Er is geen enkele vrouw michelle op de wereld met zulke brede schouders e.d. Mannelijke gymdude is er niks bij.quote:
Is BNW tegenwoordig verworden tot een plek om te ouwehoeren of vrouwen er wel of niet aantrekkelijk uit zien, want dit is wel vrij sneu allemaal.quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Er is geen enkele vrouw michelle op de wereld met zulke brede schouders e.d. Mannelijke gymdude is er niks bij.
Was ik maar zo breed als Big Mike. Ben beetje jelly. (kom dan ook net uit de sportschool)
Hoezo, het is gewoon een gegronde conspiracy.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is BNW tegenwoordig verworden tot een plek om te ouwehoeren of vrouwen er wel of niet aantrekkelijk uit zien, want dit is wel; vrij sneu allemaal.![]()
Dan ligt de lat voor wat een "conspiracy" is tegenwoordig wel erg laag.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hoezo, het is gewoon een gegronde conspiracy.
[ twitter ]
En dan de kinderen, die lijken beiden af te stammen van vrienden van de Obama's..
Dieptriest laag ja.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan ligt de lat voor wat een "conspiracy" is tegenwoordig wel erg laag.
Ja, pure body shaming.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is BNW tegenwoordig verworden tot een plek om te ouwehoeren of vrouwen er wel of niet aantrekkelijk uit zien, want dit is wel vrij sneu allemaal.![]()
Ah een Hunter Biden post.quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:05 schreef epicbeardman het volgende:
Hierom moest Tucker trouwens niet weg
Ai, ga je ons nu ook herhalen zelfs, of deed deze opmerking destijds zo veel pijn dat je er slapeloze nachten van hebt.. Left really can't meme.quote:Op donderdag 22 juni 2023 05:37 schreef Kijkertje het volgende:
Alles waar de Republikeinen de Democraten van beschuldigen doen ze zelf![]()
De echte paniek zit hem bij de normale burgers, die niet meer kunnen rondkomen dankzij die clowns in het witte huis.quote:
Waarom toch elke keer weer die NPC onzin?quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De echte paniek zit hem bij de normale burgers, die niet meer kunnen rondkomen dankzij die clowns in het witte huis.
Dat Trump 24/7 in jullie hoofdjes aanwezig is. Is helaas iets, wat volgens mij uit een soort van woede en onvrede komt uit het normale dagelijkse leven. You need people like Trump, so you can point your fucking fingers and say that's the badguy!
Waarom zo druk maken over Trump als ze al een keer de verkiezingen hebben kunnen stelen? Zolang er zoals jij aantoont makkelijk gefraudeerd kan worden zal Biden weer lege zalen trekken en 81mil+ votes halen toch? want BuildBackBetter gaat toch zo goed? de banken crashen niet, de aandelen markt is top, woke gaat USA redden. Trans Titties bij het witte huis.
Leugens op leugens. Afspraken die niet nagekomen worden (kwijtschelding studieschuld) oorloghitsen als echte linksgekkies. Wat een clownshow. En dan nog trots lopen doen op een dictator die politieke tegenstanders uit de weg probeert te ruimen. Iets gaat er dan mis in je leven.
Je moet pronken met de successen van Biden, maar wacht die zijn er niet. De Trump afleiding show must go on. Orangemanbad NPC activated.
Omdat het gewoon klopt, het NPC narratief is iets waar velen nog in vast zitten. Niet wetende dat de media gemaakt is om stemmingen te bepalen. Het radicaliseert mensen, zo zal je nu op dumpert bijvoorbeeld tal van normies irrelevant bij elk filmpje Putin aanhalen of Russen. Destijds was het Trump, tijdje Elon geweest.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom toch elke keer weer die NPC onzin?
Ik kan ook gaan zeggen dat je maar een wappie bent om dat te denken, maakt de sfeer er niet beter op...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat het gewoon klopt, het NPC narratief is iets waar velen nog in vast zitten. Niet wetende dat de media gemaakt is om stemmingen te bepalen. Het radicaliseert mensen, zo zal je nu op dumpert bijvoorbeeld tal van normies irrelevant bij elk filmpje Putin aanhalen of Russen. Destijds was het Trump, tijdje Elon geweest.
Het is brainwashing 101.
Er zijn mensen die hele dag nieuws lopen te refreshen om weer ergens anders over te discussiëren, deze hebben totaal geen beeld van de actualiteit en zijn vaak zonder het zelf te weten een echokamer van de MSM.
Heb je eigen mening, sta voor je eigen punten, dit is niet slecht bedoeld maar het zijn ook echt dezelfde gebruikers die in een soort van waan blijven leven dat de MSM hen niet voorliegt. Het waren ook toevallig de pro-vaxxers en diegene die graag niet gevaccineerden discrimineerden. Het is een soort van MSM sekte geworden. Cult, following.
Ze betichten Rusland van propaganda wanneer USA en EU samen de grootste propaganda machines draaien.
Ik voel mij totaal niet aangevallen met wappie, ik ben er zelfs trots op.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik kan ook gaan zeggen dat je maar een wappie bent om dat te denken, maakt de sfeer er niet beter op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |