Ja, zo hebben we allemaal onze strugglesquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vandaag ook niet
maar goed, jullie een baan en ik een gek hoofd
Ahw, is wel liefquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.Als ik 's nachts naar de wc ben geweest, komt 'ie al slapend knuffelen.
![]()
![]()
Maar met dit soort weer duurt dat nooit zo lang.
Ik heb een toetsenbord, laptopstandaard en lamp onderweg.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh knutselen is altijd goed. En fijn dat het wel wat doet om af te koelen. Mijn hobbykamer is warmer dan buiten, dus dat is echt geen doen. Wat voor toevoegingen en knutsels?
Hier vanavond in de keuken miniatuur!
Naja, het had ook een ziekmelding kunnen zijn?quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
Collega wil vrij vragen om bij te slapen, morgen en vrijdag. Want ze slaapt zo slecht door de warmte....
Moet iedereen zelf weten natuurlijk wat ie met zn vakantiedagen doet, maar tis altijd wel wat.
Hier is er weer een die migraine heeft precies voor de telefoondienst.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
Collega wil vrij vragen om bij te slapen, morgen en vrijdag. Want ze slaapt zo slecht door de warmte....
Moet iedereen zelf weten natuurlijk wat ie met zn vakantiedagen doet, maar tis altijd wel wat.
Herkenbaar! Van een klein bureau naar een grote gaan is heerlijkquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een toetsenbord, laptopstandaard en lamp onderweg.Dat nieuwe bureau is heerlijk ruim, maar ik zit nu in m'n eigen licht.
![]()
En ik vind het ook wel leuk om de stream aan te gooien tijdens het knutselen, dus een en ander gekocht om dat wat minder geklooi met snoertjes te maken.
Ja, er komt ook een bureaulamp bij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Herkenbaar! Van een klein bureau naar een grote gaan is heerlijk
Kun je bij al die ruimte niet een bureaulamp kwijt? Of verpest dat het effect? Ik ben niet zo gevoelig daarvoor, maar goed
Succes met snoerklooiwegwerkzaamheden
beter dan je er voor ziek melden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, er komt ook een bureaulamp bij.![]()
Of ja, eigenlijk is het een soort mini-studiolamp waarbij je de hoeveelheid licht kan aanpassen, maar ik dénk zomaar dat ik daar ook prima bij kan knutselen.
True true. Tis ook beter om er optijd bij te zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het had ook een ziekmelding kunnen zijn?
Ook altijd handig ja. Bij ons zijn er veel die ineens niet in het telefoonprogramma kunnen... zomaar...quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier is er weer een die migraine heeft precies voor de telefoondienst.
Ik ga niet echt op vakantie dit jaar, dus ik vond het een mooi doel voor m'n vakantiegeld, hobbyhok wat aanpassen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ik ben blij voor je!
En een ministudiolamp... het is dat mijn hobbyhok en portemonnee klein is, anders...
quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga niet echt op vakantie dit jaar, dus ik vond het een mooi doel voor m'n vakantiegeld, hobbyhok wat aanpassen.![]()
En de grap dat shoppen voor het knutselen en het knutselen zelf twee verschillende hobby's zijn, klopt wel voor me, zeg maar.
Gewoon werken, slapen doe je maar in je eigen tijdquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
Dat was dan ook juist de vraag van de collega, geloof ik.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon werken, slapen doe je maar in je eigen tijd
Ik ben zelf nog niet wakkerquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was dan ook juist de vraag van de collega, geloof ik.
Maar je moet toch nog tot 17:00 werken?quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vind dat ik wel weer genoeg gedaan heb
Wel nee, half 4.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar je moet toch nog tot 17:00 werken?
dat zijn betere tijden.quote:
1 dutje dan ben ik zo dichtbij!quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zijn betere tijden.
alsnog ver weg..
flink dutjequote:Op woensdag 14 juni 2023 11:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
1 dutje dan ben ik zo dichtbij!
Goed idee inderdaad.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |