Ik zie dat niet terug hoor, ook niet in de echte lange termijn voorspellingquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Bij ons staat er trouwens heel koel weer in de kaarten voor eind-juni
Ook meer neerslag volgende week.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie dat niet terug hoor, ook niet in de echte lange termijn voorspelling
https://www.weerplaza.nl/(...)regen-onderweg/8306/
Maar dat koele weer zie ik nog niet erin, of je moet enkel de controle volgen voor enkel 28 en 29 juni dan kom net iets onder het gemiddelde van 20-21 graden uit.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zijn 3 dagen verder hè.
Mijn lat voor koel weer ligt niet zo hoog. 21 graden is al ijskoudquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat koele weer zie ik nog niet erin, of je moet enkel de controle volgen voor enkel 28 en 29 juni dan kom net iets onder het gemiddelde van 20-21 graden uit.
25c hier hoor en voelt icm de plafondventilator heerlijk koel.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:12 schreef Twieki het volgende:
Zijn er serieus mensen die hun (split-) airco op 25 graden zetten? Dat is toch geen koelen meer man, da's verwarmen. Zelfs in de winter is 25 graden niet comfortabel, tenzij je dan ook in korte broek en t-shirt wilt zitten.
Airco staat hier al een paar weken op 22 graden, en 't is hier nu 22,5 graden in huis. Perfect wat mij betreft.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zijn 3 dagen verder hè.
Ik zit heel erg te twijfelen om gewoon lekker overkill elektriciteit te verspillen om de temperatuur hier zo laag mogelijk te krijgen voor het zo ver is. Zodra het klam is, is het te laat om er nog iets tegen te doen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:47 schreef INViCTuS het volgende:
Nog 2 koelere nachten en dan komen de beroerde klam nachten
Dat is misschien hier en daar wat gepruttel, maar als het tot serieuzer onweer komt dan wordt het wellicht grootschaliger tussen 0:00u en 3:00u op maandag.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Zondag einde middag / begin avond al onweer vanuit het zuiden zegt men zojuist bij RTL Weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |