abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juni 2023 @ 06:40:13 #26
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209495058
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 06:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
If
H, het is meer dan duidelijk, de haat rond LGBTwhatever is nog steeds enorm.
Had de leraar een andere video getoond, dan was dat nooit hier aan bod gekomen.

Nu doet iedereen net alsof het gaat om dat het geen wiskunde video is, om zo te verbloemen waar het werkelijk om draait.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209495060
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 06:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:')
Ook die van jou ja.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209495061
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 06:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dankzij gedram is homoseksualiteit in het westen op een enkele uitzondering na geaccepteerd.
Acceptatie is niet iets dat van nature komt.
Dat komt enkel door er aandacht voor te vragen.
En dat wekt in het begin veel weerstand op.
En een paar posts geleden zei je nog dat de haat rond LGBTD nog steeds enorm is.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 06:42:29 #29
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209495063
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 06:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dankzij gedram is homoseksualiteit in het westen op een enkele uitzondering na geaccepteerd.
Acceptatie is niet iets dat van nature komt.
Dat komt enkel door er aandacht voor te vragen.
En dat wekt in het begin veel weerstand op.
Dan is gedram hier dus niet meer nodig. En die acceptatie, zeker in Nederland, is wel degelijk op grotendeels natuurlijke wijze gekomen. In de rest van West-Europa ook; had iets te maken met de waanzin van WW II, de Holocaust en het afwijzen van mensen op basis van vaststaande eigenschappen. Ook seculariserng speelde mee, eveneens een natuurlijke ontwikkeling, aangezien er helemaal geen "ontkerkelijkingspolitiek" is bedreven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 13 juni 2023 @ 06:43:55 #30
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_209495067
quote:

[..]
If
H, het is meer dan duidelijk, de haat rond LGBTwhatever is nog steeds enorm.

Nu doet iedereen net alsof het gaat om dat het geen wiskunde video is, om zo te verbloemen waar het werkelijk om draait.
Wat jij wil hoor vriend :')
  dinsdag 13 juni 2023 @ 06:44:00 #31
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209495068
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 06:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ook die van jou ja.
Uiteraard, Wantie, maar dat stond al bij voorbaat vast toen ik kritiek uitte op identiteitspolitiek. Daar moet wel enorme homohaat achter zitten.

Zo werkt woke. Plaatje van Goebbels erbij, en de taak zit er weer op.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209495072
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 06:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dan is gedram hier dus niet meer nodig.
Daarom zie je ook de verplaatsing van Gay Pride naar Pride.

quote:
En die acceptatie, zeker in Nederland, is wel degelijk op grotendeels natuurlijke wijze gekomen. In de rest van West-Europa ook; had iets te maken met de waanzin van WW II, de Holocaust en het afwijzen van mensen op basis van vaststaande eigenschappen. Ook seculariserng speelde mee, eveneens een natuurlijke ontwikkeling, aangezien er helemaal geen "ontkerkelijkingspolitiek" is bedreven.
Nee, het is absoluut niet op natuurlijke wijze gekomen.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 06:46:21 #33
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209495075
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 06:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Daarom zie je ook de verplaatsing van Gay Pride naar Pride.
[..]
Nee, het is absoluut niet op natuurlijke wijze gekomen.
Oh? Welke enorme breedgedragen anti-homo bewegingen zijn er in Nederland na WW II geweest?

En verplaatsing? Je zoekt dus gewoon naar nieuwe zaken om de campagne een beetje relevant te houden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209495089
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 06:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Raar, dat staat toch op hun id kaart?
[..]
Valsspelers zijn van alle tijden.
wat is er raar? En wat moet er staan op hun id?

https://www.ad.nl/buitenl(...)jnlijk-ook~a33c29e2/

[ Bericht 19% gewijzigd door ootjekatootje op 13-06-2023 07:10:58 (Bronvermelding ) ]
pi_209495135
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 06:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh? Welke enorme breedgedragen anti-homo bewegingen zijn er in Nederland na WW II geweest?
Dus op 5 mei 1945 was homoseksualiteit breed geaccepteerd in Nederland en volledig gelegaliseerd?

Dat heb ik dan gemist.

Als ik naar mezelf kijk, ik heb tot begin 2000 te maken gehad met anti homo geweld.
En dan niet van de usual suspects, maar gewoon van de zogenaamde gezonde Hollandse jongens.

Maar kennelijk is dat alleen mij overkomen en was al sinds eind jaren veertig homoseksualiteit breed geaccepteerd...

In de jaren zestig sloegen fans van Johnny Jordaan massaal zijn platen stuk op straat tien ze er achter kwam dat hij homoseksueel was.
Maar dat was natuurlijk een geïsoleerd incident rond Jordaan fans... De rest van Nederland accepteerde homoseksualiteit.

quote:
En verplaatsing? Je zoekt dus gewoon naar nieuwe zaken om de campagne een beetje relevant te houden?
Kijk, daaruit blijkt dat Pride nog steeds nodig is.
Dat soort minachting.
pi_209495140
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 06:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
wat is er raar?
Dat de broek omlaag moest.

quote:
En wat moet er staan op hun id?
Welk geslacht je bent.
pi_209495180
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 07:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat de broek omlaag moest.
[..]
Welk geslacht je bent.
Das niet raar, zo gaat een bepaald deel van de trans om met echte vrouwen.
pi_209495271
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 07:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Das niet raar, zo gaat een bepaald deel van de trans om met echte vrouwen.
Welk deel?

Het bericht ging trouwens over de verwerpelijke keuringsmethoden van de voetbalbond, niet over structurele "geslachtsfraude" of soortgelijke hysterische transfobe onzin.
J’ai faim.
  Redactie Sport dinsdag 13 juni 2023 @ 07:45:40 #39
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209495291
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 06:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Raar, dat staat toch op hun id kaart?
[..]
Valsspelers zijn van alle tijden.
Hoewel er andere methoden zijn dan de broek omlaag is dit makkelijk te vervalsen in vooral Afrika. Uitgaan van de goedheid van de mens is naïef.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 13 juni 2023 @ 07:48:11 #40
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209495299
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 07:41 schreef rododendronneke het volgende:

[..]
Welk deel?

Het bericht ging trouwens over de verwerpelijke keuringsmethoden van de voetbalbond, niet over structurele "geslachtsfraude" of soortgelijke hysterische transfobe onzin.
Transgenderisme in de sport is ook een totaal andere discussie dan in het dagelijks leven. In het dagelijks leven is het echt een gevalletje “moeten zij weten” voor mij.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 13 juni 2023 @ 07:49:05 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209495302
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 06:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dan is gedram hier dus niet meer nodig. En die acceptatie, zeker in Nederland, is wel degelijk op grotendeels natuurlijke wijze gekomen. In de rest van West-Europa ook; had iets te maken met de waanzin van WW II, de Holocaust en het afwijzen van mensen op basis van vaststaande eigenschappen. Ook seculariserng speelde mee, eveneens een natuurlijke ontwikkeling, aangezien er helemaal geen "ontkerkelijkingspolitiek" is bedreven.
Mijn god wat een geschiedsvervalsing. :')
  dinsdag 13 juni 2023 @ 07:51:49 #42
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209495316
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 07:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus op 5 mei 1945 was homoseksualiteit breed geaccepteerd in Nederland en volledig gelegaliseerd?

Dat heb ik dan gemist.

Als ik naar mezelf kijk, ik heb tot begin 2000 te maken gehad met anti homo geweld.
En dan niet van de usual suspects, maar gewoon van de zogenaamde gezonde Hollandse jongens.

Maar kennelijk is dat alleen mij overkomen en was al sinds eind jaren veertig homoseksualiteit breed geaccepteerd...

In de jaren zestig sloegen fans van Johnny Jordaan massaal zijn platen stuk op straat tien ze er achter kwam dat hij homoseksueel was.
Maar dat was natuurlijk een geïsoleerd incident rond Jordaan fans... De rest van Nederland accepteerde homoseksualiteit.
[..]
Kijk, daaruit blijkt dat Pride nog steeds nodig is.
Dat soort minachting.
En welk 'gedram' heeft ineens gezorgd voor die plotselinge acceptatie die er volgens jou nu grotendeels is?

Welke massa-bekering heeft plaatsgevonden die van homohatend Nederland de koploper in homo-acceptatie heeft gemaakt?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 13 juni 2023 @ 07:52:14 #43
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209495320
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 07:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Mijn god wat een geschiedsvervalsing. :')
Leg uit.

Tevens aan jou de vraag: welk 'gedram' heeft ertoe geleid dat een intens homofoob land als Nederland ineens kartrekker is geworden in homo-acceptatie? Welke 'dwangmaatregelen' waren daarvoor nodig? Welke breed ondersteunde homohatende bewegingen waren er, en hoe zijn die met kracht een halt toegeroepen? Welke opstanden waren er toen homoseksuele geaardheid uit de DSM werd geschrapt? Hoe werden degenen die het eruit schrapten daartoe gedwongen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 13 juni 2023 @ 07:56:55 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209495372
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 07:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En welk 'gedram' heeft ineens gezorgd voor die plotselinge acceptatie die er volgens jou nu grotendeels is?

Welke massa-bekering heeft plaatsgevonden die van homohatend Nederland de koploper in homo-acceptatie heeft gemaakt?
Dat is inderdaad niet "ineens" gegaan

Er bestaan sinds die tijd actiegroepen zoals het COC die proberen de positie van homo's te verbeteren. En daar hebben ze steeds kleine overwinningen behaald tot waar we nu staan. Bijvoorbeeld door aanpassing van wetgeving of door het introduceren van allerlei voorlichting op scholen. Ook de Gaypride een voorbeeld van dat activisme. Het is niet voor niets een politieke manifestatie.

Wanneer men niets doet, en niet af en toe de confrontatie zoekt gebeurt er ook helemaal niets.
pi_209495504
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 07:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Transgenderisme in de sport is ook een totaal andere discussie dan in het dagelijks leven. In het dagelijks leven is het echt een gevalletje “moeten zij weten” voor mij.
In de sport draait het om competitie en fair game en in die context is het redelijk om te discussiëren over de vraag in hoeverre het 'eerlijk' is als mensen met mannelijke chromosomen deelnemen aan vrouwelijke competities. Hoewel in de wetenschap dat strikt binaire X/Y onderscheid tussen 'man' en 'vrouw' allang een gepasseerd stadium is natuurlijk. Maar daar hebben de meeste bobo's helemaal geen boodschap aan, en sportcompetities zijn nu eenmaal langs dat onderscheid ingericht.

In de echte wereld is er ruimte voor meer nuance en die wordt dan ook gezocht. Helaas is ook daar de weerstand groot, mensen willen graag alles zwart/wit, alles in heldere hokjes en precies op de manier zoals zij het gewend zijn.
J’ai faim.
pi_209495717
quote:

[..]

Ik denk dat als een wiskundeleraar zijn klas verplicht naar zoenende hetero's liet kijken, onder dreiging van Saturday class als de kinderen niet braaf kijken, de ophef groter zou zijn. Dan zou de ophef namelijk van beide kampen komen.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 08:59:00 #47
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209495744
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 08:15 schreef rododendronneke het volgende:

[..]
In de sport draait het om competitie en fair game en in die context is het redelijk om te discussiëren over de vraag in hoeverre het 'eerlijk' is als mensen met mannelijke chromosomen deelnemen aan vrouwelijke competities. Hoewel in de wetenschap dat strikt binaire X/Y onderscheid tussen 'man' en 'vrouw' allang een gepasseerd stadium is natuurlijk. Maar daar hebben de meeste bobo's helemaal geen boodschap aan, en sportcompetities zijn nu eenmaal langs dat onderscheid ingericht.

In de echte wereld is er ruimte voor meer nuance en die wordt dan ook gezocht. Helaas is ook daar de weerstand groot, mensen willen graag alles zwart/wit, alles in heldere hokjes en precies op de manier zoals zij het gewend zijn.
In de sociale “wetenschap” misschien, vind maar eens een bioloog die dat onderscheid niet in het algemeen onderschrijft.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 13 juni 2023 @ 09:11:36 #48
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209495820
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 08:59 schreef nixxx het volgende:

[..]
In de sociale “wetenschap” misschien, vind maar eens een bioloog die dat onderscheid niet in het algemeen onderschrijft.
Ach, er worden wel meer feiten verdraaid in dit topic dus dit kan er ook nog wel bij. Verder is het gewoon aanname op aanname stapelen wat bepaalde users doen.
pi_209496089
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 07:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hoezo denk jij dat dat plotseling is gegaan?
pi_209496109
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 08:53 schreef Viezig het volgende:

[..]
Ik denk dat als een wiskundeleraar zijn klas verplicht naar zoenende hetero's liet kijken, onder dreiging van Saturday class als de kinderen niet braaf kijken, de ophef groter zou zijn. Dan zou de ophef namelijk van beide kampen komen.
Nee, dan hadden we hier daar nooit iets over gelezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')