abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209513763
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 20:10 schreef Firuze60 het volgende:
Van onze makelaar (huis moeder, niet leegstaand, maar ook niet meer bewoond) moesten we juist alle vitrage weg schuiven en luxaflex open trekken om snuffelende aspirant kopers de gelegenheid te geven om naar binnen te kunnen gluren. Dus als koper deed ik dat zelf ooit ook, zeker bij een onbewoond huis, jemig, is dat nu zo asociaal?
Dat is dan ook totaal niet wat hier wordt gezegd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_209513903
quote:
3s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat is dan ook totaal niet wat hier wordt gezegd.
Leg uit?
  woensdag 14 juni 2023 @ 21:11:42 #103
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_209513911
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 20:54 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Waarom? Plek is belangrijker dan huis. En als je alleen een instapbaar huis naar jouw smaak wil omdat je te lui bent om iets zelf op te knappen moet je je beurs harder open trekken.
En hoe staat dat in verhouding tot feitelijk vertellen wat je aantreft in een huis op tv?

Je bent maar een rare hoor. Normaal vinden om je ongevraagd op andermans terrein te begeven. Maar asociaal om op tv te zeggen wat je ziet... om dan ter verdediging met een argument te komen dat als een tang op een varken slaat 8)7 .
pi_209514045
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:11 schreef bleiblei het volgende:

[..]
En hoe staat dat in verhouding tot feitelijk vertellen wat je aantreft in een huis op tv?

Je bent maar een rare hoor. Normaal vinden om je ongevraagd op andermans terrein te begeven. Maar asociaal om op tv te zeggen wat je ziet... om dan ter verdediging met een argument te komen dat als een tang op een varken slaat 8)7 .
Ongevraagd op andermans terrein komen heb ik toegegeven dat ik dat wel eens gedaan heb als een tekoophuis onbewoond is, even rond het huis lopen en door de ramen kijken, jesus, wat een hypocrieten hiero.
pi_209514062
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Leg uit?
@Leandra legt het uitstekend uit in de posting voor je opmerking. Het punt is niet het naar binnen kijken door het voorraam vanaf een publiekelijk toegankelijk pad (al zou ik dat niet ongegeneerd doen bij een bewoond huis), maar andermans achtertuin in lopen, een schuur opendoen en daar dan naar binnengaan. Over een hek heen klimmen om dat te doen gaat nog een stap verder.
pi_209514181
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ongevraagd op andermans terrein komen heb ik toegegeven dat ik dat wel eens gedaan heb als een tekoophuis onbewoond is, even rond het huis lopen en door de ramen kijken, jesus, wat een hypocrieten hiero.
Het zou hypocriet zijn als mensen het van anderen asociaal vinden en het intussen zelf wel doen. Dat is hier niet het geval.
  woensdag 14 juni 2023 @ 21:25:33 #107
36431 bleiblei
pi_209514329
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, van deze reactie snap ik dus niets. Wat is er hypocriet aan dat ik het asociaal vind om andermans tuin in te lopen als je er niets te zoeken hebt, terwijl ik het zelf absoluut niet doe?

In een iets andere context (huis was al verkocht)... ik heb meerdere keren mensen aan moeten spreken die doodleuk onze tuin in liepen terwijl we aan het verbouwen waren. En ja, we woonden daar niet op dat moment. Maar dat is toch gewoon aso? Als je wil kijken, maak je een afspraak of je houdt het gewoon bij Funda.
pi_209514358
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het zou hypocriet zijn als mensen het van anderen asociaal vinden en het intussen zelf wel doen. Dat is hier niet het geval.
OK, ik wil alleen die aparte Sicco (waar veel zich aan zijn gedrag ergerden) toch een beetje verdedigen. Het huis stond LEEG! Het hek was alleen een scheiding tussen huis en weiland. Zelf heb ik ook wel eens zo rond een leegstaand huis gebanjerd.
  woensdag 14 juni 2023 @ 21:27:17 #109
36431 bleiblei
pi_209514379
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:26 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
OK, ik wil alleen die aparte Sicco (waar veel zich aan zijn gedrag ergerden) toch een beetje verdedigen. Het huis stond LEEG! Het hek was alleen een scheiding tussen huis en weiland. Zelf heb ik ook wel eens zo rond een leegstaand huis gebanjerd.
Ze liepen bij meerdere huizen gewoon hop de tuin in. En ja, sorry, jij bent dan ook gewoon een asociaal. Dat je dat wel eens gedaan hebt. Net als die aagjes die bij ons de tuin in liepen.
  woensdag 14 juni 2023 @ 21:29:02 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209514430
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:26 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het probleem is dus dat jij niet begrijpt hoe asociaal het is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209514558
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:29 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het probleem is dus dat jij niet begrijpt hoe asociaal het is.
OK, maar na een bezichtiging via een makelaar toch nog even rondkijken is dat ook asociaal?
  woensdag 14 juni 2023 @ 21:42:01 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209514686
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:33 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
OK, maar na een bezichtiging via een makelaar toch nog even rondkijken is dat ook asociaal?
Whut? Dat de makelaar weet dat je er bent?
Als de makelaar ondertussen de volgende bezichtiging heeft: ja, dan is het asociaal.
Als de makelaar geen volgende bezichtiging van dat huis heeft en weet dat je nog even in de tuin wilt blijven kijken: nee, dan is het niet asociaal.

Het draait allemaal om toestemming, van de bewoners, eigenaren of makelaar.
Als je zonder toestemming in iemands (achter)tuin gaat lopen ben je gewoon een aso.

En voor de duidelijkheid: als de bal van de buurkinderen hier in de tuin belandt vind ik het geen enkel probleem als ze die even pakken, en dat weten ze.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209514734
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:42 schreef Leandra het volgende:

[..]
Whut? Dat de makelaar weet dat je er bent?
Als de makelaar ondertussen de volgende bezichtiging heeft: ja, dan is het asociaal.
Als de makelaar geen volgende bezichtiging van dat huis heeft en weet dat je nog even in de tuin wilt blijven kijken: nee, dan is het niet asociaal.

Het draait allemaal om toestemming, van de bewoners, eigenaren of makelaar.
Als je zonder toestemming in iemands (achter)tuin gaat lopen ben je gewoon een aso.

En voor de duidelijkheid: als de bal van de buurkinderen hier in de tuin belandt vind ik het geen enkel probleem als ze die even pakken, en dat weten ze.
Nou klaar! We hebben elkaar alleen niet begrepen. Het huis van Sicco was al gekocht en hij ging er nog even rondneuzen. Niks mis mee.
  woensdag 14 juni 2023 @ 21:50:44 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209514878
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou klaar! We hebben elkaar alleen niet begrepen. Het huis van Sicco was al gekocht en hij ging er nog even rondneuzen. Niks mis mee.
Tijdens de puzzeltocht, en ze zijn bij meer huizen de achtertuin in gestapt, huizen die ze niet gekocht hadden.

Op dat moment waren ze kijkers bij alle huizen van de puzzeltocht, want ze wisten niet welk huis gekocht was.
En geen kijkers met een afspraak voor een bezichtiging.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 juni 2023 @ 21:51:06 #115
36431 bleiblei
pi_209514886
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, want ze liepen als ik mij niet vergis ook bij andere huizen de tuin in en Sicco wist niet dat ze het huis gekocht worden en er was ook nergens duidelijk of de makelaar danwel verkopers akkoord hebben gegeven.

Dus nee, er is nog steeds wel wat mis mee. Net als dat er wat mis mee is dat jij dat zelf ook blijkbaar gewoon doet als je naar huizen kijkt.

Je kan de boel wel blijven draaien en twisten, maar de eindconclusie blijft hetzelfde. Want de situatie blijft simpelweg hetzelfde. Ze gaan op puzzeltocht en lopen bij meerdere huizen gewoon hoppetee de achtertuin in.
  woensdag 14 juni 2023 @ 21:59:07 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209515085
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:51 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Nee, want ze liepen als ik mij niet vergis ook bij andere huizen de tuin in en Sicco wist niet dat ze het huis gekocht worden en er was ook nergens duidelijk of de makelaar danwel verkopers akkoord hebben gegeven.

Dus nee, er is nog steeds wel wat mis mee. Net als dat er wat mis mee is dat jij dat zelf ook blijkbaar gewoon doet als je naar huizen kijkt.

Je kan de boel wel blijven draaien en twisten, maar de eindconclusie blijft hetzelfde. Want de situatie blijft simpelweg hetzelfde. Ze gaan op puzzeltocht en lopen bij meerdere huizen gewoon hoppetee de achtertuin in.
Hebben ze allemaal gekocht joh, kunnen ze ieder in een eigen huis blijven wonen en de rest flippen voor De Moeite Waard *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209515101
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:51 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Het is televisie, joh. In eerdere afleveringen zag je ook kopers rond een misschien hun toekomstig huis lopen en in de achtertuin of door de ramen gluren. Denk jij werkelijk dat dit soort gluren erger is dan het commentaar op Funda hier op inrichtingen?

In hoeverre vind jij dat jouw tekoophuis meer belaagd wordt door potentiele kopers die nieuwsgierig zijn dan commentaar op jouw huis via social media?
  woensdag 14 juni 2023 @ 22:00:53 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209515134
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het is televisie, joh. In eerdere afleveringen zag je ook kopers rond een misschien hun toekomstig huis lopen en in de achtertuin of door de ramen gluren. Denk jij werkelijk dat dit soort gluren erger is dan het commentaar op Funda hier op inrichtingen?

In hoeverre vind jij dat jouw tekoophuis meer belaagd wordt door potentiele kopers die nieuwsgierig zijn dan commentaar op jouw huis via social media?
In de tuin gluren is bij jou hetzelfde als de tuin instappen en er rond gaan lopen en zelfs het tuinhuis binnenstappen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209515192
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 22:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
In de tuin gluren is bij jou hetzelfde als de tuin instappen en er rond gaan lopen en zelfs het tuinhuis binnenstappen?
Met camera's erbij? Een leegstaand tuinhuis? Denk jij nu werkelijk dat dit niet met de bewoners is besproken? Allemachtig, welkom bij de teevee.
  woensdag 14 juni 2023 @ 22:03:06 #120
36431 bleiblei
pi_209515193
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]

Dit is gewoon weer een poging om met een rare bocht onaangepast gedrag goed te praten. Snap je hopelijk zelf ook wel.

En daarnaast boeit het mij geen reet wat mensen op social media van de fundafotos roepen en heb ik er wel heel veel problemen mee als ze zich op mijn terrein begeven. Dat mag je met toestemming of zodra het niet meer van mij is (dus na sleuteloverdracht). Tot die tijd heb je er niets te zoeken.
  woensdag 14 juni 2023 @ 22:03:24 #121
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_209515211
Ik denk ook wel eens als Alex een huis afkraakt, je zal het maar gekocht hebben :o
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 14 juni 2023 @ 22:04:33 #122
36431 bleiblei
pi_209515246
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 22:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Met camera's erbij? Een leegstaand tuinhuis? Denk jij nu werkelijk dat dit niet met de bewoners is besproken? Allemachtig, welkom bij de teevee.
Ben jij die WaSicco ofzo? Dat je je vege lijf hier probeert te redden? Of is het een bekende van je? :D
pi_209515247
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 22:03 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Dit is gewoon weer een poging om met een rare bocht onaangepast gedrag goed te praten. Snap je hopelijk zelf ook wel.

En daarnaast boeit het mij geen reet wat mensen op social media van de fundafotos roepen en heb ik er wel heel veel problemen mee als ze zich op mijn terrein begeven. Dat mag je met toestemming of zodra het niet meer van mij is (dus na sleuteloverdracht). Tot die tijd heb je er niets te zoeken.
En ik denk dan, veel succes met de verkoop!
  woensdag 14 juni 2023 @ 22:05:21 #124
36431 bleiblei
pi_209515263
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 22:03 schreef laziness het volgende:
Ik denk ook wel eens als Alex een huis afkraakt, je zal het maar gekocht hebben :o
Ja das waar :P .
Maar als ie dingen spot die je zelf nog niet wist mag je ook achter je oren krabben :P .
pi_209515643
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 22:05 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ja das waar :P .
Maar als ie dingen spot die je zelf nog niet wist mag je ook achter je oren krabben :P .
Zoals? Een te hoge vraagprijs voor wat er staat en niet meer binnen een paar maanden snel opgeknapt kan worden tot het droomhuis van de kopers. Met een vinylvisgraat vloer, stalen pui en droomkeuken en roze kussentjes, wel even minstens 50 mil dokken om je droomhuis instapklaar te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')