En onze buren zijn ook al van Biden en de staat. Gaat wel ver hoor, dit.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:58 schreef Ali_boo het volgende:
Kinderen zijn van de staat volgens het Witte Huis![]()
[ twitter ]
"This administration has your BACK"quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Met Biden voorin in de lijnquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
De globalisten uiteraardquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vraag mij vooral af wie dit soort dingen verzint. Dat kan gewoon niet van Biden zelf komen, dat was altijd een redelijk gematigd politicus. Maar sinds zijn presidentschap is het veelal extreme identiteitspolitiek. Schreeuwen over 'Jim Crow 2.0', Covid-19 tegemoetkomingen willen uitdelen op basis van huidskleur, klagen over 'white supremacy', klagen over 'systemic racism' en dus ook dit soort bizarre retoriek over LHBTQ-kwesties. Dit zou je misschien van de meiden van 'The Squad' verwachten, maar niet van een gematigd Democraat.
type fout: has take your backquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat we (de enkele verbaasde zielen) rond 2012 in een alternatieve dimensie terecht zijn gekomen waarin iedereen knetterdebiel is.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vraag mij vooral af wie dit soort dingen verzint. Dat kan gewoon niet van Biden zelf komen, dat was altijd een redelijk gematigd politicus. Maar sinds zijn presidentschap is het veelal extreme identiteitspolitiek. Schreeuwen over 'Jim Crow 2.0', Covid-19 tegemoetkomingen willen uitdelen op basis van huidskleur, klagen over 'white supremacy', klagen over 'systemic racism' en dus ook dit soort bizarre retoriek over LHBTQ-kwesties. Dit zou je misschien van de meiden van 'The Squad' verwachten, maar niet van een gematigd Democraat.
Dat idee heb ik af en toe wel jaquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:47 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik denk dat we (de enkele verbaasde zielen) rond 2012 in een alternatieve dimensie terecht zijn gekomen waarin iedereen knetterdebiel is.
Is al een topic over.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)et-transgender-vrouw
'Het merk stuurde Mulvaney een blikje met haar beeltenis erop'
[ afbeelding ]
Dat krijg je als je ouder wordt, dan kun je de veranderingen in de wereld niet meer bolwerken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:47 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik denk dat we (de enkele verbaasde zielen) rond 2012 in een alternatieve dimensie terecht zijn gekomen waarin iedereen knetterdebiel is.
Tja, hoe noem je het anders als iemand het rood voor de ogen krijgt bij het zien van wat vlaggen bij het homomonument en besluit om ze te vernielen.quote:
Enige wat in dat filmpje wordt gezegd is dat lhbti'ers er ook gewoon bijhoren. Begrijp eerlijk gezegd niet dat je zo spastisch over wat feitelijk niets meer is een goedbedoelde, vriendelijke boodschap.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
Zooo, dat is pas een flinke verdraaiing van wat er gezegd wordt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
De commentaren zijn weer van het niveau holbewoner op Twitter.quote:
Waar horen ze bij Koos? En deze boodschap gaat natuurlijk een stuk verder dan waar jij het nu voor af wil doen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Enige wat in dat filmpje wordt gezegd is dat lhbti'ers er ook gewoon bijhoren. Begrijp eerlijk gezegd niet dat je zo spastisch over wat feitelijk niets meer is een goedbedoelde, vriendelijke boodschap.
Dit is geen BNW hèquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar horen ze bij Koos? En deze boodschap gaat natuurlijk een stuk verder dan waar jij het nu voor af wil doen.
Dat is inderdaad het doel van dit soort demagogische bangmaakverhalen. Mensen aan de macht helpen die allerlei fascistische maatregelen nemen zoals boeken uit bibliotheken verwijderen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:20 schreef HowardRoark het volgende:
Hopen op DeSantis of VivekGod in 2024. Die zorgen wel dat dit soort sektarische troep wordt verwijderd uit het Witte Huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |