Oeh!quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moest wel meer leuke privé dingen doen van de dokter
Ik hou van pizza shoarmaquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat is jullie favoriete pizza?
Ik ga voor de pulled pork van de dominos, italian style. Of eigenlijk elke pizza met bbq saus ipv tomatensaus.
Bij de italiaan mag ik graag de gerookte zalm of carpaccio pizza eten.
Naar mijn mening zijn er eigenlijk geen vieze pizza's, behalve de hawaï dan.
Met knoflooksaus?quote:
Nee zonder! Ik heb een paar keer met gehad en dan proef je meer saus dan pizzaquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met knoflooksaus?dan moet ik ook maar iets met knoflook kiezen
Oh, dat valt weer mee danquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee zonder! Ik heb een paar keer met gehad en dan proef je meer saus dan pizza
Ik gebruik het zelden. Liever de vleessmaak dan de saussmaakquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat valt weer mee dan
Al vind ik shoarma wel lekkerder met knoflooksaus
Denk aan de weegschaalquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:09 schreef MizzezAmy het volgende:
nu heb ik zin in shoarma
Vind ik ook wel geschikt voedsel bij deze temperaturen
Heb al maanden geen Domino's op, dus dat hou ik wel volquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:15 schreef Modus het volgende:
Dominos ben ik mee gekapt. Pizzaresten schimmelen na een jaar nog steeds niet, dus wat vreet je dan in godesnaam. Realiseer je dat en je koopt het nooit meer.
Verder ook weinig pizza meer want geen magnetron nu en bezorgen is reteduur.
Die vind mijn vriendin ook lekker jaquote:
Ik hou niet van pizza.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga voor de pulled pork van de dominos, italian style. Of eigenlijk elke pizza met bbq saus ipv tomatensaus.
quote:
Ik heb nog nooit pizzaresten een jaar laten liggenquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:15 schreef Modus het volgende:
Dominos ben ik mee gekapt. Pizzaresten schimmelen na een jaar nog steeds niet, dus wat vreet je dan in godesnaam. Realiseer je dat en je koopt het nooit meer.
Verder ook weinig pizza meer want geen magnetron nu en bezorgen is reteduur.
Momenteel ben ik helemaal gek van komkommer en Heksenkaas.quote:
* El_Thijs verslikt zichquote:
Nee Thijs, niet doen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Momenteel ben ik helemaal gek van komkommer en Heksenkaas.
Teveel buikproblemen mee gehad. Die afhaalboeren die de boel niet goed voor elkaar hadden. Toen was de liefde over.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs verslikt zich
*uche uche*
WAAA-
*uche uche*
-AAAT?!
Zucht... ik snij die komkommer in plakjes en smeer er dan wat op.quote:
Ooh ik ga ook weer eens heksenkaas kopen voor bij mn lunchkomkommer. Is inderdaad lekker!quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Momenteel ben ik helemaal gek van komkommer en Heksenkaas.
Ah, dat verklaart.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Teveel buikproblemen mee gehad. Die afhaalboeren die de boel niet goed voor elkaar hadden. Toen was de liefde over.
Ja, met mijn toverstaf in haar heksenketel roerenquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zucht... ik snij die komkommer in plakjes en smeer er dan wat op.Zou dat meisje van de Heksenkaas reclame wel keihard doen btw,
Moet je die met pesto eens proberen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh ik ga ook weer eens heksenkaas kopen voor bij mn lunchkomkommer. Is inderdaad lekker!
Heb geen hekel aan pizza hoor. Maar ik kan er niet naar kijken zonder dat mijn maag een sprongetje maakt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart.
* El_Thijs nomt rustig verder
De komkommer in haar kaasdoosje.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, met mijn toverstaf in haar heksenketel roeren
Zurekutkaasquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De komkommer in haar kaasdoosje.
Vabriena.quote:
Prei, rode ui en nog iets wat op yoghurt lijkt.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Prei, rode ui en nog iets wat op yoghurt lijkt.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Maar goed dat ik het niet gekocht heb.
Gaat er ook niet van komen
Pepperoni lovers cheesy crust met de pikante olie er nog eens overheenquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Jij bent smerig.quote:
Ja, dat wel.quote:
Post maar eens wat foto's uit je werkcollectie dan.quote:
Beetje George en Mildred achtig.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
Wel mooi dat hier scheidingen en hertrouwen binnen een avond kan
NO.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Post maar eens wat foto's uit je werkcollectie dan.Brrr....
Ik heb net gegeten en zoquote:
Echt eng hoor.quote:
Valt mij wel tegen.quote:
Nee, gemarineerde kip en erwtjesquote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, gemarineerde kip en erwtjes
En een appel
Ik lust ook nog wel andere dingen dan pizza hoorquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klinkt goed.Helaas niet bij de pizzaliefhebbers hier.
Over smaak valt niet te twistenquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klinkt goed.Helaas niet bij de pizzaliefhebbers hier.
Wat lust je zoal nog meer dan?quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lust ook nog wel andere dingen dan pizza hoor
Alleen erwtjes ben ik niet zo dol op
GEFELICITEERD RONZZquote:
Zo is dat. Geldt voor meerdere dingen.quote:
Gefeliciteerd!quote:
Behalve Doom.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo is dat. Geldt voor meerdere dingen.
Ik lust eigenlijk bijna alles. Hou alleen niet zo van erwtensoep en olijven. Oh en pure en melk chocolade ook geen fan van.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat lust je zoal nog meer dan?
Erwtjes... och... zeg er geen nee tegen.
Doom is voor de echte meesters onder ons.quote:
Koffie drink ik ook niet. Thee is prima, of gewoon een glas water.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk bijna alles. Hou alleen niet zo van erwtensoep en olijven.
En koffie lust ik echt niet.
Jij met je erwtjes
Koffie lust ik ook niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk bijna alles. Hou alleen niet zo van erwtensoep en olijven. Oh en pure en melk chocolade ook geen fan van.
En koffie lust ik echt niet.
Jij met je erwtjes
Oh, ik varieer wel wat. Anders is het ook maar elke dag hetzelfdequote:Op woensdag 14 juni 2023 19:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
M'n favoriet by far, neem nooit iets anders
Lenny en braaf...quote:
Lenny die Lord spanktquote:
Lenny die Lord spankt in zuster/patiënt roleplayquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lenny die Lord spankt in zuster/patiënt roleplay
Lord knowsquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:02 schreef Faxie het volgende:
Stoute foto's van Lenny?
Is Lenny een beetje lekker?
Maar ik heb gehoord dat hij een heel goede smaak heeft! (tenzij hij te veel alcohol gedronken heeftquote:
Verbaasd mij ook weer niks.quote:
Helaas Thijs. Wij zijn keurige mensen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lenny die Lord spankt in zuster/patiënt roleplay
Ik vind van wel.quote:
Dan kan het nogquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Helaas Thijs. Wij zijn keurige mensen.
Goede smaak voor vrouwen ja. Goede smaak voor alcohol nee.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik heb gehoord dat hij een heel goede smaak heeft! (tenzij hij te veel alcohol gedronken heeft)
Zal het overwegen.quote:
Dit zou ik maar niet gaan verkondigen in Italië.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:53 schreef rival het volgende:
Er komt geen enkele pizza in de buurt van de beste pizza, de satepizza
Pizza met satesaus ipv tomatensaus.
Satesaus en gesmolten kaas is de best mogelijke combo ooit.
Dan zit er ook nog eens kip op
Ook die kunnen nog leren hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit zou ik maar niet gaan verkondigen in Italië.
Ja, hoe ze jouw zondige pizza leer moeten verwerpen.quote:
Die pizza laten zien, en dan ananas erop gooien.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, hoe ze jouw zondige pizza leer moeten verwerpen.
Oh god ja, De Pizza Hawai is de ultieme vorm van ketterij.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die pizza laten zien, en dan ananas erop gooien.
Dan kom je niet levend weg!quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh god ja, De Pizza Hawai is de ultieme vorm van ketterij.
Nee ach, wel een mooie dood.quote:
Elk gat volgestopt met de ketterijpizza. Uhm...quote:
Nee, dan ren ik ook weg.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Elk gat volgestopt met de ketterijpizza. Uhm...
Beter dan Lenny kan toch niet?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goede smaak voor vrouwen ja. Goede smaak voor alcohol nee.Maar ik drink ook niet meer, dus mijn smaak voor vrouwen kan alleen maar beter worden.
Hier heb ik nog nooit van gehoord. Maar als saté liefhebber denk ik dat ik deze nog best kan waarderen ja.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:53 schreef rival het volgende:
Er komt geen enkele pizza in de buurt van de beste pizza, de satepizza
Pizza met satesaus ipv tomatensaus.
Satesaus en gesmolten kaas is de best mogelijke combo ooit.
Dan zit er ook nog eens kip op
Ik heb mn lunch doorvergaderdquote:
Die hebben ze soms tijdelijk bij NYP.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier heb ik nog nooit van gehoord. Maar als saté liefhebber denk ik dat ik deze nog best kan waarderen ja.
Lenny is en blijft mijn schatje.quote:
Zonder nog wel?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb mn lunch doorvergaderdnu even achter mn pc een komkommer zonder heksenkaas eten
Ah ja, er is hier geen NYPquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Die hebben ze soms tijdelijk bij NYP.
Maar als je bij een turk een kipcalzone besteld dan is dat vaak ongeveer hetzelfde idee
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik denk dat het ook heel makkelijk zelf te maken is.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lenny is en blijft mijn schatje.
Ja, gisteren geen boodschappen meer gedaan. Mja als ik nu overdag alleen komkommer en meloen eet, dan kan ik vanavond misschien een saté pizza makenquote:
Dat mag ik hopen voor Lenny ja.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]van ons allemaal toch?
[..]
Ja, gisteren geen boodschappen meer gedaan. Mja als ik nu overdag alleen komkommer en meloen eet, dan kan ik vanavond misschien een saté pizza maken
Komkommer met saté saus vind ik ook wel lekkerquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen voor Lenny ja.
Ergens klinkt de saté pizza nog lekker ook.Vooral met stukjes kip.
Worst met saté saus dan?quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Komkommer met saté saus vind ik ook wel lekkereigenlijk alles met saté saus wel
* El_Thijs noteertquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Worst met satésaus.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:
Dat is wel 2 zielen 1 gedachtequote:
Vooral denken dat wij worst bedoelen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel 2 zielen 1 gedachte
En ja, barbecueworst is ook lekker met saté saus
Ik heb honger, ik denk alleen nog maar aan voedselquote:Op donderdag 15 juni 2023 15:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vooral denken dat wij worst bedoelen.
Tijd om te etenquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb honger, ik denk alleen nog maar aan voedsel
Nee, officieel nog een half uur werken en dan nog eerst boodschappen doenquote:
Ahwquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, officieel nog een half uur werken en dan nog eerst boodschappen doen
(maar ik denk dat ik met de stille trom ga vertrekken)
Mannelijke manier van denken.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb honger, ik denk alleen nog maar aan voedsel
Mag ik hopen ja.quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toch identificeer ik me als vrouw
Lig je nog in bed?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goedemiddag, helemaal vakantievibes
Lekker geslapen?quote:
Spannend!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Tijd om zo de sportbh en nieuwe topje te passen
Maar misschien dat je je er juist goed in gaat voelen!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja best wel. Want als ik mij er niet goed in voel weet ik nu al dat dat sporten matig gaat.
Moet ook! En dat komt uiteindelijk ook wel maar de weg er naartoe is gewoon best lastig. Liefst zou ik zo onopvallend mogelijk gekleed gaan en volledig bedekt maar ik weet dat dat geen invloed heeft op mijn onzekerheid omdat mensen toch altijd wel wat vinden.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar misschien dat je je er juist goed in gaat voelen!
Knap dat je gaat! Ik probeer mijn moed nog te vinden. En tot die tijd doe ik mn oefeningen in de woonkamerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet ook! En dat komt uiteindelijk ook wel maar de weg er naartoe is gewoon best lastig. Liefst zou ik zo onopvallend mogelijk gekleed gaan en volledig bedekt maar ik weet dat dat geen invloed heeft op mijn onzekerheid omdat mensen toch altijd wel wat vinden.
Nouja vroeg of laat moest ik er een keer aan geloven. Sport bh is top alleen dat shirt is een croptop dus die ga ik terug sturen das niks😂quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Knap dat je gaat! Ik probeer mijn moed nog te vinden. En tot die tijd doe ik mn oefeningen in de woonkamer
Gewoon gaan! HUP!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik probeer mijn moed nog te vinden.
Haha ik moet er niet aan denken, dat mn blubberbuik eronder uitpuilt tijdens het sportenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja vroeg of laat moest ik er een keer aan geloven. Sport bh is top alleen dat shirt is een croptop dus die ga ik terug sturen das niks😂
Past het?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Tijd om zo de sportbh en nieuwe topje te passen
Maak je buik dan plat of kweek een bolle buik.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik moet er niet aan denken, dat mn blubberbuik eronder uitpuilt tijdens het sporten
Mijn legging voortkomt dat opzich wel maar ik ben ook niet geschikt voor zulke dingenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik moet er niet aan denken, dat mn blubberbuik eronder uitpuilt tijdens het sporten
Wat was er mis met de top?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
De top gaat retour de bh zit wel super meteen een bij besteld
Zo erg is dat toch niet?quote:
Ach, is het hetzelfde probleem als dat Amy heeft?quote:
Nee ergerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, is het hetzelfde probleem als dat Amy heeft?
Ik doe niks anders. Gaat prima.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Knap dat je gaat! Ik probeer mijn moed nog te vinden. En tot die tijd doe ik mn oefeningen in de woonkamer
Daar zit ik ookquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga terug naar dr KPD sc hoor we zitten er met dezelfde mensen vind dit zo’n gedoe
Suggereer je nu dat ik zwanger moet worden?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maak je buik dan plat of kweek een bolle buik.
Zeker niet. Jij gaat toch voor de platte buik?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 07:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ik zwanger moet worden?
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker niet. Jij gaat toch voor de platte buik?
Whehehe, geen erwtjes voor jou dus.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]niets aan mij is plat
(en ik voorzie dat een platte buik een schier onmogelijke opgave is
)
Realisme noem ik datquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, geen erwtjes voor jou dus.Maar goed, waarom zou het je niet lukken? Wat is dat nou voor platte taal?
Ach, gelul.quote:
Aan mijn ongezonde relatie met voedingquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, gelul.Ligt het aan je voeding?
Been there, done that. Ben inmiddels door die komkommers en Heksenkaas al 4 kilo afgevallen in drie weken tijd. Heb er weinig voor hoeven op te geven.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aan mijn ongezonde relatie met voeding
En ik 11 kilo in 3 jaar tijdquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Been there, done that. Ben inmiddels door die komkommers en Heksenkaas al 4 kilo afgevallen in drie weken tijd. Heb er weinig voor hoeven op te geven.Jij kan dat ook!
Haha ik zal eens heksenkaas toevoegen aan mn lunchkomkommers danquote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Been there, done that. Ben inmiddels door die komkommers en Heksenkaas al 4 kilo afgevallen in drie weken tijd. Heb er weinig voor hoeven op te geven.Jij kan dat ook!
Als je zo blijft denken gaat het ook niet gebeuren.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]niets aan mij is plat
(en ik voorzie dat een platte buik een schier onmogelijke opgave is
)
"Denk jezelf plat", het nieuwe dieetboek.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je zo blijft denken gaat het ook niet gebeuren.
Net zo knap.quote:
Benieuwd of je het lekker vind.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik zal eens heksenkaas toevoegen aan mn lunchkomkommers dan
Ik weet wel zeker dat ik het lekker vind, heb het al wel eens gegeten!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Benieuwd of je het lekker vind.
Oh... dan komt het wel goed met die platte buik.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ik het lekker vind, heb het al wel eens gegeten!
Jij ookquote:
Wasda?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik ben me wel een beetje aan het verdiepen in intuïtief eten, dus helemaal onzin is het niet
HALLOquote:
Beetje nano tape ertussen en gaan!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:09 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zit de derde vrije training te kijken. Sainz ging er zo hard af dat de hele neus eraf ging
Was het maar zo'n feest, die hele wagen zat zowat in elkaarquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beetje nano tape ertussen en gaan!
Hmmm mja, dat wordt fietsend de finish over.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, die hele wagen zat zowat in elkaar
Moeten ze eerst eens kijken of ze in 2,5 uur die wagen in elkaar kunnen krijgen voor de kwalificatie straksquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm mja, dat wordt fietsend de finish over.
Gaat hem niet worden?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moeten ze eerst eens kijken of ze in 2,5 uur die wagen in elkaar kunnen krijgen voor de kwalificatie straks
Die schade was echt flink, maar er is ook een heel team monteurs. Dus het kanquote:
Ai, dit word lastig voor Carglass.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die schade was echt flink, maar er is ook een heel team monteurs. Dus het kan
Vooral omdat er weinig tot geen glas in zitquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ai, dit word lastig voor Carglass.
Verdomme, nog waar ook!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vooral omdat er weinig tot geen glas in zit
Wakker blijven Lordquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Verdomme, nog waar ook!Het zal de hitte zijn.
Ja ja ja, ik doe mijn best. Ga eerst maar even buiten zitten.quote:
Geniet ervanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja ja ja, ik doe mijn best. Ga eerst maar even buiten zitten.Fijne avond Thijs en de rest hier.
Slaap zequote:
Ik hoop niet teveel, heb mn zonnescherm nog uit en niet thuis.quote:
Komt toch eerst in het zuidenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoop niet teveel, heb mn zonnescherm nog uit en niet thuis.
Ja, gelukkig woon ik ongeveer net zo zuidelijk als jijquote:
Volgens mij valt dat wel mee, jij meer zuid-oost toch?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, gelukkig woon ik ongeveer net zo zuidelijk als jij
Maar als er maar weinig druppels vallen en er veel bewolking is, dan wordt het benauwd en koelt het 's avonds niet meer zo af.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:39 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten. Gisteren zelfs maar naar kantoor gegaan: airco.
Het is wel een stuk benauwder jaquote:Op zondag 18 juni 2023 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als er maar weinig druppels vallen en er veel bewolking is, dan wordt het benauwd en koelt het 's avonds niet meer zo af.
Gelukkig heb ik thuis een ventilator
Dat is waar. Maar ondanks dat ik elke ochtend vroeg ben opgestaan om het huis door te luchen (lees: voordeur en ramen open) was het gisteren binnenshuis toch 30,5 graden. Vandaag gelukkig 'maar' 28 graden. En ik zit voor de ventilator.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als er maar weinig druppels vallen en er veel bewolking is, dan wordt het benauwd en koelt het 's avonds niet meer zo af.
Gelukkig heb ik thuis een ventilator
Oh jee, dat is wel warm ja! Bij mij is het binnen denk ik zo'n 24 graden, nog best goed te doen eigenlijk. En nu het nog afkoelt 's nachts is het dan nog wat koeler. Ik mag niet klagenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:30 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ondanks dat ik elke ochtend vroeg ben opgestaan om het huis door te luchen (lees: voordeur en ramen open) was het gisteren binnenshuis toch 30,5 graden. Vandaag gelukkig 'maar' 28 graden. En ik zit voor de ventilator.
Hier gewoon 29 graden met zon.quote:
Ja, ik denk ongeveer dezelfde breedtegraad, alleen oostelijker, ongeveer een km van de Duitse grens afquote:Op zondag 18 juni 2023 12:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, jij meer zuid-oost toch?
Ach!quote:Op zondag 18 juni 2023 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik denk ongeveer dezelfde breedtegraad, alleen oostelijker, ongeveer een km van de Duitse grens af
Je was okayquote:
Nvm, moving onquote:
Okee. Kutweer dus.quote:
Yupsquote:
Zal blij zijn als het hier ook regent.quote:
Hier is het meer spetteren dan regen. Alsof het al half verdampt is.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zal blij zijn als het hier ook regent.
Lap zeg.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier is het meer spetteren dan regen. Alsof het al half verdampt is.
Nu gaat het wel wat harder.quote:
Whehe, het magische woord.quote:
quote:
Schaamteloos ook weer.quote:
Kom hier slapen, lekker frisquote:Op maandag 19 juni 2023 11:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Bij mij was het wat warmer op de slaapkamer dan de laatste tijd, dus niet optimaal geslapen.
Somsquote:
Jeeeej!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen!
Klaar met vergaderen voor vandaag
Arme jij. Ik moet natuurlijk nog wel gewoon werken. Nieuwe vergaderingen inplannen!quote:
Ik heb er nog maar 1 om half 3quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Arme jij. Ik moet natuurlijk nog wel gewoon werken. Nieuwe vergaderingen inplannen!
Daar dusquote:Op maandag 19 juni 2023 20:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Aan de andere kant, waar de rest van hier ook zit.
Schattekequote:
Puzzeke is nog onder ons.quote:
We hebben je gemist hoorquote:
Lief, ik heb jullie ook gemist en de KPD kletsjes en kunst plaatjes van @Modus en de rest ookquote:
Maar ja, watquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lief, ik heb jullie ook gemist en de KPD kletsjes en kunst plaatjes van @:Modus en de rest ook![]()
![]()
Maar ja
Ai ai Modus wa doede gij nouquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ai ai Modus wa doede gij nou![]()
wa doede gij nouBlote titties posten in de SEX SC
![]()
"Dit was het laatste wat we van Modus hoorden."quote:
I knowquote:
Dus? Wat doen we daar aan?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
I knowHet is niet de KPD waar je leuke dingetjes kan posten
Gaat je lukkenquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:07 schreef Puzzie het volgende:
Mijn nieuwe bank is binnen![]()
Morgen in elkaar zetten
Gaat jullie lukkenquote:
Wel spannendquote:
De oude zo doorgeleefd?quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel spannendmijn eerste nieuwe bank sinds jaaaaren
Ik heb altijd tweedehands gehad, deze die ik nog heb staan komt uit een oud ING kantoorquote:
Een bank uit een bank, hoe is het mogelijk.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb altijd tweedehands gehad, deze die ik nog heb staan komt uit een oud ING kantoor
Jatogquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een bank uit een bank, hoe is het mogelijk.
Netjes binnen de lijntjes kleuren en dan is er veel mogelijkquote:
Ja is wel lastigquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Netjes binnen de lijntjes kleuren en dan is er veel mogelijk
Oh ah oeh oooooww zoooow , maar mag dat hier ook?quote:
Nee juist niet. Nahja alleen als het binnen de lijntjes is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ah oeh oooooww zoooow , maar mag dat hier ook?
quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee juist niet. Nahja alleen als het binnen de lijntjes is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |