Prima prijs, ik heb me er mee vermaakt.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
https://www.amazon.nl/Cal(...)&ascsubtag=195462448
Callisto Protocol 15 euro al
Das niet duurquote:Op maandag 17 juli 2023 10:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
https://www.amazon.nl/Cal(...)&ascsubtag=195462448
Callisto Protocol 15 euro al
En ondanks dát… ik heb al een paar keer een traan moeten laten. Vooral als het om Torgal gaat.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:03 schreef Ang3l het volgende:
Behoorlijke tijd in FF XVI gezeten dit weekend.
Leuk, maar ben niet zo laaiend enthousiast als sommige hier volgens mij
Het item auto-combi maakte het vechten behoorlijk button-mashen (vierkantje vierkantje) al begint dat nu wle langzaam te veranderen. Ziet er wel flitsend uit
Het verhaal zelf vind ik zekerprima, zodra t om de main characters gaat. De wereld an sich is echt behoorlijk leeg zeg. Dan loop ik naar een stel gebouwen toe, maar ik kan er niks, de deuren gaan niet open, niemand loopt er. Alleen af en toe een glimmertje voor een item. That's it.
Clive is wel sexyEn Cid ook.
Ik ben nu bij.....quote:Op maandag 17 juli 2023 16:00 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
En ondanks dát… ik heb al een paar keer een traan moeten laten. Vooral als het om Torgal gaat.
Ik ben bij de laatste main missie, alle zijmissies en notorious marks gedaan, moet alleen nog de challenges doen maar vgm is dat erg makkelijk. Dan uitspelen en even bedenken of jk zin heb op de moeilijkste stand opniuew uit te spelen voor de plat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 17 juli 2023 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu bij.....Dan ga je sneller dan ik. Voor mijn gevoel ben ik daar net voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet @StateOfMind wel gelijk geven dat de sidequests een beetje suffig zijn. Heb al 100 mensen eten gebracht in verschillende dorpen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 17 juli 2023 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu bij.....Ohja, net wel of net niet op de helft nu dan denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze allemaal ook doorgeklikt tenzij ze over de hoofdpersonages gingenquote:Op maandag 17 juli 2023 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan ga je sneller dan ik. Voor mijn gevoel ben ik daar net voorbij.
Moet @:stateofmind wel gelijk geven dat de sidequests een beetje suffig zijn. Heb al 100 mensen eten gebracht in verschillende dorpen
Is dat al de helft?quote:Op maandag 17 juli 2023 17:14 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
Ohja, net wel of net niet op de helft nu dan denk ik
Op hoeveel uur/procent zit je volgens het PS5 dashboard?quote:
2xquote:
Heb je nou weer iets kapot gemaakt?quote:Op maandag 17 juli 2023 20:17 schreef Pheno het volgende:
FFXVI overigens nog niet uitgespeeld, want ja, ik ga niet op een klein kutscherm dat voor computerwerk al meh is een ps5 game spelenWoensdag zou de tv gemaakt moeten gaan worden, benieuwd of ze het onder garantie doen. Anders gaat Gerda weer aan de slag.
Gerda pheno beste phenoquote:Op maandag 17 juli 2023 20:17 schreef Pheno het volgende:
FFXVI overigens nog niet uitgespeeld, want ja, ik ga niet op een klein kutscherm dat voor computerwerk al meh is een ps5 game spelenWoensdag zou de tv gemaakt moeten gaan worden, benieuwd of ze het onder garantie doen. Anders gaat Gerda weer aan de slag.
Je tv uitzetten kan permanent zijn.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je nou weer iets kapot gemaakt?
Naja alsnog beter dan een tv met driftquote:
Behalve ons hart?quote:Op maandag 17 juli 2023 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je nou weer iets kapot gemaakt?
Whut? Nu al? Na 2 dagen spelen?quote:Op maandag 17 juli 2023 17:14 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
Ohja, net wel of net niet op de helft nu dan denk ik
Hoeveel uur gespeeld?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut? Nu al? Na 2 dagen spelen?
Het voelt voor mij nog steeds als het begin eigenlijk.
Kan ik volgens mij niet checken in de app, dus moet ik thuis ff doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |