SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Wat staat hier want kan het niet zien?quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:13 schreef Slayage het volgende:
Double tap https://twitter.com/GirkinGirkin/status/1668797483072323584?s=20
Dit zijn gewoon Russische praktijken. Net zolang drek blijven spuien tot het genormaliseerd is. "We hebben het vaker gelezen dus het zal wel waar zijn." Het is dus belangrijk weerwoord te blijven geven.quote:
Nah dit een user die eerder elders aan het trollen was.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon Russische praktijken. Net zolang drek blijven spuien tot het genormaliseerd is. "We hebben het vaker gelezen dus het zal wel waar zijn." Het is dus belangrijk weerwoord te blijven geven.
The defeat, presumably, of two Russian Msta-S self-propelled guns with a GMLRS (geen idee of dat daar staat, maar dit is van een andere bron)quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat staat hier want kan het niet zien?
Wat hij uitbraakt is pure Russische propaganda.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Nah dit een user die eerder elders aan het trollen was.
En aangezien hij in Europa woont mag dat gewoon.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat hij uitbraakt is pure Russische propaganda.
Hij post overal tegen de algemene opinie in voor aandacht. Net als met die mondkapjesact in COR.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Veel evenhoevigen slapen nu rustiger.quote:
Maar wordt het getrol dan ook verwijderd? En mogen we elke keer als die 'drek' weer naar boven komt een melding maken? Want anders werk je alleen maar mee omdie leugens in stand te houden?quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Beetje geduld hebben, de mods doen hun bestquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:03 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Maar wordt het getrol dan ook verwijderd? En mogen we elke keer als die 'drek' weer naar boven komt een melding maken? Want anders werk je alleen maar mee omdie leugens in stand te houden?
Dat weet ik, waar ik meer op doel. Het getrol is altijd subtiel: waarom geen vredes onderhandelingen, waarom zoveel onnodige doden [lees russsische doden], rusland heeft gewaarschuwd etc. Vaak wanneer er dieper op de opmerking in wordt gegaan, blijkt vaak dat het gewoon trollen zijn en aantal vaste spelers zijn goed te herkennen. maar die gene waar het nu over gaat, is geen vast poster hier en begint weer het kremlin draaiboekje van vooraf aan te draaien. 2014 oekraine valt russische burgers aan etc (al dit is gelogen). Ja kranten hebben over genomen: rusland zegt dat:.....quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Beetje geduld hebben, de mods doen hun best
Als de trollen te ver gaan, doen ze daar op den duur wel wat aan, hebben we in deze reeks al vaak genoeg gezien.
Moet zeggen dat het de laatste weken prima gaat. De echt rotte appels hebben een ban of hebben zelf besloten om hier maar niet meer te posten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:14 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dat weet ik, waar ik meer op doel. Het getrol is altijd subtiel: waarom geen vredes onderhandelingen, waarom zoveel onnodige doden [lees russsische doden], rusland heeft gewaarschuwd etc. Vaak wanneer er dieper op de opmerking in wordt gegaan, blijkt vaak dat het gewoon trollen zijn en aantal vaste spelers zijn goed te herkennen. maar die gene waar het nu over gaat, is geen vast poster hier en begint weer het kremlin draaiboekje van vooraf aan te draaien. 2014 oekraine valt russische burgers aan etc (al dit is gelogen). Ja kranten hebben over genomen: rusland zegt dat:.....
maar wie het zegt vergeet men vaak, als je vaak genoeg herhaalt wordt het een soort van gegeven.
Of je hebt zoals bij tweakers heel duidelijk beleid rondom strohalmen en russische methode van trollen. dit wordt direct verwijderd. en heb je afgebakende topics rondom oekraine (slagvelden, rusland intern, rusland relatie tot het westen etc), door die manier van modereren heb je informatieve topics maar weinig ruimte voor ja maar het westen (tenzij er valide nieuwe argumenten zijn). Echter is dit topic een vergaar bak van onderwerpen, oekraine, oorlog oekraine, rusland internn relatie rusland met het westen. relatie zwarte zee landen en rusland etc, invloed buitenlandse verkiezingen etc.
Het is heel moeilijk om dit te modereren en misschien zelfs onwenselijk. Maar dan moet er ook juist op de trol gereageerd kunnen worden.
Is dit al getrol? Dus een Mearsheimer en Chomsky zouden hier als trol worden beschouwd?quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:14 schreef Korenfok het volgende:
Het getrol is altijd subtiel: waarom geen vredes onderhandelingen, waarom zoveel onnodige doden [lees russsische doden], rusland heeft gewaarschuwd etc.
Maersheimer weet ik niet, maar Chomsky beschouw ik als een nuttige idioot voor het Kremlim in dit conflict.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is dit al getrol? Dus een Mearsheimer en Chomsky zouden hier als trol worden beschouwd?
waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is dit al getrol? Dus een Mearsheimer en Chomsky zouden hier als trol worden beschouwd?
Ik stel gewoon een vraag. De voorbeelden die je noemt zijn zaken die deze heren ook meermaals hebben geuit. En niet alleen deze heren.quote:
Zoals ik al schreef net:quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag. De voorbeelden die je noemt zijn zaken die deze heren ook meermaals hebben geuit. En niet alleen deze heren.
Als dit al als getrol wordt gezien, dan is er hier dus een echokamer. Geen open discussie. Nou zou mij dat niet verbazen op basis van wat ik tot nog toe heb gelezen hier, maar het was derhalve simpelweg een vraag.
Het lijkt toch een beetje hierop.quote:Of reageer ik nu op een trol actie, om het complete punt van mijn betoog onderuit te halen, door op een stukje te gaan zitten, wat er niet eens staat?
Zijn betoog is wel wat breder dan wat jij nu schrijft. Mearsheimer is zeer kritisch over het beleid richting Rusland geweest.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:32 schreef Korenfok het volgende:
[..]
waar zeg ik dat?
plus mearsheimer is wel pro wapenleveringen etc. zijn betoog ging er juist om dat het westen Rusland veel te vrij heeft gelaten en te lang heeft genegeerd.
Hij betoogt een hand in eigen boezem situatie. niet zo zeer rusland heeft gelijk.
Of reageer ik nu op een trol actie, om het complete punt van mijn betoog onderuit te halen, door op een stukje te gaan zitten, wat er niet eens staat?
Daarmee bevestig je mijn punt. Ik ben immers verre van een trol. Maar als jij in mij al een trol herkent, dan heb je veel en veel te lang in echokamers doorgebracht.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:38 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef net:
[..]
Het lijkt toch een beetje hierop.
Een verhaal begint met de volgende zin:quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daarmee bevestig je mijn punt. Ik ben immers verre van een trol. Maar als jij in mij al een trol herkent, dan heb je veel en veel te lang in echokamers doorgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |