Ik zit niet op Twitter.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:50 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moeten jullie eens wat minder op Twitter zitten. Dan valt het wel mee met die "woke terreur" waar jullie kennelijk zo onder gebukt gaan.
Waar kom je dat soort lui dan precies tegen?quote:
Gaat nergens over. Maar ik heb nog geen relevant persoon gezien die het steunt.quote:Verder nog een mening over deze nieuwste woke variant van de biologie?
Mogen volwaardige mensen niet belachelijk gemaakt worden?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:56 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
En daarom, vanwege wOkE, zit jij nu transgenders belachelijk te maken alsof het geen volwaardige mensen zijn.
Nogmaals: het stond op de site van de Johns Hopkins University.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waar kom je dat soort lui dan precies tegen?
[..]
Gaat nergens over. Maar ik heb nog geen relevant persoon gezien die het steunt.
quote:De Johns Hopkins-universiteit wordt als een van de belangrijkste onderzoeks- en onderwijsinstellingen ter wereld beschouwd. De universiteit staat in de Times Higher Education World University Rankings van 2020 op de twaalfde plaats.
Ik vind vrouwenhaat een kwalijke kwestie. Maar goed, jij bent toch iemand die op D66 stemt? De rode lijn bij deze partij is juist vrouwenhaat. Vrouwen die vernederd worden. Maar het zal allemaal wel meevallen? Wat mooie woorden voor de bhne en excuses en we kunnen verder bij D66quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:50 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moeten jullie eens wat minder op Twitter zitten. Dan valt het wel mee met die "woke terreur" waar jullie kennelijk zo onder gebukt gaan.
Nou dat vechten ze daar dan maar lekker uit.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nogmaals: het stond op de site van de Johns Hopkins University.
Wat heeft dit nou allemaal met vrouwenhaat te maken?quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind vrouwenhaat een kwalijke kwestie. Maar goed, jij bent toch iemand die op D66 stemt? De rode lijn bij deze partij is juist vrouwenhaat. Vrouwen die vernederd worden. Maar het zal allemaal wel meevallen? Wat mooie woorden voor de bhne en excuses en we kunnen verder bij D66![]()
![]()
.
Mijn werk. Academia zit er vol mee.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waar kom je dat soort lui dan precies tegen?
[..]
Gaat nergens over. Maar ik heb nog geen relevant persoon gezien die het steunt.
Prima, maar laat opmerkingen als "dan valt het wel mee met die "woke terreur" waar jullie kennelijk zo onder gebukt gaan" dan ook achterwege.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou dat vechten ze daar dan maar lekker uit.
Dit soort contextloos rellen over een universiteit ergens in het verre Amerika daar kan ik weinig mee.
Blijven ontkennen Hex!quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou dat vechten ze daar dan maar lekker uit.
Dit soort contextloos rellen over een universiteit ergens in het verre Amerika daar kan ik weinig mee.
Hoe ga jij daar dagelijks gebukt onder woke terreur dan?quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn werk. Academia zit er vol mee.
Volgens ben jij de enige die deze woorden (heeft) gebruiktquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoe ga jij daar dagelijks gebukt onder woke terreur dan?
Wat mist de academia tegenwoordig?quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn werk. Academia zit er vol mee.
In de definitie van een 'lesbian' wordt 'woman/women' vervangen door 'non-man/non-men' (ja, non-man/non-men, alles wat dus niet man is!). In de definitie van 'gay' (man/men) blijft man/men gewoon staan (wordt niet vervangen door non-woman/non-women of iets even achterlijks). Kortom, die definities zetten dus 'man/men' tegenover 'non-man/non-men' en jij snapt echt niet wat daar misogyn aan is???quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou allemaal met vrouwenhaat te maken?
Ik zou het dan meer als mannenhaat zien gezien de man een eenzame plek in het spectrum krijgt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
In de definitie van een 'lesbian' wordt 'woman/women' vervangen door 'non-man/non-men' (ja, non-man/non-men, alles wat dus niet man is!). In de definitie van 'gay' (man/men) blijft man/men gewoon staan (wordt niet vervangen door non-woman/non-women of iets even achterlijks). Kortom, die definities zetten dus 'man/men' tegenover 'non-man/non-men' en jij snap echt niet wat daar misogyn aan is???
Bijzonder.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zou het dan meer als mannenhaat zien gezien de man een eenzame plek in het spectrum krijgt.
Downplayen, bagatelliseren, ontkennen, tenzij het goed komt om de maat te nemen met een ander.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
In de definitie van een 'lesbian' wordt 'woman/women' vervangen door 'non-man/non-men' (ja, non-man/non-men, alles wat dus niet man is!). In de definitie van 'gay' (man/men) blijft man/men gewoon staan (wordt niet vervangen door non-woman/non-women of iets even achterlijks). Kortom, die definities zetten dus 'man/men' tegenover 'non-man/non-men' en jij snap echt niet wat daar misogyn aan is???
Exactquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:49 schreef Dutchguy het volgende:
Pride Month, vlaggen die steeds weirder worden, gaybrapaden. Als homo helpt me dat geen meter. Wat mij helpt is dat als er een onderzoek gedaan wordt naar homohaat het enorm helpt dat een Groenlinks wethouder in Amsterdam het resultaat van het onderzoek niet onder in de la houdt omdat de uitslag hem niet bevalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |