel humor eigenlijk, dit gaat vet uit de hand lopen.
Oh echt?quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar was het ooit voor opgezet omdat het viva forum ging stoppen
Toch heb ik daar best wel lol gehad. Toffe mensen en het maken van een viva cover.quote:
Ik dacht La Vida.quote:
Jaquote:
Met zo'n DHL bus ... ??quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht La Vida.
Volgende week naar Coldplay
Ja echt, was een heel stukje forum voor mensen die op het viva forum zaten. `maar toen ging het forum toch niet weg en is dat stukje forum gesloten. De SC lis over gezet naar GC omdat daar een groepje FOK!kers zaten te kletsen.quote:
Dat blijkt lastig te zijn omdat moderators ook het recht hebben om posts in gesloten topics te wijzigen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moderators zouden een melding moeten krijgen "Je staat op het punt in een gesloten topic te posten, weet je zeker dat je dat wil?" of zoiets, wij zien het niet, soms durf ik aan het einde van topics niet eens te posten omdat het ineens vol kan zitten.
Maar posts kunnen geteld worden, waardoor moderators na 301 zo'n melding zouden moeten kunnen krijgen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat blijkt lastig te zijn omdat moderators ook het recht hebben om posts in gesloten topics te wijzigen.
Ik was cynish Dotquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt, was een heel stukje forum voor mensen die op het viva forum zaten. `maar toen ging het forum toch niet weg en is dat stukje forum gesloten. De SC lis over gezet naar GC omdat daar een groepje FOK!kers zaten te kletsen.
Zou wel handig zijn,quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar posts kunnen geteld worden, waardoor moderators na 301 zo'n melding zouden moeten kunnen krijgen.
Ik leer het nooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |