abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 juni 2023 @ 10:08:51 #51
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_209485310
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 07:41 schreef Lienekien het volgende:

Maar goed, TS zit in ‘het hotel’, dus de bom zal nu wel echt gebarsten zijn. Roept wel de vraag op waarom TS niet gewoon naar zijn ouders is gegaan, i.p.v. naar ‘het hotel’.
Mijn gok: Omdat ie niet wil dat z'n ouders weten dat z'n huwelijk na een jaar al op ontploffen staat.
  maandag 12 juni 2023 @ 10:10:07 #52
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209485323
Maar goed, meestal begint het met praten. Hebben jullie gepraat? En dan ook geluisterd naar wat jullie allebei ervan vinden? En ook geven en nemen?
pi_209485329
Typisch topic waar TS waarschijnlijk nooit meer in reageert. Verrassend.
  maandag 12 juni 2023 @ 11:54:00 #54
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_209486525
Ik denk dat TS een ((veel) te) sterke band heeft met zijn moeder, en dat de echtgenote dacht dat het huwelijk hier wel een eind aan zou maken. Helaas zien teveel vrouwen de aanstaande man als een project om om te vormen tot het ideaal dat zij hebben van een echtgenoot, niet als de persoon waar ze lange tijd (de rest van hun leven ...) mee zullen doorbrengen. Natuurlijk zullen beide partners voor een geslaagd huwelijk enigzins moeten veranderen, maar niet een totale mentale makeover.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  maandag 12 juni 2023 @ 12:00:00 #55
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209486552
Nederlanders. :')

Moeder zwaait als ze langsrijdt: TiJd Om De NaVeLsTrEnG DoOr Te KnIpPeN!!!!

Je moeder zie je wel weer op dr begrafenis is toch je moeder maar. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Spellchecker maandag 12 juni 2023 @ 12:08:50 #56
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209486614
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2023 09:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nee. Moet er niet aan denken.

Is volgens mij ook meer een ding voor (vrijgezelle) mannen om te doen.
En dan de was meebrengen _O-
  maandag 12 juni 2023 @ 12:09:13 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209486618
quote:
16s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:00 schreef FlippingCoin het volgende:

:')
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker maandag 12 juni 2023 @ 12:12:52 #58
197773 crew  maily
pi_209486650
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 07:41 schreef Lienekien het volgende:

Maar goed, TS zit in ‘het hotel’, dus de bom zal nu wel echt gebarsten zijn. Roept wel de vraag op waarom TS niet gewoon naar zijn ouders is gegaan, i.p.v. naar ‘het hotel’.
Hotel Mama ....
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 12:15:40 #59
5428 crew  miss_sly
pi_209486673
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 11:54 schreef mvdejong het volgende:
Ik denk dat TS een ((veel) te) sterke band heeft met zijn moeder, en dat de echtgenote dacht dat het huwelijk hier wel een eind aan zou maken. Helaas zien teveel vrouwen de aanstaande man als een project om om te vormen tot het ideaal dat zij hebben van een echtgenoot, niet als de persoon waar ze lange tijd (de rest van hun leven ...) mee zullen doorbrengen. Natuurlijk zullen beide partners voor een geslaagd huwelijk enigzins moeten veranderen, maar niet een totale mentale makeover.
Het eerste deel van je post en het tweede hebben niet zoveel met elkaar te maken.

Je mag toch verwachten dat je man met jou een huishouden heeft en daarbij niet constant zijn moeder meer nodig heeft. En dat je als partner geen zin hebt om 1 keer in de week bij je schoonouders te gaan eten, vind ik ook zo gek niet. Als die band te hecht is en blijft, gaat dat irriteren.

Dat heeft niets te maken met het tweede deel van je post.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209486681
quote:

Mee eens.

Niets mis met een goede familie band, elkaar graag zien

Maar er mist iets in dit verhaal, de vrouw van de TS ging goed om met moeders en wil er nu nog maar weinig van weten.
Wat is er gebeurd?
pi_209486708
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 01:08 schreef ETphonehome het volgende:
Wellicht een beetje kort door de bocht, maar toch:
-Je trouwt dus met iemand waarvan je houdt, en wist vast al voor jullie trouwen dat je vrouw en je ouders elkaar niet lagen. Immers: aanloop naar samenwonen/huwelijk kwamen ze elkaar ook regelmatig tegen verwacht ik, gezien je band met je moeder.
-Dan ben je net getrouwd, en sleep je je vrouw elke week mee naar je ouders. Waarom ga je niet alleen, en vraag je haar 1x/maand ofzo mee te gaan?
-Jij hebt een goede band met je moeder. Dat kun je niet opdringen aan je partner
-Jij hebt de volwassen leeftijd bereikt, partner gevonden, bouw daar een leven mee op.

Als jij het grootste probleem (contact met jou moeder) blijft doordrukken/opdringen aan je vrouw ga je automatisch ruzie krijgen over allerlei andere dingen.
Dit klopt allemaal, maar ik verbaas me wel over de koppigheid en starheid van de vrouw van TS. Welke reden dan ook, jij hebt er als vrouw ook voor gekozen om met jouw partner te zijn en daar krijg je de familie gratis bij. Dan hoef je niet direct dikke vrienden te zijn, maar als je een beetje volwassen bent kan je op z'n minst normaal met elkaar omgaan. Het klinkt nou niet echt alsof de vrouw van TS dit vermogen bezit. Kijk als die schoonouders je nou 100.000 euro afhandig hebben gemaakt of je ongeboren kind hebben vermoord dan snap ik dat je niet terugzwaait. Maar om nou zo te gaan doen simpelweg omdat 'je iemand niet mag' ja dan heb je ook wel een (of meerdere) draadje loszitten.
pi_209486715
Ik vraag me af hoe jong beiden zijn, is dit echt een reden om te scheiden?
Als je een gezamenlijke modus vind waarna je elkaar in de waarde laat (voornamelijk dat) dan moet je eruit komen, toch.
'Please don't sit on my imaginaire friend'
  maandag 12 juni 2023 @ 12:20:47 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209486725
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:16 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Mee eens.

Niets mis met een goede familie band, elkaar graag zien

Maar er mist iets in dit verhaal, de vrouw van de TS ging goed om met moeders en wil er nu nog maar weinig van weten.
Wat is er gebeurd?
Er is ook niks mis mee als een volwassen man zegt dat hij liever leuke dingen doet met zijn ouders dan met zijn vrienden?
  maandag 12 juni 2023 @ 12:22:29 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209486741
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:19 schreef Muisje22 het volgende:

[..]
Dit klopt allemaal, maar ik verbaas me wel over de koppigheid en starheid van de vrouw van TS. Welke reden dan ook, jij hebt er als vrouw ook voor gekozen om met jouw partner te zijn en daar krijg je de familie gratis bij. Dan hoef je niet direct dikke vrienden te zijn, maar als je een beetje volwassen bent kan je op z'n minst normaal met elkaar omgaan. Het klinkt nou niet echt alsof de vrouw van TS dit vermogen bezit. Kijk als die schoonouders je nou 100.000 euro afhandig hebben gemaakt of je ongeboren kind hebben vermoord dan snap ik dat je niet terugzwaait. Maar om nou zo te gaan doen simpelweg omdat 'je iemand niet mag' ja dan heb je ook wel een (of meerdere) draadje loszitten.
En als TS zijn vrouw nou heeft verzonnen, bij wie zitten dan de draadjes los?
pi_209486750
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 11:54 schreef mvdejong het volgende:
Een huwelijk, een huis, een kind...... het zijn zaken waar mensen zonder enig zelfinzicht aan beginnen puur omdat ze denken dat elke maatschappelijke mijlpaal de relatie vanzelf wel zal versterken. 'We hebben toch tenslotte een kind' 'We zijn toch tenslotte getrouwd'.

Spoiler alert: dat doet het niet.

Het schijnt makkelijker voor mensen te zijn om zich in deze schijnveiligheid te wentelen dan om zichzelf/elkaar echt eerlijk aan te kijken en opnieuw te beginnen.
pi_209486807
quote:

Lees dat in deze context vooral in de zin van gebrek aan zelfstandigheid en dat TS niet over de meest basale dingen kan communiceren.

Hij wil dat zijn partner en ouders goed met elkaar kunnen. Tot hun huwelijk/samenwonen was dat zo. En toen was het *poef* ineens 180 graden anders en hij heeft geen idee waarom.
pi_209486840
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:19 schreef Muisje22 het volgende:

[..]
Daar geloof ik dus ook geen reet van. Denk dat TS er heel bewust een bepaalde draai aan geeft.
  Spellchecker maandag 12 juni 2023 @ 12:32:39 #68
197773 crew  maily
pi_209486859
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:31 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Daar geloof ik dus ook geen reet van. Denk dat TS er heel bewust een bepaalde draai aan geeft.
We missen gewoon informatie :Y
pi_209486879
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Er is ook niks mis mee als een volwassen man zegt dat hij liever leuke dingen doet met zijn ouders dan met zijn vrienden?
Er zijn blijkbaar ook vrienden, dus nee, niet echt een probleem.

Mits het over tijd samen doorbrengen en leuke dingen doen gaat.
Niet over vergaande bemoeienis of erger.
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 12:39:22 #70
5428 crew  miss_sly
pi_209486953
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:34 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]

Of iedere week bij je schoonouders eten.

Kom op, het zou geen probleem moeten zijn dat de vrouw van TS daar geen zin in heeft.
  maandag 12 juni 2023 @ 12:44:06 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209487038
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:34 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]

Bij die vrienden heb ik nog wel een groot vraagteken.
pi_209487058
“Ik wil scheiden want je zwaait niet terug naar mijn moeder”
pi_209487071
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Of iedere week bij je schoonouders eten.

Kom op, het zou geen probleem moeten zijn dat de vrouw van TS daar geen zin in heeft.
Ik vind het vrij normaal om elke week even langs te gaan. Maar goed, ik kom dan ook uit een nest waar vrienden al vanaf de basisschool graag bij mijn ouders afspraken. En dat nu nogsteeds af en toe gebeurd. Dat is iets dat je ook graag met je partner erbij deelt.

Het ligt m vooral in verder en hoe.
pi_209487092
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 08:26 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Zijn wij de enige die 1x per week bij je ouders eten veel vinden?

1x per maand op de koffie is al veel
1x per week verplicht vind ik zelfs ongezond.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_209487095
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:46 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Ik vind het vrij normaal om elke week even langs te gaan. Maar goed, ik kom dan ook uit een nest waar vrienden al vanaf de basisschool graag bij mijn ouders afspraken. En dat nu nogsteeds af en toe gebeurd. Dat is iets dat je ook graag met je partner erbij deelt.

Ik heb altijd geleerd dat je je partner niet als een klein kind hoeft te behandelen en het belangrijker is diegene vrij in zijn of haar keuzes te laten.

Elke week meegesleept worden naar pa en ma omdat meneer het leuker vind daar dan bij zijn vrienden zegt mij dat er hoge mate van dwang aan te pas kwam.
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 12:48:23 #76
5428 crew  miss_sly
pi_209487103
quote:

[..]

Jij, als kind. Toch niet met je partner verplicht?
  maandag 12 juni 2023 @ 12:50:53 #77
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_209487124
quote:

[..]

Elke week even langsgaan is prima als je dat wil, en ook prima als je partner vrijwillig mee wil. Maar als je partner daar geen zin in geeft is 1x per week een hele opgave. Ik ga meestal ook alleen naar mijn familie. Als mijn partner mee wil, leuk. Zo niet, ook goed. Dat stoort me nou totaal niet eigenlijk.
pi_209487161
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:50 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Elke week even langsgaan is prima als je dat wil, en ook prima als je partner vrijwillig mee wil. Maar als je partner daar geen zin in geeft is 1x per week een hele opgave. Ik ga meestal ook alleen naar mijn familie. Als mijn partner mee wil, leuk. Zo niet, ook goed. Dat stoort me nou totaal niet eigenlijk.
Dit.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_209487164
quote:

[..]

Je deelt het toch nog steeds als je partner zo nu en dan mee gaat? De aversie in dit topic zit hem in de verplichting, want TS maakt ruzie met zijn partner als ze niet wil. Dus het is niet vrijblijvend.

Zelf heb ik een slechte band met mijn familie en geen contact meer, maar mijn vriendin heeft juist een goede band met haar familie. Haar familie is mede daardoor ook mijn familie geworden. Maar bij haar familie is het ook prima als ik een keer niet mee ga. Alleen dat komt dus zelden voor omdat ik graag ga.

Alleen dat vrijblijvende karakter is wel sterk bepalend voor dat ik het leuk vind om te gaan. Is het tegenovergestelde van mijn eigen familie namelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stepperoller op 12-06-2023 13:09:10 ]
pi_209487249
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik heb altijd geleerd dat je je partner niet als een klein kind hoeft te behandelen en het belangrijker is diegene vrij in zijn of haar keuzes te laten.

Elke week meegesleept worden naar pa en ma omdat meneer het leuker vind daar dan bij zijn vrienden zegt mij dat er hoge mate van dwang aan te pas kwam.
Verplicht lijkt me idd niets.
Als mijn partner niet mee wil gaat hij maar lekker wat anders doen.

Maar conflict tussen partner en ouders (nu enkel nog moeder hier) zou me niet lekker zitten.
  Spellchecker maandag 12 juni 2023 @ 13:16:50 #81
197773 crew  maily
pi_209487717
TS, je zal moeten kiezen tussen je vriendin en je moeder.

Ga gewoon naar je moeder zonder je vriendin, dat kan toch geen kwaad. Doe ik altijd.
  maandag 12 juni 2023 @ 13:58:08 #83
33189 RM-rf
1/998001
pi_209487848
Ben ik de enige die het moeilijk vind voor te stellen dat in de nederlandse cultuur iemand voor hun huis aan een Hoofdweg gaat zitten iedere dag en dat een familielid dan ook iedere dag toetert bij het voorbijrijden?

Als dit een verhaal is dat in amerika voorstelt kan ik me er wel wat bij voorstellen, dat zijn daar idd dingen die veel gebruikelijker zijn, maar in nederland is het eerder heel ongebruikelijk dat mensen voor hun huis gaan zitten op een soort van veranda voor hun huis (ja, in bepaalde woonwijken zit men wel soms voor de woning, zeker meer een volksbuurt-achtige, maar dan liggen die huizen zeker niet aan doorgaande wegen, die in nederland ook veelal wat drukker zijn).

Dagelijks toeteren bij het langsrijden is ook iets dat in nederland sociaal veel minder acceptabel is, sowieso is NL duidelijk minder toeter-affien dan andere landen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 12 juni 2023 @ 14:00:45 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209487884
Ik heb er wel een beeld bij. De Hoofdweg in Westerlee bijvoorbeeld.

De Hoofdweg in Eelde.

De Hoofdweg in Slochteren.
  maandag 12 juni 2023 @ 14:01:12 #85
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_209487893
Leeft nick nog? of heeft zijn vrouw hem inmiddels in zijn slaap omgebracht?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 12 juni 2023 @ 14:05:42 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209487938
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
Leeft nick nog? of heeft zijn vrouw hem inmiddels in zijn slaap omgebracht?
Dan heeft ze hem gevonden in ‘het hotel’ en na de daad 1 uur en een kwartier geleden nog eens ingelogd op zijn telefoon.
pi_209488214
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:50 schreef kwiwi het volgende:

Mijn vriend ziet mijn familie ook alleen maar op verjaardagen en ik zie ze wekelijks. Helemaal prima toch?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 14:31:50 #88
236264 crew  capricia
pi_209488226
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 14:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mijn vriend ziet mijn familie ook alleen maar op verjaardagen en ik zie ze wekelijks. Helemaal prima toch?
Ik vind dat volstrekt normaal.
En zelfs alle verjaardagen lopen we niet bij elkaars familie af.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_209488250
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 14:31 schreef capricia het volgende:

Ik vind dat volstrekt normaal.
En zelfs alle verjaardagen lopen we niet bij elkaars familie af.
Ik zou er ook geen probleem van maken als hij liever niet mee gaat naar een verjaardag. Ik ben hecht met mijn ouders; dat hoeft hij dan toch niet ook te zijn?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 12 juni 2023 @ 14:51:19 #90
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_209488424
quote:

Joke’s on you: ik ben niet eens Nederlands. ;)

Dit verhaal rammelt aan alle kanten. Niemand draait 180 graden zonder daar een aanleiding voor te hebben. TS lijkt op iemand in wiens ogen moeder nooit iets fout doet - i.t.t. tot zijn vrouw. Heel vermoeiend, zulke mannen.
Protège moi de mes désirs.
  maandag 12 juni 2023 @ 14:55:14 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209488457
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 14:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, maar. Zijn familie woont niet echt in de buurt. :+
  maandag 12 juni 2023 @ 15:21:38 #92
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_209488680
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het eerste deel van je post en het tweede hebben niet zoveel met elkaar te maken.

Je mag toch verwachten dat je man met jou een huishouden heeft en daarbij niet constant zijn moeder meer nodig heeft. En dat je als partner geen zin hebt om 1 keer in de week bij je schoonouders te gaan eten, vind ik ook zo gek niet. Als die band te hecht is en blijft, gaat dat irriteren.

Dat heeft niets te maken met het tweede deel van je post.
Eerste deel : TS heeft een band met zijn moeder die naar de beleving van de betreffende dame een "fout" is in de persoon van TS.
Tweede deel : De betreffende dame trouwt toch met TS in de verwachting de "fout" in TS wel te kunnen repareren.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  maandag 12 juni 2023 @ 15:22:50 #93
459912 FlippingCoin
pi_209488695
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 14:51 schreef arvensis het volgende:

[..]
Joke’s on you: ik ben niet eens Nederlands. ;)

Dit verhaal rammelt aan alle kanten. Niemand draait 180 graden zonder daar een aanleiding voor te hebben. TS lijkt op iemand in wiens ogen moeder nooit iets fout doet - i.t.t. tot zijn vrouw. Heel vermoeiend, zulke mannen.
Ik proef daar wat projectie uit eigen ervaring?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  maandag 12 juni 2023 @ 15:23:39 #94
459912 FlippingCoin
pi_209488704
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 12:28 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Lees dat in deze context vooral in de zin van gebrek aan zelfstandigheid en dat TS niet over de meest basale dingen kan communiceren.

Hij wil dat zijn partner en ouders goed met elkaar kunnen. Tot hun huwelijk/samenwonen was dat zo. En toen was het *poef* ineens 180 graden anders en hij heeft geen idee waarom.
Nou er wordt toch wel min of meer geroepen dat hetcontact met de moeder wel minder kan door sommige users.
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 15:24:20 #95
5428 crew  miss_sly
pi_209488709
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 15:21 schreef mvdejong het volgende:

[..]
Eerste deel : TS heeft een band met zijn moeder die naar de beleving van de betreffende dame een "fout" is in de persoon van TS.
Tweede deel : De betreffende dame trouwt toch met TS in de verwachting de "fout" in TS wel te kunnen repareren.
Vrouw van TS kon geen idee hebben van hoe het zou zijn als ze samenwonen, want zoals het leest, is TS met vriendin gaan samenwonen vanuit huis.
  maandag 12 juni 2023 @ 15:30:45 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209488774
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 02:27 schreef Nick9292 het volgende:

[..]
Dat is juist het probleem. Voor het samenwonen was het allemaal goed. Ze belde dagelijks met mijn moeder en was zo zorgzaam en lief. Sinds we samenwonen is het 180 graden gekeerd.

We hebben wekelijks ruzie.
Dan is er dus iets gebeurd, dan zou ik je vrouw daar maar eens naar vragen.

Ik was op een gegeven moment zo kwaad op mijn schoonmoeder dat ik bij alle officiële instanties mijn naamgebruik weer heb aangepast naar alleen mijn meisjesnaam.
Is ook niet meer goed gekomen, dat mijn man zijn moeder/ouders niet durfde aanspreken op hun gedrag (oud, verandert toch niet meer) hielp niet, ik ben ook oud genoeg om sommige zaken niet meer van mensen te accepteren, van niemand dus.

Ik zou eens aan je vrouw vragen of er iets gebeurd is omdat ze voorheen wel goed contact hadden, en let er dan op dat je alleen luistert en op geen enkele manier het gedrag van je moeder, waar je vrouw zo kwaad om is, gaat zitten bagatelliseren, vergoelijken of downplayen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 12 juni 2023 @ 15:35:53 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209488826
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2023 07:23 schreef maily het volgende:
En als zij vindt dat je moeder haar privacy niet respecteert moet ze misschien niet aan de voorkant gaan zitten?
Mwah, het lijkt me dat je in je eigen tuin mag zitten waar je wilt, het is moeder die zich ook bij TS beklaagd heeft dat zijn vrouw niet terugzwaaide.
En eerlijk gezegd als er iemand een paar keer per week langsrijdt en toetert ben je dat asogedrag snel zat lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209488844
quote:
16s.gif Op maandag 12 juni 2023 15:23 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nou er wordt toch wel min of meer geroepen dat hetcontact met de moeder wel minder kan door sommige users.
Ik lees alleen dat het contact tussen de moeder en vriendin best minder kan dan hij voor zichzelf wenst.
  Moderator maandag 12 juni 2023 @ 15:38:13 #99
236264 crew  capricia
pi_209488859
Het hele idee dat je een paar keer per week toeterend door iemands straat gaat rijden.

En dan verwacht TS dat zijn vrouw dat wel leuk vindt... Misschien even een gesprekje met je moeder aangaan?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 12 juni 2023 @ 15:38:59 #100
459912 FlippingCoin
pi_209488866
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 15:37 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik lees alleen dat het contact tussen de moeder en vriendin best minder kan dan hij voor zichzelf wenst.
Eerste reactie is #10, en zo volgen er een stuk meer. :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')