Als het budget er voor is had ik hem er ook uitgehaald. Liever een goeie inloopdouche dan douchen in bad.quote:
Beter goed isoleren meterkast verplaatsen edquote:Op maandag 11 maart 2024 21:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het budget er voor is had ik hem er ook uitgehaald. Liever een goeie inloopdouche dan douchen in bad.
Douchen in bad is idd niks.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het budget er voor is had ik hem er ook uitgehaald. Liever een goeie inloopdouche dan douchen in bad.
Douchekop boven het bad, dus douchen in bad. Vind ik persoonlijk ook niks.quote:
Wij hebben bad en douche met kinderen wel ideaalquote:Op maandag 11 maart 2024 21:44 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Douchekop boven het bad, dus douchen in bad. Vind ik persoonlijk ook niks.
Heb sowieso het geduld niet voor een bad dus mij zou je veel gelukkiger maken met een fatsoenlijke douche.
Ik heb allebei, maar bad heb ik in 8 jaar welgeteld 2x in gelegenquote:Op maandag 11 maart 2024 21:44 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Douchekop boven het bad, dus douchen in bad. Vind ik persoonlijk ook niks.
Heb sowieso het geduld niet voor een bad dus mij zou je veel gelukkiger maken met een fatsoenlijke douche.
In ons vorige huis hadden we ook beide. In 6 jaar tijd heb ik er welgeteld 0x gebruik van gemaakt. Nu hebben we in ons nieuwe huis een dubbele wasbak in plaats van een bad, dat is dan wel weer heel fijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb allebei, maar bad heb ik in 8 jaar welgeteld 2x in gelegen
TV kijken is overrated bij KZKquote:
Friendzonequote:Op maandag 11 maart 2024 21:58 schreef GrumpyFish het volgende:
Wat is precies de rol van die gozer die de hele tijd mee is met die vrouw?
Haar persoonlijke handtasquote:Op maandag 11 maart 2024 21:58 schreef GrumpyFish het volgende:
Ja dat bleek ook wel uit zn opmerking over dat bed. Maar waarom was ie er überhaupt bij op het einde?quote:
Echt geen ideequote:Op maandag 11 maart 2024 22:02 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Ja dat bleek ook wel uit zn opmerking over dat bed. Maar waarom was ie er überhaupt bij op het einde?
Gay best friend.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:58 schreef GrumpyFish het volgende:
Wijk en type klassiek huis.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:57 schreef Remco het volgende:
Blijf het boeiend vinden dat een gedateerde kleine tussenwoning bijna een half miljoen euro kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |