Nou dat lijkt me als daggast wel een stuk fijner. En voor het bruidspaar zelf ook. Anders ben je zo 20 uur in touw.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is echt geweldig tofOok dat het tot laat in de nacht door gaat. Eh, ochtend. Hier om middernacht lampen aan en broodjes met koffie
Er zijn geen daggasten. Je komt voor de hele rit of je komt niet. En het zijn geen kleine hoeveelheden mensen. Vorig jaar waren er al een man of 100-150. De broer die nu gaat trouwen is bij de vrijwillige brandweer en heeft een vrij brede vriendenkring. Daarnaast wordt zo ongeveer elk familielid inclusief aanhang en kinderen uitgenodigd.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me als daggast wel een stuk fijner. En voor het bruidspaar zelf ook. Anders ben je zo 20 uur in touw.
Veel zinnigs komt er toch niet meer uit als iedereen bezopen is.
De dienst begon vorig jaar pas om 16 uur. Maar ja....toen moest G opeens op komen draven om te helpen met de bruidegom aankleden (voor de fotoshoot). En de hele dag in een pak he......met 35 graden. En normaal gesproken MOET je een stropdas om. Ik heb dat geweigerd.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:03 schreef Isabeau het volgende:
ik kan me ook wel voorstellen dat je na zo'n lange dag wel moe bent, zeker als het zo heel warm is. Enige bruiloft in het buitenland die ik heb meegemaakt was in Engeland. Was niet héél veel anders dan hier. Wel dat iedereen heel verheugd was over de 'open bar', want dat was blijkbaar speciaal. Normaal moet je blijkbaar gewoon je eigen drankjes steeds afrekenen bij de bar als je op een bruiloft bent.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:08 schreef PdeHoog het volgende:
Die fotoshoots zijn trouwens vergelijkbaar met de Nederlandse shoots......van 20 jaar geleden of zo
Ik wil het ook wel komen halen hoor. Of plukken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Weten jullie hoeveel werk het plukken is?
Dat top ik heus niet af met een bezorgservice
Dat valt wel mee, maar niet mijn smaakquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]lekker nostalgisch
![]()
De trouwjurk ook?
Absoluut niet. Het blijft een rare verzameling van klinkers en medeklinkers die je op de meest onmogelijke manieren uitspreekt. En echt alles maar dan ook alles wordt verbogen. Het is nog erger dan Duits met alle naamvallen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:21 schreef AnneX het volgende:
Verbetert jouw Slowaaks ook later op de avond?
Even de moderator van dienst hier een handje geholpen…quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:14 schreef Kreator het volgende:
Is rups33 een klapjosti? Let op, rups33. Dat was geen vraag.
Volgens mij ben jij in de mijne aan het veranderenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja man! had wel eens een rondje door jouw moestuin willen lopen
Tenslotte ben je mijn grote voorbeeld
We zijn van plan om schofterig duur in Londen uit eten te gaan. Plus de reis, overnachten, lunchen bij Ottolenghi, etc.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo! Ben je van plan wat gasten uit te nodigen?
met iedereenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:pdehoog, leuk je hier weer even te zien. Zo'n bruiloft klinkt best briljant. Danst de bruid alleen met de hoogste bieder of met elke bieder?
Ik zag het. Ik weet het nog niet. Kom ik op terug.quote:
Is niet heel ver wegquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zag het. Ik weet het nog niet. Kom ik op terug.
De bruidegom mag zeker lekker gaan zitten met een fles slivovitchquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
met iedereenAls je maar betaalt
[..]
Ik zag het. Ik weet het nog niet. Kom ik op terug.
Ah, beterquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn van plan om schofterig duur in Londen uit eten te gaan. Plus de reis, overnachten, lunchen bij Ottolenghi, etc.
Nou, die blijft ook doorgaan. En die slivovitch is niet meer nodig. Je bent zo verrot na zolang in pak en dansen met iedereen dat alleen maar aan de drank ruiken al zorgt voor dronkenschapquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De bruidegom mag zeker lekker gaan zitten met een fles slivovitch
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, die blijft ook doorgaan. En die slivovitch is niet meer nodig. Je bent zo verrot na zolang in pak en dansen met iedereen dat alleen maar aan de drank ruiken al zorgt voor dronkenschapIk zag hem in de loop van de avond steeds vager uit zijn ogen gaan kijken
Goed brood met goede hamquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een boterham met rauwe ham en een restje Franse vissoep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |