quote:Toptalent Güler kost 'slechts' 17,5 miljoen euro
Toptalent Arda Güler is een van de meest gewilde spelers van deze transferperiode. Onder meer Ajax wordt door buitenlandse media al een tijdje gelinkt aan de achttienjarige spelmaker van Fenerbahçe, die door een clausule in zijn tot medio 2025 lopende contract inmiddels 'slechts' 17,5 miljoen euro schijnt te kosten. Die clausule is van kracht nu hij de grens van vijftienhonderd speelminuten voor Fenerbahçe is gepasseerd. Het zou goed nieuws zijn voor Ajax, dat nu kansrijker lijkt in de strijd met Europese topclubs. (Bron: Fabrizio Romano)
quote:Ajax naar verluidt akkoord met assistent Bakkati
Saïd Bakkati heeft naar verluidt een akkoord met Ajax bereikt. Hij zou de assistent van hoofdtrainer van Maurice Steijn worden, die de taken van John Heitinga overneemt. Net als Steijn tekent Bakkati - afgelopen seizoen de rechterhand van Dick Advocaat bij ADO Den Haag - een driejarig contract in de Johan Cruijff ArenA. Hedwiges Maduro, nu nog assistent-trainer bij Almere City, moet de technische staf compleet maken. (Bron: De Telegraaf)
Ken ik niet, wel een hoop geld. Waar zijn de Eriksens en Fischers tegenwoordig die we voor een miljoen konden ophalen?quote:
Bij de City Group.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ken ik niet, wel een hoop geld. Waar zijn de Eriksens en Fischers tegenwoordig die we voor een miljoen konden ophalen?
Ja, want die Denen waren stuk voor stuk pareltjes inderdaadquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ken ik niet, wel een hoop geld. Waar zijn de Eriksens en Fischers tegenwoordig die we voor een miljoen konden ophalen?
Eriksen was wel een uitzondering inderdaad, de goeie voor hem waren denk ik Lerby en Arnesen, tenminste van de Denen die echt jong kwamen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, want die Denen waren stuk voor stuk pareltjes inderdaad
Of jongens als Vertonghen en Alderweireld die vroeg gehaald werden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
gewoon lekker zelf opleidenquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Of jongens als Vertonghen en Alderweireld die vroeg gehaald werden.
Je snapt mijn idee wel toch?
quote:Transfer Álvarez naar Dortmund lijkt moeilijk verhaal
Edson Álvarez wordt al heel lang nadrukkelijk genoemd als potentiële Borussia Dortmund-speler, maar een transfer van de Ajax-middenvelder naar Duitsland zou weleens een moeilijk verhaal kunnen worden. Volgens Bild ligt er een bod van 35 miljoen euro, maar verlangt Ajax "ineens" 45 miljoen euro. Dortmund schijnt dat niet te willen betalen. Het eveneens geïnteresseerde West Ham United, dat Álvarez als vervanger van Declan Rice ziet, heeft meer financiële slagkracht dan 'BVB' en zou daar nu van willen profiteren.
Zeker. Lerby, Arnesen, Olsen en Olsen, Mölby, Jensen, Laudrup en Laudrup......quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik niet.quote:
Ben benieuwd hoe dit afloopt, 5 erbij en het is geregeld, hij wil zelf ook naar Dortmund dacht ik.quote:
Wie is die 2e Olsen? Jesper weet ik nog uiteraard.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Lerby, Arnesen, Olsen en Olsen, Mölby, Jensen, Laudrup en Laudrup......
Morten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie is die 2e Olsen? Jesper weet ik nog uiteraard.
Hij speelt niet hè.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:21 schreef Cupfighter het volgende:
Maduro, we kunnen Ajax doorstrepen voor de titel, wat een middelmaat
En terecht, vond 35 miljoen ook wel een beetje aan de lage kant. Ajax had de vraagprijs op minimaal 40 miljoen gezet toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |