ze vallen ook het waterbakje van de konijnen aanquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:22 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Als ik nu de sproeier aanzet zitten er al 25 vogeltjes.
Wel veel minder zon.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:31 schreef Momo het volgende:
Pluim voorspellingen ECMWF en GFS, nog steeds heel schraal qua neerslag en vrijwel alle dagen 25+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HEBBEN WE AL EEN HITTEGOLFquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:31 schreef Momo het volgende:
Pluim voorspellingen ECMWF en GFS, nog steeds heel schraal qua neerslag en vrijwel alle dagen 25+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Bilt verpeste de reeks door een 29,9 volgens mij, alleen als het donderdag en vrijdag niet onder de 25 graden wordt kunnen we die wel doorzetten met 30+ op maandag en dinsdag volgende week.quote:
Kan nog steedsquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:42 schreef Momo het volgende:
[..]
De Bilt verpeste de reeks door een 29,9 volgens mij, alleen als het donderdag en vrijdag niet onder de 25 graden wordt kunnen we die wel doorzetten met 30+ op maandag en dinsdag volgende week.
Hatsjoe, hatsjoe, hatsjoe....... hatsjoe,...... haAAAAAAATSJOE!!!!!! Snottersnotter.quote:
warmtegetal staat wel al op 26 lolquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:42 schreef Momo het volgende:
[..]
De Bilt verpeste de reeks door een 29,9 volgens mij, alleen als het donderdag en vrijdag niet onder de 25 graden wordt kunnen we die wel doorzetten met 30+ op maandag en dinsdag volgende week.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:25 schreef Pvt.Webster het volgende:
Kan even geen afbeeldingen plaatsen, maar nieuwe EC run lijkt wat af te zwakken.
Qua temperatuur dus niks mis mee, maar de luchtvochtigheid is wel te hoogquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Dinsdag dus flinke buien zo te zien en vanaf woensdag 26-28 graden![]()
Het is veels te warm voor de tijd van het jaar, maar goed dat bedoel je vast niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Qua temperatuur dus niks mis mee, maar de luchtvochtigheid is wel te hoog
Geen problemen met 26-28 als de lv laag is, nee. Dat dat wat hoger is dan normaal dat is dan maar zo. Liever dat dan te koud met 17-21quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is veels te warm voor de tijd van het jaar, maar goed dat bedoel je vast niet.
[ afbeelding ]
Laat 17 nu juist normale gemiddelde temperatuur zijn in juni.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Geen problemen met 26-28 als de lv laag is, nee. Dat dat wat hoger is dan normaal dat is dan maar zo. Liever dat dan te koud met 17-21
Is dat gemiddelde dan op een bepaalde plaats?quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Laat 17 nu juist normale gemiddelde temperatuur zijn in juni.
Uiteraard in de Bilt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat gemiddelde dan op een bepaalde plaats?
17 in Den Helder is 24 in Maastricht. 17 in Maastricht is 13 in Amsterdam.
Sorry, dat was waarschijnlijk een hele blonde vraag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |