Je bent pas de betere partij als je daadwerkelijk ook wat creëert. Gisteren nauwelijks kansen gezien, behalve dan wat opportunisme in de slotfase. Voorspelbare aanvalspatronen, optisch wat meer de bal maar weinig echt gevaar. Ook de eerste helft. Zal niet aankomen met de xG Maar die lag bijzonder laag.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste helft eigenlijk best prima staan. De tweede helft was matig ja, maar het helpt ook niet als Gakpo en Simons totaal hun dag niet hebben en Koopmeiners er een beetje voor Jan Lul bijloopt. Frenkie was ook tamelijk onzichtbaar. Dat ligt allemaal niet zozeer aan het systeem. Koopmeiners moet je sowieso niet meer opstellen, wat een drama is dat elke keer.
Als je zag hoe serieus die Kroaten het namen, terwijl die de laatste tijd net zo ver komen op grote toernooien als wij, dan is het gewoon een prijs. Onzin dat er zo kleinerend over gedaan wordt.quote:
Ach je kunt het altijd wat makkelijker relativeren als het hierom gaat, maar het is ook wel Nederlands om het dan te verknallen in eigen land terwijl je echt een unieke kans hebt om toch nog eens iets te winnen.quote:
Dat is het natuurlijk ook gewoon. Portugezen en Fransen waren er ook ontzettend blij mee laatste edities. Voor landen als Kroatië of Nederland is dit echt zo'n beetje de enige kans om ooit nog wat te winnen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je zag hoe serieus die Kroaten het namen, terwijl die de laatste tijd net zo ver komen op grote toernooien als wij, dan is het gewoon een prijs. Onzin dat er zo kleinerend over gedaan wordt.
Het geeft ook gewoon een voordeel richting WK kwalificatie.quote:
Dan is dat moeilijk inderdaad. Wellicht is het inderdaad mijn bias maar ik ben niet overtuigd van Lang. Hij heeft zijn momenten maar is niet een speler die ik uiteindelijk het team zie dragen. Daarvan zijn er sowieso te weinig in dit elftal. Alleen Frenkie maakt echt het verschil, maar die kan het niet alleen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment was het spel gewoon blind naar voren pompen, hoe moet je je dan onderscheiden Lang zijnde?
Zijn grilligheid wordt ook wel weer bewezen door die enorme gemiste kans in de verlenging, terwijl hij tegelijkertijd ook echt wel iets kan forceren. Het spel wordt er als je hem in de basis zet alleen maar rommeliger door.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan is dat moeilijk inderdaad. Wellicht is het inderdaad mijn bias maar ik ben niet overtuigd van Lang. Hij heeft zijn momenten maar is niet een speler die ik uiteindelijk het team zie dragen. Daarvan zijn er sowieso te weinig in dit elftal. Alleen Frenkie maakt echt het verschil, maar die kan het niet alleen.
Je moet er wel voor gaan hoor, zo is het ook weer niet maar het is de JC schaal voor nationale elftallen zo'n beetje.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je zag hoe serieus die Kroaten het namen, terwijl die de laatste tijd net zo ver komen op grote toernooien als wij, dan is het gewoon een prijs. Onzin dat er zo kleinerend over gedaan wordt.
Basis Cityquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:hhh38 Toch wel benieuwd wat je er na de zoveelste sof van vindt. Ligt het allemaal nog steeds aan het systeem of begint het toch ook wel door te dringen dat het spelersmateriaal niet zoveel is?
Had ook niet de indruk dat het een gebrek aan inzet was, gewoon een gebrek aan kwaliteit.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet er wel voor gaan hoor, zo is het ook weer niet maar het is de JC schaal voor nationale elftallen zo'n beetje.
Het was ook gewoon een laffe, ongeïnspireerde, conservatieve keuze om toch maar weer Koeman aan te stellen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat zijn trouwens de argumenten van Koeman om Bergwijn, die al een jaar lang geen knikker raakt, boven Frimpong te verkiezen als rechtsbuiten? Als je dan Frimpong meer een rechtsbuiten vindt, zou je die in kunnen brengen.
Al met al is het selectiebeleid, en wisselbeleid, onder Koeman van een vrij dramatisch niveau. Die lievelingetjes die blijkbaar zeker van een selectie (Wijnaldum, Blind, Malacia bijv), Dan zwicht die ook nog voor het gedram en gezeur rondom Bijlow, dat backfired natuurlijk ook weer als een malle. Ik zou maar eens kijken of er een buitenlandse coach beschikbaar is, zonder voorkeurtjes, want ondanks de relatief matige lichting is hier echt wel meer uit te halen dan Koeman laat zien denk ik. Die 'troostfinale' gaan we natuurlijk met B-spelers spelen en dan verlies je van Italie of Spanje, en dan ga je van 25 wedstrijden ongeslagen onder van Gaal naar 3 uit 4 verloren onder Koeman, waarvan minimaal 2 vrij kansloos.
Meer de KNVB-beker. Overigens was gisteren wel zo'n beetje wel het maximale materiaal wat je op kunt stellen de komende jaren. Goed, je mist De Ligt maar Depay mis je weinig meer aan en verder stond er gewoon op het veld wat je beschikbaar hebt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet er wel voor gaan hoor, zo is het ook weer niet maar het is de JC schaal voor nationale elftallen zo'n beetje.
Dat is nou echt scorebordjournalistiek. Als je alles speler voor speler afpelt valt het behoorlijk tegen. Van Dijk op zijn retour, Malen aardig wat snelheid maar weinig techniek, Frenkie leuk dribbelend maar nooit beslissend, Dumfries kracht maar geen techniek en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Basis City
Basis Bayern
Basis Liverpool x2
Basis Dortmund
Basis Barca
Basis Inter
Normaliter al 7/11 van je basiself met daarachter nog een hoop Europese subtop/Eredivisie talent.
Maar dat is echt niveau Slowakije ja zoals je al eerder zei
Bijzonder dat dat op club-niveau dan toch anders wordt gezien he.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Voetballend houdt het allemaal niet over, ook niet als je er wat grote clubs achter zet.
helaas wel jaquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is nou echt scorebordjournalistiek. Als je alles speler voor speler afpelt valt het behoorlijk tegen. Van Dijk op zijn retour, Malen aardig wat snelheid maar weinig techniek, Frenkie leuk dribbelend maar nooit beslissend, Dumfries kracht maar geen techniek en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Voetballend houdt het allemaal niet over, ook niet als je er wat grote clubs achter zet.
Ik vind het spelersmateriaal nog steeds goed genoeg om een land als Kroatië te verslaan. Er zijn misschien een aantal posities die je net iets anders in moet vullen, maar er valt hier echt wel wat van te maken. Het is gewoon een rommeltje nu.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:hhh38 Toch wel benieuwd wat je er na de zoveelste sof van vindt. Ligt het allemaal nog steeds aan het systeem of begint het toch ook wel door te dringen dat het spelersmateriaal niet zoveel is?
Hoe veel van die 7 zijn bij hun club dragende speler dan?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzonder dat dat op club-niveau dan toch anders wordt gezien he.
Hoe zou jij het neerzetten dan? Toch 5-3-2?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het spelersmateriaal nog steeds goed genoeg om een land als Kroatië te verslaan. Er zijn misschien een aantal posities die je net iets anders in moet vullen, maar er valt hier echt wel wat van te maken. Het is gewoon een rommeltje nu.
Ik zou het vergelijken met de bekerquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een beetje zoals xG dus.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is nou echt scorebordjournalistiek.
Van Dijk heeft het niet echt meer inderdaad.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe veel van die 7 zijn bij hun club dragende speler dan?
ook zo'n onzin criteriumquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe veel van die 7 zijn bij hun club dragende speler dan?
Scorebordjournalistiek dus.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Dat is gewoon de data van de gecreëerde kansen, maar laten we die kant niet opgaan.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
Aké een dragende speler![]()
![]()
heeft gewoon geluk dat ie een Gullit lookalike is, goed voor de merchandise op die manier, in een soort van Gullit junior manier maar anders
Ben je het in ieder geval met me eens dat het voorin niet veel is? Als je dan (zoals ook gisteren weer) tot bar weinig uitgespeelde kansen komt moet je gewoon op het resultaat spelen en de boel achterin dichtgooien.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van Dijk heeft het niet echt meer inderdaad.
Maar Ake, de Ligt,Frenkie en in mindere mate Malen waren gewoon dragende spelers dit seizoen en Gakpo heeft laten zien dat ook zeker te kunnen zijn
Eerlijk is eerlijk dat heeft Bijlow nog niet bewezen in Oranje maar wel bij Feyenoord. Die blijft wel staan denk ik.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond het in ieder geval een fris elftal ogend. Laat Bijlow gewoon staan. Is een stabiele keeper en heeft dat ook al bewezen in Oranje.
Kap alleen met die debiele wissels en dan is het gewoon een prima team
Er zit ook gewoon iets mentaal niet goed. Denken dat je er na zo'n late gelijkmaker al bent, zag je tegen Argentinië ook. Na 5 minuten was het momentum wel weer over en ging Kroatië er gewoon overheen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
nederlands elftal gewoon helemaal opdoeken graag, we worden toch nooit geen europees kampioen, en we worden gewoon never nooit wereldkampioen
lol lol als je nog niet eens zo'n amateuristische nations league kunt winnen lmao
oh ja, bij de koploperrrrrrrrr (op zijn van bronckhorsts maar te zeggen)quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk dat heeft Bijlow nog niet bewezen in Oranje maar wel bij Feyenoord. Die blijft wel staan denk ik.
Billow heeft vooral het geluk dat er geen duidelijk alternatief is. Anders had ik het nog moeten zien.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk dat heeft Bijlow nog niet bewezen in Oranje maar wel bij Feyenoord. Die blijft wel staan denk ik.
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Nee we hebben geen Kluivert, Bergkamp, Ruud meer voorin. Maar zoals gister waren voorin prima keuzes, en als dat op elkaar ingespeeld raakt kan dat best wel wat wordenquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben je het in ieder geval met me eens dat het voorin niet veel is? Als je dan (zoals ook gisteren weer) tot bar weinig uitgespeelde kansen komt moet je gewoon op het resultaat spelen en de boel achterin dichtgooien.
Kan me nog wel wat fraaie reddingen herinneren hoor eerste periodequote:Op donderdag 15 juni 2023 10:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Koeman wel een goede trainer geworden maar net als Hiddink is hij heel slecht in het opvolgen van Van Gaal. Ze moeten zich daar meteeen tegen afzetten door sprankelend 4-3-3 te beloven. Je moet geen systeem spelen wat je niet ziet zitten, maar doen alsof er helemaal geen aanleiding was om een ander systeem te spelen is ook niet handig.quote:Op donderdag 15 juni 2023 02:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wel jammer dat we de vorige interlandperiode helemaal kreupel waren en een B-elftal op moesten stellen en ook nog eens tegen Frankrijk moesten, want die potjes hebben wel echt de toon gezet. Dat gezeur op Koeman is maar voor een klein deel terecht vind ik, maar dat is (gok ik) een onpopulaire mening.
De selectie is verder gewoon los zand met een aantal "sterren" die op de weg terug zijn en sowieso al jaren niks presteren. Lastig om daar wat van te maken, zeker in zo'n korte tijd.
4-3-3 is prima, maar ik bedoel individuele spelers. Ik vind Dumfries uiteindelijk toch niet goed genoeg en je hebt met Frimpong een mooi alternatief. Koopmeiners is ook altijd een beetje ongelukkig in Oranje.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het neerzetten dan? Toch 5-3-2?
Ik denk dat je nu ook wel heel weinig tijd hebt gehad om samen te trainen. Dumfries en Aké sloten laat aan, nog een aantal ook. Einde van slopend seizoen. Hoe vaak zouden sommige jongens met elkaar hebben gespeeld? Simons met Malen? Wieffer met Frenkie? Geertruida met Van Dijk?quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4-3-3 is prima, maar ik bedoel individuele spelers. Ik vind Dumfries uiteindelijk toch niet goed genoeg en je hebt met Frimpong een mooi alternatief. Koopmeiners is ook altijd een beetje ongelukkig in Oranje.
Maar het grootste verschil zit hem in een trainer met visie, spelers moeten snappen wat ze moeten doen en de afstemming moet goed zijn. Vorige periode ging het met Koeman goed, maar dat lijkt vooral vanwege een hechte sfeer en een dosis geluk te zijn geweest.
Vorige periode speelde Oranje alleen tegen de Fransen echt goed aanvallend, de wedstrijden tegen Duitsland waren meer reactievoetbal. Hoe die ene pot tegen de Fransen te verklaren is weet ik ook niet, misschien toch toevallig net een topdag gehad. Ik denk dat de visie nu heel duidelijk moet zijn: We spelen 5-3-2 tegen toplanden en kleine landen 4-3-3. Dat schakelen moet gewoon kunnen, Louis heeft het 2 periodes fenomenaal gedaan op die manier. Versloeg kutlanden met grote cijfers en parkeerde de bus tegen de toplanden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4-3-3 is prima, maar ik bedoel individuele spelers. Ik vind Dumfries uiteindelijk toch niet goed genoeg en je hebt met Frimpong een mooi alternatief. Koopmeiners is ook altijd een beetje ongelukkig in Oranje.
Maar het grootste verschil zit hem in een trainer met visie, spelers moeten snappen wat ze moeten doen en de afstemming moet goed zijn. Vorige periode ging het met Koeman goed, maar dat lijkt vooral vanwege een hechte sfeer en een dosis geluk te zijn geweest.
wie speelde er een CL finale dit seizoen, niet dimpongquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:15 schreef Caland het volgende:
Dumfries is lekker ijverig maar kan eigenlijk zijn hele leven al niets met een bal
Frimpong ROBBED
Ben jij eigenlijk wel helemaal lekker?quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn scores voor NL
Bijlow 11.0
Dumfries 10.0
Geertruida 11.0
V.Dijk 11.0
Aké 11.0
Wieffer 11.0
Koopmeiners 11.0
De Jong 11.0
Malen 11.0
Gakpo 11.0
Simons 11.0
voor de invallers
Weghorst 10.0
Wijnaldum 11.0
Bergwijn 11.0
Lang 11.0
Malacia 11.0
De Roon 11.0
Braafheid speelde ook ooit een WK finale.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wie speelde er een CL finale dit seizoen, niet dimpong
Dumfries een van de beste bij Inter Milan
ik weet alles beter
quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Braafheid speelde ook ooit een WK finale.
No-look terugkopbal naar de keeper genot.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou Koetje Frimpong in september wel gaan oproepen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:15 schreef Caland het volgende:
Dumfries is lekker ijverig maar kan eigenlijk zijn hele leven al niets met een bal
Frimpong ROBBED
Charisteas heeft zelfs een EK op zijn naam staan.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
En ook al hadden ze al wel enkele keren met elkaar gespeeld.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu ook wel heel weinig tijd hebt gehad om samen te trainen. Dumfries en Aké sloten laat aan, nog een aantal ook. Einde van slopend seizoen. Hoe vaak zouden sommige jongens met elkaar hebben gespeeld? Simons met Malen? Wieffer met Frenkie? Geertruida met Van Dijk?
Normaal had je wellicht een oefenwedstrijd waarin je dingen uitprobeert nu is elke wedstrijd voor het echie.
Laten we die Kroaten ook niet teveel ophemelen. Bar weinig kansen op het WK, 8 goals in 7 wedstrijden. Nu maken ze er 4, dan doe je echt iets niet helemaal lekker.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ook al hadden ze al wel enkele keren met elkaar gespeeld.
Die Kroaten spelen al jaren met elkaar samen. Kan je niet vergelijken
Twee oerdomme fouten van Gakpo en Malacia dus.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we die Kroaten ook niet teveel ophemelen. Bar weinig kansen op het WK, 8 goals in 7 wedstrijden. Nu maken ze er 4, dan doe je echt iets niet helemaal lekker.
toch weer zo'n beetje best of the rest op het WKquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we die Kroaten ook niet teveel ophemelen. Bar weinig kansen op het WK, 8 goals in 7 wedstrijden. Nu maken ze er 4, dan doe je echt iets niet helemaal lekker.
Verder nog wel een vracht aan ruimte en kansen weggegeven toch? Afgekeurde goal in laatste seconde die 5 centimeter buitenspel was. Het stond gewoon ruk.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Twee oerdomme fouten van Gakpo en Malacia dus.
Twee domme fouten inderdaad en 1 afstandsschot die Bijlow gewoon had moeten hebben. Dat heeft bijzonder weinig met de kwaliteit van het collectief te makenquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die maakt dan zijn debuut voor Engeland.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou Koetje Frimpong in september wel gaan oproepen?
We hebben geluk dat die bondscoach graag 6 rechtsbacks selecteert dus dat zit wel snor. Die wordt daar nooit opgeroepen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die maakt dan zijn debuut voor Engeland.
Kunnen we Louis nog terughalen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die maakt dan zijn debuut voor Engeland.
Truus is er klaar mee.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kunnen we Louis nog terughalen?
Die verlenging kan je toch niet meenemen joh, dan is het alles of niets en gaat iedereen naar voren in de hoop op de laatste goal(s).quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Verder nog wel een vracht aan ruimte en kansen weggegeven toch? Afgekeurde goal in laatste seconde die 5 centimeter buitenspel was. Het stond gewoon ruk.
Alles of niets spelen in de verlengingen bij een achterstand.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Die verlenging kan je toch niet meenemen joh, dan is het alles of niets en gaat iedereen naar voren in de hoop op de laatste goal(s).
20 duels, 0 keer verliezen en dat falen noemen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:29 schreef Caland het volgende:
Louis die eigenlijk maar 1 leuke periode bij Oranje heeft gehad en zijn twee andere periodes hopeloos gefaald is nog steeds de verlosser bij Pietje
Gelachen
Nou fantastisch, met de hakken over de sloot en wanstaltig voetbal de groepsfase overleven en vervolgens tegen de eerste tegenstander eruitquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
20 duels, 0 keer verliezen en dat falen noemen.Dan spoor je echt voor geen meter. 2 fantastische periodes waren het.
Een toptrainer kwalificeert zich wel met een sterrenteam tegen Jason McAteer.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
Louis is gewoon een toptrainer, zowel in club en nationaal elftal verband
dat was toen Ierland nog enigzins goed wasquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Een toptrainer kwalificeert zich wel met een sterrenteam tegen Jason McAteer.
Wat die man in 2012-2014 en 2021-2022 heeft neergezet is bizar (het contrast met voorgangers en opvolgers werkelijk gigantisch) en toch halen mensen het nog in hun hoofd om zijn prestaties te bagatelliseren.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
Louis is gewoon een toptrainer, zowel in club en nationaal elftal verband
Dat was een Nederland dat gewoon wereldkampioen had moeten worden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat was toen Ierland nog enigzins goed was
Malacia is gewoon niet goed genoeg helaas. Gakpo is het zoveelste voorbeeld dat je als spits beter niet in je eigen 16 terecht kan komenquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Twee oerdomme fouten van Gakpo en Malacia dus.
Was niet best al verloor Louis in zijn eerste periode ook nauwelijks. Alleen net wel de 2 meest cruciale: Portugal thuis en Ierland uit.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat was een Nederland dat gewoon wereldkampioen had moeten worden.
Malacia moet lekker een trapje lager gaan voetballen en alles spelen. Dan komt dat wel goed al zie ik hem niet snel basisspeler worden bij NL elftal hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Malacia is gewoon niet goed genoeg helaas. Gakpo is het zoveelste voorbeeld dat je als spits beter niet in je eigen 16 terecht kan komen
En niet in het Nederlands elftal natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Malacia moet lekker een trapje lager gaan voetballen en alles spelen. Dan komt dat wel goed al zie ik hem niet snel basisspeler worden bij NL elftal hoor.
Was echt verschrikkelijk aidsvoetbal inderdaad maar 5-3-2 is ineens heilig of zo.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou fantastisch, met de hakken over de sloot en wanstaltig voetbal de groepsfase overleven en vervolgens tegen de eerste tegenstander eruit
Uitstekende trainer, maar de KNVB had eens een jonge buitenlander met nieuwe ideeen moeten aanstellen, dat had een verfrissende uitwerking kunnen hebben. Geen enkele bond doet zulke conservatieve bondscoachaanstellingen als de KNVB.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was niet best al verloor Louis in zijn eerste periode ook nauwelijks. Alleen net wel de 2 meest cruciale: Portugal thuis en Ierland uit.Verder won hij bijvoorbeeld bij Spanje en Engeland uit toen. Maar goed, als we echt prestaties van 22 jaar geleden gaan meetellen... Na die periode heeft hij zich als een geweldige resultaattrainer ontwikkeld natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Was echt verschrikkelijk aidsvoetbal inderdaad maar 5-3-2 is ineens heilig of zo.
Er komt in ieder geval op die positie het nodige talent aan, ik vind Hartman eigenlijk sowieso al een groter talent dan Malacia en je hebt ook nog Bakker en Maatsen die hartstikke goed bezig zijn. En Ake kan ook op linksback met Botman op LCV.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Malacia moet lekker een trapje lager gaan voetballen en alles spelen. Dan komt dat wel goed al zie ik hem niet snel basisspeler worden bij NL elftal hoor.
Backs blijven backs, al 10 jaar lood om oud ijzer.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:46 schreef fetX het volgende:
[..]
'Een jonge buitenlander met nieuwe ideeën'quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uitstekende trainer, maar de KNVB had eens een jonge buitenlander met nieuwe ideeen moeten aanstellen, dat had een verfrissende uitwerking kunnen hebben. Geen enkele bond doet zulke conservatieve bondscoachaanstellingen als de KNVB.
Qua talent vind ik het eigenlijk dramatisch. We zijn echt aan het afglijden naar niveau Finland/ Oostenrijk, en dat voor een voetbalgek land van 18 miljoen inwoners. Zegt alles over het gebrek aan innovatie.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er komt in ieder geval op die positie het nodige talent aan, ik vind Hartman eigenlijk sowieso al een groter talent dan Malacia en je hebt ook nog Bakker en Maatsen die hartstikke goed bezig zijn. En Ake kan ook op linksback met Botman op LCV.
Je weet nu gewoon al dat ze na Koeman ook gewoon weer in hetzelfde poeltje gaan vissen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uitstekende trainer, maar de KNVB had eens een jonge buitenlander met nieuwe ideeen moeten aanstellen, dat had een verfrissende uitwerking kunnen hebben. Geen enkele bond doet zulke conservatieve bondscoachaanstellingen als de KNVB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |