huu, dat blijft ellendigquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb de helft alweer kapot gekrabd in mn slaap.
https://www.permagard.co.uk/advice/health-risks-mouldquote:Op donderdag 15 juni 2023 08:31 schreef Barreltje het volgende:
de muggen vonden mij gister tijdens mijn wekelijkse grasmaai rondje ook erg intressant. note to self : volgende keer iets met langere mouwen aan doen![]()
tevens een vraagje aan de medici ( of handiger in zoek machines) ik merk dat onze slaapkamer vrij vochtig is ( oud huid) en ik vroeg me af wat voor effect dat dan heeft op je gezondheid? als ik google dan kom ik vooral uit bij bedrijven die ventilatie aanbieden die zeggen dat het ongezond is, maar die dan niet uitleggen WAT er ongezond aan is..
voorlopig slapen we lekker met het raam open.. het is hier s nachts nog 12 graden dus dat is wel lekker ( en het huis warmt niet zo snel op, dat scheelt, oude bouwstijl)
Moet je F vragen wat voorzichtiger met je te zijn?quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Past goed bij de ziljoen blauwe plekken die ik heb.
Na 14 maanden in de vochtige caravan waren we allebei een keer bij de huisarts geweest vanwege een reactie op schimmel. Van een verkoudheid was ik 3 maanden ziek. Geen aanrader.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:31 schreef Barreltje het volgende:
de muggen vonden mij gister tijdens mijn wekelijkse grasmaai rondje ook erg intressant. note to self : volgende keer iets met langere mouwen aan doen![]()
tevens een vraagje aan de medici ( of handiger in zoek machines) ik merk dat onze slaapkamer vrij vochtig is ( oud huid) en ik vroeg me af wat voor effect dat dan heeft op je gezondheid? als ik google dan kom ik vooral uit bij bedrijven die ventilatie aanbieden die zeggen dat het ongezond is, maar die dan niet uitleggen WAT er ongezond aan is..
voorlopig slapen we lekker met het raam open.. het is hier s nachts nog 12 graden dus dat is wel lekker ( en het huis warmt niet zo snel op, dat scheelt, oude bouwstijl)
quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moet je F vragen wat voorzichtiger met je te zijn?
Ik moet zelf vooral wat voorzichtiger doen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moet je F vragen wat voorzichtiger met je te zijn?
Is niet duidelijk wat het probleem is, maar de PVC nepparket heeft een aantal bellen waar vocht onderuit komt dat naar azijn ruiktquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Vervelend al die muggenbeten.
Wat is er aan de hand @:Jan_Onderwater is het probleem duidelijk en makkelijk te herstellen?
ai, klinkt niet goed.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is niet duidelijk wat het probleem is, maar de PVC nepparket heeft een aantal bellen waar vocht onderuit komt dat naar azijn ruikt
Water bij de lijm gekomen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is niet duidelijk wat het probleem is, maar de PVC nepparket heeft een aantal bellen waar vocht onderuit komt dat naar azijn ruikt
In deze context niet ondenkbaar. Vloerverwarming? Of ook leidingen onder druk daar?quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er een leiding in de vloer ligt die lekt
Sommige ambtenaren zijn voorzichtig met het geven van antwoorden, dan moeten ze het eerst uitzoeken. Ik hoop dat het antwoord van deze ambtenaar straks weer niet heel anders in elkaar steekt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Gesprek gehad met UWV. Fijne meneer, meedenkend en hij zit duidelijk meer in de materie dan de vorige dame. Kon op vragen ook meteen antwoord geven ipv "ik zoek het even op".
Leiding van verwarming of waterleidingquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
In deze context niet ondenkbaar. Vloerverwarming? Of ook leidingen onder druk daar?
Dat tweede is een minder leuk scenario; die eerste zullen ze vast vrij eenvoudig kunnen fixen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Leiding van verwarming of waterleiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |