de natuur denkt daar anders over,quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:22 schreef INViCTuS het volgende:
Mooiste weer wat je je kan wensen dit. Mag zo nog 3 maanden duren.
Als er om de paar dagen wat regen valt, dan zou het wel geweldig zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:41 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de natuur denkt daar anders over,
Afkoelend buitje savonds als de zon net onder isquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als er om de paar dagen wat regen valt, dan zou het wel geweldig zijn.
Af en toe een terreur bui met stevig onweer mag best. Zolang de luchtvochtigheid maar laag blijft in grote lijnenquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:41 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de natuur denkt daar anders over,
Zondag gaan we doodquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Af en toe een terreur bui met stevig onweer mag best. Zolang de luchtvochtigheid maar laag blijft in grote lijnen
Van die ochtenden, als het geregend heeft, alsof je op Bali zit. Genieten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Af en toe een terreur bui met stevig onweer mag best. Zolang de luchtvochtigheid maar laag blijft in grote lijnen
Als die blijft hangen kan die voor veel schade zorgen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:28 schreef INViCTuS het volgende:
Lees wel berichten over een mogelijke mcs. Dat mag altijd
Mesocycloon? Met deze CAPE waardes lijkt dat me niet heel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:28 schreef INViCTuS het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:28 schreef INViCTuS het volgende:
MCS = Mesoscale Convective Systemquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mesocycloon? Met deze CAPE waardes lijkt dat me niet heel waarschijnlijk.
Toch nog meso goedquote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[..]
MCS = Mesoscale Convective System
Je weet wel, zo'n onweerscomplex waar met een beetje geluk het hele land plezier van heeft.
En dit is ook het type onweer dat vaak 's nachts over ons land trekt.
suikerspin weerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Zie een beetje op tegen zondag.. volgens mij wordt het dan echt zo bizar benauwd in de middag![]()
Bizar nog wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Zie een beetje op tegen zondag.. volgens mij wordt het dan echt zo bizar benauwd in de middag![]()
Ben je weer ongesteld dat je zo reageert op mij de laatste dagen?quote:
Aye aye captainquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Are ya ready kids?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |