abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juni 2023 @ 09:21:02 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209506333
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 14 juni 2023 @ 09:21:49 #2
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209506347
Jongens hap eens niet zo hard op de troll
  woensdag 14 juni 2023 @ 09:22:52 #3
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_209506364
Nog maar een keer dan, gewoon omdat het kan.

pi_209506381

Kort filmpje over wat er gisteren zoal gebeurd is op het zuidelijk front.
pi_209506392
quote:
Wat staat hier want kan het niet zien?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 14 juni 2023 @ 09:26:37 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209506411
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 09:21 schreef Momo het volgende:
Jongens hap eens niet zo hard op de troll
Dit zijn gewoon Russische praktijken. Net zolang drek blijven spuien tot het genormaliseerd is. "We hebben het vaker gelezen dus het zal wel waar zijn." Het is dus belangrijk weerwoord te blijven geven.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 14 juni 2023 @ 09:27:25 #7
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209506419
quote:
84s.gif Op woensdag 14 juni 2023 09:26 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit zijn gewoon Russische praktijken. Net zolang drek blijven spuien tot het genormaliseerd is. "We hebben het vaker gelezen dus het zal wel waar zijn." Het is dus belangrijk weerwoord te blijven geven.
Nah dit een user die eerder elders aan het trollen was.
pi_209506425
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 09:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Wat staat hier want kan het niet zien?
The defeat, presumably, of two Russian Msta-S self-propelled guns with a GMLRS (geen idee of dat daar staat, maar dit is van een andere bron)

woensdag 14 juni 2023 @ 09:29:22 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209506445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 09:27 schreef Momo het volgende:

[..]
Wat hij uitbraakt is pure Russische propaganda.
  woensdag 14 juni 2023 @ 09:34:35 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209506510
quote:
84s.gif Op woensdag 14 juni 2023 09:29 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wat hij uitbraakt is pure Russische propaganda.
En aangezien hij in Europa woont mag dat gewoon.

Als hij zich in Rusland kritisch had geuit over de hele inval was het een enkeltje Siberië voor hem.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_209506549
quote:

[..]
Hij post overal tegen de algemene opinie in voor aandacht. Net als met die mondkapjesact in COR.

Volgens mij is hij oprecht gefrustreerd dat hij niet met de trein naar Moskou kan, en daarom moet Oekraïne maar op z’n rug gaan liggen dan.
pi_209506659
Zou mooi zijn indien waar :7

twitter
  woensdag 14 juni 2023 @ 09:51:11 #13
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209506690
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 09:47 schreef Anton91 het volgende:
Zou mooi zijn indien waar :7

[ twitter ]
Veel evenhoevigen slapen nu rustiger.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_209506810
quote:

[..]
Maar wordt het getrol dan ook verwijderd? En mogen we elke keer als die 'drek' weer naar boven komt een melding maken? Want anders werk je alleen maar mee omdie leugens in stand te houden?
  woensdag 14 juni 2023 @ 10:08:49 #15
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_209506891
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 10:03 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Maar wordt het getrol dan ook verwijderd? En mogen we elke keer als die 'drek' weer naar boven komt een melding maken? Want anders werk je alleen maar mee omdie leugens in stand te houden?
Beetje geduld hebben, de mods doen hun best ;)

Als de trollen te ver gaan, doen ze daar op den duur wel wat aan, hebben we in deze reeks al vaak genoeg gezien.
pi_209506963
quote:
12s.gif Op woensdag 14 juni 2023 10:08 schreef ExTec het volgende:

[..]
Beetje geduld hebben, de mods doen hun best ;)

Als de trollen te ver gaan, doen ze daar op den duur wel wat aan, hebben we in deze reeks al vaak genoeg gezien.
Dat weet ik, waar ik meer op doel. Het getrol is altijd subtiel: waarom geen vredes onderhandelingen, waarom zoveel onnodige doden [lees russsische doden], rusland heeft gewaarschuwd etc. Vaak wanneer er dieper op de opmerking in wordt gegaan, blijkt vaak dat het gewoon trollen zijn en aantal vaste spelers zijn goed te herkennen. maar die gene waar het nu over gaat, is geen vast poster hier en begint weer het kremlin draaiboekje van vooraf aan te draaien. 2014 oekraine valt russische burgers aan etc (al dit is gelogen). Ja kranten hebben over genomen: rusland zegt dat:.....

maar wie het zegt vergeet men vaak, als je vaak genoeg herhaalt wordt het een soort van gegeven.

Of je hebt zoals bij tweakers heel duidelijk beleid rondom strohalmen en russische methode van trollen. dit wordt direct verwijderd. en heb je afgebakende topics rondom oekraine (slagvelden, rusland intern, rusland relatie tot het westen etc), door die manier van modereren heb je informatieve topics maar weinig ruimte voor ja maar het westen (tenzij er valide nieuwe argumenten zijn). Echter is dit topic een vergaar bak van onderwerpen, oekraine, oorlog oekraine, rusland internn relatie rusland met het westen. relatie zwarte zee landen en rusland etc, invloed buitenlandse verkiezingen etc.

Het is heel moeilijk om dit te modereren en misschien zelfs onwenselijk. Maar dan moet er ook juist op de trol gereageerd kunnen worden.

[ Bericht 11% gewijzigd door Korenfok op 14-06-2023 10:20:49 ]
pi_209507044
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 10:14 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Dat weet ik, waar ik meer op doel. Het getrol is altijd subtiel: waarom geen vredes onderhandelingen, waarom zoveel onnodige doden [lees russsische doden], rusland heeft gewaarschuwd etc. Vaak wanneer er dieper op de opmerking in wordt gegaan, blijkt vaak dat het gewoon trollen zijn en aantal vaste spelers zijn goed te herkennen. maar die gene waar het nu over gaat, is geen vast poster hier en begint weer het kremlin draaiboekje van vooraf aan te draaien. 2014 oekraine valt russische burgers aan etc (al dit is gelogen). Ja kranten hebben over genomen: rusland zegt dat:.....

maar wie het zegt vergeet men vaak, als je vaak genoeg herhaalt wordt het een soort van gegeven.

Of je hebt zoals bij tweakers heel duidelijk beleid rondom strohalmen en russische methode van trollen. dit wordt direct verwijderd. en heb je afgebakende topics rondom oekraine (slagvelden, rusland intern, rusland relatie tot het westen etc), door die manier van modereren heb je informatieve topics maar weinig ruimte voor ja maar het westen (tenzij er valide nieuwe argumenten zijn). Echter is dit topic een vergaar bak van onderwerpen, oekraine, oorlog oekraine, rusland internn relatie rusland met het westen. relatie zwarte zee landen en rusland etc, invloed buitenlandse verkiezingen etc.

Het is heel moeilijk om dit te modereren en misschien zelfs onwenselijk. Maar dan moet er ook juist op de trol gereageerd kunnen worden.
Moet zeggen dat het de laatste weken prima gaat. De echt rotte appels hebben een ban of hebben zelf besloten om hier maar niet meer te posten.
pi_209507061
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 10:14 schreef Korenfok het volgende:

Het getrol is altijd subtiel: waarom geen vredes onderhandelingen, waarom zoveel onnodige doden [lees russsische doden], rusland heeft gewaarschuwd etc.
Is dit al getrol? Dus een Mearsheimer en Chomsky zouden hier als trol worden beschouwd?
pi_209507111
quote:
10s.gif Op woensdag 14 juni 2023 10:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Is dit al getrol? Dus een Mearsheimer en Chomsky zouden hier als trol worden beschouwd?
Maersheimer weet ik niet, maar Chomsky beschouw ik als een nuttige idioot voor het Kremlim in dit conflict.
pi_209507133
quote:
10s.gif Op woensdag 14 juni 2023 10:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
waar zeg ik dat?

plus mearsheimer is wel pro wapenleveringen etc. zijn betoog ging er juist om dat het westen Rusland veel te vrij heeft gelaten en te lang heeft genegeerd.

Hij betoogt een hand in eigen boezem situatie. niet zo zeer rusland heeft gelijk.

Of reageer ik nu op een trol actie, om het complete punt van mijn betoog onderuit te halen, door op een stukje te gaan zitten, wat er niet eens staat?
pi_209507170
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 10:32 schreef Korenfok het volgende:

[..]
waar zeg ik dat?
Ik stel gewoon een vraag. De voorbeelden die je noemt zijn zaken die deze heren ook meermaals hebben geuit. En niet alleen deze heren.

Als dit al als getrol wordt gezien, dan is er hier dus een echokamer. Geen open discussie. Nou zou mij dat niet verbazen op basis van wat ik tot nog toe heb gelezen hier, maar het was derhalve simpelweg een vraag.
pi_209507182
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 10:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik stel gewoon een vraag. De voorbeelden die je noemt zijn zaken die deze heren ook meermaals hebben geuit. En niet alleen deze heren.

Als dit al als getrol wordt gezien, dan is er hier dus een echokamer. Geen open discussie. Nou zou mij dat niet verbazen op basis van wat ik tot nog toe heb gelezen hier, maar het was derhalve simpelweg een vraag.
Zoals ik al schreef net:

quote:
Of reageer ik nu op een trol actie, om het complete punt van mijn betoog onderuit te halen, door op een stukje te gaan zitten, wat er niet eens staat?
Het lijkt toch een beetje hierop.
pi_209507204
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 10:32 schreef Korenfok het volgende:

[..]
waar zeg ik dat?

plus mearsheimer is wel pro wapenleveringen etc. zijn betoog ging er juist om dat het westen Rusland veel te vrij heeft gelaten en te lang heeft genegeerd.

Hij betoogt een hand in eigen boezem situatie. niet zo zeer rusland heeft gelijk.

Zijn betoog is wel wat breder dan wat jij nu schrijft. Mearsheimer is zeer kritisch over het beleid richting Rusland geweest.

Dat Rusland geen gelijk heeft en nooit had mogen aanvallen staat natuurlijk als een paal boven water. Maar ik heb zowel Mearsheimer als Chomsky nooit iets anders zien beweren.

En vredesonderhandelingen lijken mij hoe dan ook zeer welkom. Niet realistisch op dit moment. Er zijn echter best momenten in het verleden geweest dat de escalatie tot oorlog mogelijk voorkomen had kunnen worden en er mag best ook aandacht zijn voor het feit dat er ook vanuit de VS keuzes zijn gemaakt die at best zeer ongelukkig zijn geweest.
pi_209507217
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 10:38 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Zoals ik al schreef net:
[..]
Het lijkt toch een beetje hierop.
Daarmee bevestig je mijn punt. Ik ben immers verre van een trol. Maar als jij in mij al een trol herkent, dan heb je veel en veel te lang in echokamers doorgebracht.
pi_209507250
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 10:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Daarmee bevestig je mijn punt. Ik ben immers verre van een trol. Maar als jij in mij al een trol herkent, dan heb je veel en veel te lang in echokamers doorgebracht.
Een verhaal begint met de volgende zin:
er was eens...
opmerking:

vaak beginnen sprookjes vertellers met de zin; er was eens.

VEM2012: dus jij zegt dat schrijver x en y dus sprookjes vertellers zijn, want die hebben die zin ook wel eens gebruikt. jij zit echt in een echo kamer.....

[ Bericht 2% gewijzigd door Korenfok op 14-06-2023 10:59:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')