Misschien de kinderboerderij in Gorinchem of het lingebos (bij het Kraaijennest).quote:Op maandag 12 juni 2023 17:33 schreef Burdie het volgende:
Weet iemand hier misschien een leuke plek omgeving Gorinchem voor een picknick of lunch met een aantal moeders en hun kinderen? Bijvoorbeeld een natuurspeeltuin of iets dergelijks. Kids zijn in de leeftijd 4-17 jaar.
Het park zelf is wel veel schaduw van bomen, maar alles binnen lijkt me erg warm.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:24 schreef FlyingFish het volgende:
Tolstoi, hoe was je eerste werkdag weer?
Wij hebben donderdag en vrijdag studiedagen. Hadden voor donderdag een dagje Ouwehands gepland (voor de verjaardag van dochters, want die zijn panda-gek) maar ik twijfel vanwege het weer. Is Ouwehands goed te doen in de hitte?
quote:Op maandag 12 juni 2023 20:58 schreef amaranta het volgende:
De scholen van de stichting waar ik voor werk hebben allemaal een extra vakantieweek.
Dwz de kinderen. De leerkrachten niet🥲
Zo jammer, he. Ook met studiedagen op 6 dec enzo.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:58 schreef amaranta het volgende:
De scholen van de stichting waar ik voor werk hebben allemaal een extra vakantieweek.
Dwz de kinderen. De leerkrachten niet🥲
Lief dat je vraagt!quote:Op maandag 12 juni 2023 20:24 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben deze, blij mee! Kan ook bevroren fruit handelen, al duurt dat soms wel ff dan.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:08 schreef Nijna het volgende:
Op zoek naar een nieuwe blender, die ook bevroren fruit en evt ijs aan kan.
En liefst ook nog voor een schappelijke prijs(max 100 euro).
Iemand ervaring/advies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is in het bos, ik zou dat wel aan durvenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:24 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben donderdag en vrijdag studiedagen. Hadden voor donderdag een dagje Ouwehands gepland (voor de verjaardag van dochters, want die zijn panda-gek) maar ik twijfel vanwege het weer. Is Ouwehands goed te doen in de hitte?
Geen blender, maar eenquote:Op maandag 12 juni 2023 21:08 schreef Nijna het volgende:
Op zoek naar een nieuwe blender, die ook bevroren fruit en evt ijs aan kan.
En liefst ook nog voor een schappelijke prijs(max 100 euro).
Iemand ervaring/advies?
Staafmixerquote:Op maandag 12 juni 2023 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geen blender, maar eenstaafmixer
Bamix
Waarom denk ik dat @:Aure er ook een heeft?
Nee, daar zijn we heel voorzichtig mee. Kunnen ze inderdaad niet tegen. Ik ga morgen de kweker wel even bellen voor advies. De kooi is inmiddels schoon en ontsmet en staat nu heel leeg te zijn...quote:Op maandag 12 juni 2023 22:51 schreef FlyingFish het volgende:
Fijn dat het meeviel Tolstoi! Is het een idee om gewoon bij je manager aan te kaarten waar je twijfels zitten? Ik neem tenminste aan dat hij je graag wil houden gezien de flexibiliteit die hij voor deze vakantie bood, dus misschien kan hij meewerken en je helpen je grenzen aan te geven?
Wat sneu Tink. Ook apart dat het allebei tegelijk is, dan lijkt het toch alsof er een duidelijke oorzaak zou moeten zijn. Toevallig gisteren gegourmet of de pan lang (leeg) op het vuur laten staan? Die dampen schijnen giftig te zijn voor vogels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |