SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De competitieformule:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Gohquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:29 schreef Coco het volgende:
Sinds dombo niet meer post is het ineens een stuk leuker.![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:29 schreef Coco het volgende:
Sinds dombo niet meer post is het ineens een stuk leuker.Zo halloquote:![]()
fetX en GGMM gaan de mist in.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ze schenken er deze week die grachtenpis uit Zoeterwoudequote:
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?![]()
Waanzinnige kutlocatie ookquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Stadion is nog niet eens uitverkocht voor morgen.
Met de auto niet te komenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik heb kaarten in Enschede morgen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Stadion is nog niet eens uitverkocht voor morgen.
Weliswaar voor een Chameleons-concert, maar toch.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)![]()
Blijven doneren.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef fetX het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)![]()
Oh ja de UEFA sponsor uiteraard.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ze schenken er deze week die grachtenpis uit Zoeterwoude![]()
Danny neem je rotzooi mee.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef fetX het volgende:
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |