abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209512618
NIET MIJN OP

Deze week is het zover: Pride Month. Althans, in Amerika, want daar staat de hele maand juni in het teken van de LHBTIQAPC+-community. In Nederland hebben we Pride, dat we vroeger Gay Pride noemden. Pride Amsterdam is met een volledige week – 1 augustus tot en met 6 augustus 2023, in Rotterdam begint men al op 1 juni.

Pride is a protest
De officiële opening van Rotterdam Pride is op donderdag 1 juni in de Kunsthal. Vanaf 19.00 uur is er een programma met een talk en spoken word. Later op de avond kunnen de voetjes van de vloer tijdens de afterparty. Tegelijkertijd wordt de film ‘Pride from Above’ vertoond in het auditorium.

Op vrijdag 2 juni kun je meelopen met de Pride March 2023. Samen met andere Rotterdammers kom je tijdens de route van 3,5e kilometer in voor gelijke rechten en meer acceptatie van de LGBTIQA+-community. Om mee te gaan met de mars kun je om 19.00 uur verzamelen op het Stationsplein.

Uitgebreide info mbt aanstaande event hier:
https://www.elle.com/nl/lifestyle/g44025992/pride-amsterdam-2023/

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ridemaand-achterhoek

Gisteren kwam ik dit tegen, een non binair hen, voorheen:

Daarna:

Heden:

https://youtube.com/shorts/zwdDSZjsOwU?feature=share

De discussie is ongewenst wellicht, maar gezien we dit vieren, vraag ik me af waarom deze discussie zo ongewenst is.
Gialu, hen op de fotos en videos zegt dat ze hiertoe gekomen is nadat ze influencers had gezien, en begreep dat dit was wat hen ook wilde.

Ik vind het verminking, met een hele rits aan fysieke problemen in het verschiet, niet iets om te vieren.

Gay Pride daar kan ik me alles bij voorstellen, maar dit vieren, ik vraag me af of het wel zo'n goed idee is of we van Gay Pride naar LHBTIQAPC+ pride zijn gegaan.

Het is ook een beetje hypocriet dat juist deze hen zo opzienbarend is, vanwege het beeldschoon zijn voorheen. Op zich ziet hen er heden gelukkig uit. YOP
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209512636
Kinderen zijn van de staat volgens het Witte Huis :N

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209512686
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:58 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
En onze buren zijn ook al van Biden en de staat. Gaat wel ver hoor, dit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_209512856
Ik vraag mij vooral af wie dit soort dingen verzint. Dat kan gewoon niet van Biden zelf komen, dat was altijd een redelijk gematigd politicus. Maar sinds zijn presidentschap is het veelal extreme identiteitspolitiek. Schreeuwen over 'Jim Crow 2.0', Covid-19 tegemoetkomingen willen uitdelen op basis van huidskleur, klagen over 'white supremacy', klagen over 'systemic racism' en dus ook dit soort bizarre retoriek over LHBTQ-kwesties. Dit zou je misschien van de meiden van 'The Squad' verwachten, maar niet van een gematigd Democraat.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209512868
quote:

[ twitter ]
"This administration has your BACK"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209512934
Hopen op DeSantis of VivekGod in 2024. Die zorgen wel dat dit soort sektarische troep wordt verwijderd uit het Witte Huis.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209514575
quote:
11s.gif Op woensdag 14 juni 2023 20:16 schreef Slayage het volgende:

[..]
"This administration has your BACK"
Met Biden voorin in de lijn :9~
pi_209514587
quote:

[ twitter ]

pi_209514613
quote:
14s.gif Op woensdag 14 juni 2023 20:15 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vraag mij vooral af wie dit soort dingen verzint. Dat kan gewoon niet van Biden zelf komen, dat was altijd een redelijk gematigd politicus. Maar sinds zijn presidentschap is het veelal extreme identiteitspolitiek. Schreeuwen over 'Jim Crow 2.0', Covid-19 tegemoetkomingen willen uitdelen op basis van huidskleur, klagen over 'white supremacy', klagen over 'systemic racism' en dus ook dit soort bizarre retoriek over LHBTQ-kwesties. Dit zou je misschien van de meiden van 'The Squad' verwachten, maar niet van een gematigd Democraat.
De globalisten uiteraard
pi_209514642
Dit vind ik echt tof O+

twitter
pi_209514672
Hate crime vermoed ik zo

twitter
pi_209514708
quote:

[ twitter ]
type fout: has take your back
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_209514797
quote:
Ik denk dat we (de enkele verbaasde zielen) rond 2012 in een alternatieve dimensie terecht zijn gekomen waarin iedereen knetterdebiel is.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209514858
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:47 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik denk dat we (de enkele verbaasde zielen) rond 2012 in een alternatieve dimensie terecht zijn gekomen waarin iedereen knetterdebiel is.
Dat idee heb ik af en toe wel ja :@
  woensdag 14 juni 2023 @ 22:22:10 #15
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_209515681
https://nos.nl/artikel/24(...)et-transgender-vrouw

'Het merk stuurde Mulvaney een blikje met haar beeltenis erop'

´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_209518339
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 22:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)et-transgender-vrouw

'Het merk stuurde Mulvaney een blikje met haar beeltenis erop'

[ afbeelding ]
Is al een topic over.
Conclusie: Bud Light moet deaud.
pi_209518345
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:47 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dat krijg je als je ouder wordt, dan kun je de veranderingen in de wereld niet meer bolwerken.
pi_209518350
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:41 schreef Ali_boo het volgende:
Hate crime vermoed ik zo

[ twitter ]
Tja, hoe noem je het anders als iemand het rood voor de ogen krijgt bij het zien van wat vlaggen bij het homomonument en besluit om ze te vernielen.
Dan gaat er toch iets mis in je hoofd.

Voor wie stonewall niet kent;

Alhoewel dat hier met kracht wordt ontkend door sommigen, was alles rond homoseksualiteit tot diep in de jaren zestig verboden en was het in Amerika een sport voor de politie om van tijd tot tijd een homokroeg binnen te vallen en de nichten met knuppels de arrestantenwagens in te jagen.
In 1969 was voor de bezoekers van cafe Stonewall de maat vol en braken er rellen uit die uiteindelijk hebben gezorgd voor een kentering in hoe homo's werden gezien.
Daaruit is ook de huidige Pride ontstaan.

In deze discussie merk je dat conservatieve homo's van Pride af willen. Die vinden kennelijk dat homoseksualiteit etc niet al te zichtbaar moet zijn en moet blenden met de rest van de samenleving.

Die had je in die tijd ook, die deden aan stil protest en lobbyen.
Dat levert niets op.
Het zijn uiteindelijk de relnichten, de extravaganten, de travestieten geweest die een duidelijke streep hebben gezet en met veel lawaai en gedram voor hun eigen rechten zijn opgekomen.

En anno 2023 merk je nog steeds dat er intolerantie is.
Een biermerk wordt gecancelled omdat ze een bierblikje cadeau doen aan een transgender, fokkers maken zich in 2023 nog steeds kwaad over een reclame van de KLM uit 2017, en vlaggen worden vernield bij het homomonument ter nagedachtenis van de Stonewall rellen, waarbij de politie inhakte op homoseksuelen die het niet langer pikten dat zij geen bestaansrecht hadden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Wantie op 15-06-2023 07:49:13 ]
pi_209519745
quote:
Enige wat in dat filmpje wordt gezegd is dat lhbti'ers er ook gewoon bijhoren. Begrijp eerlijk gezegd niet dat je zo spastisch over wat feitelijk niets meer is een goedbedoelde, vriendelijke boodschap.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_209519801
quote:

[ twitter ]
Zooo, dat is pas een flinke verdraaiing van wat er gezegd wordt.
En dat in NWS :R
pi_209519823
quote:
Hate crime vermoed ik zo

[ twitter ]
De commentaren zijn weer van het niveau holbewoner op Twitter.

'wat doet een regenboogvlag bij een nationaal monument?'

:|W
  donderdag 15 juni 2023 @ 10:47:24 #22
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209519912
quote:
Hate crime vermoed ik zo

[ twitter ]
Die zien er zelf behoorlijk gay uit
Ik ben inmiddels overleden
pi_209520423
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 10:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Enige wat in dat filmpje wordt gezegd is dat lhbti'ers er ook gewoon bijhoren. Begrijp eerlijk gezegd niet dat je zo spastisch over wat feitelijk niets meer is een goedbedoelde, vriendelijke boodschap.
Waar horen ze bij Koos? En deze boodschap gaat natuurlijk een stuk verder dan waar jij het nu voor af wil doen.
pi_209521228
quote:
14s.gif Op donderdag 15 juni 2023 11:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waar horen ze bij Koos? En deze boodschap gaat natuurlijk een stuk verder dan waar jij het nu voor af wil doen.
Dit is geen BNW hè :7
  donderdag 15 juni 2023 @ 13:03:25 #25
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209521273
quote:
6s.gif Op woensdag 14 juni 2023 20:20 schreef HowardRoark het volgende:
Hopen op DeSantis of VivekGod in 2024. Die zorgen wel dat dit soort sektarische troep wordt verwijderd uit het Witte Huis.
Dat is inderdaad het doel van dit soort demagogische bangmaakverhalen. Mensen aan de macht helpen die allerlei fascistische maatregelen nemen zoals boeken uit bibliotheken verwijderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')