Teveel afleiding voor jou hahaquote:Op woensdag 14 juni 2023 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja, toen pakte ik mijn laptop om het contract erbij te zoeken en was ik ondertussen met de mails aan de gang![]()
![]()
Snap je ook gelijk waarom ik geen mail op mijn telefoon ontvang![]()
Mja, ik zie het probleem niet zo. Als je met iemand samen woont ontvang je als huishouden meestal ook twee telefoonrekeningen. Of twee zorgverzekeringen. water is ook los van gas en elektra. Het zijn gewoon andere producten die je in koopt, waar je ze koopt is dan imho niet zo relevant.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:09 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer onoverzichtelijk, eigenlijk.
Ethiek in dit land. Ver te zoeken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:52 schreef freak1 het volgende:
[..]
maa dat weten zij niet. als ze aangeven dat het een issue is omdat je te veel terugleverd zeg dan dat je situatie is veranderd en je het daarom voor 3 jaar vast wil. weten zij veel
quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:01 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ethiek in dit land. Ver te zoeken.
Dat heb ik geprobeerd. Dat wordt 'm dus niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:52 schreef freak1 het volgende:
[..]
maa dat weten zij niet. als ze aangeven dat het een issue is omdat je te veel terugleverd zeg dan dat je situatie is veranderd en je het daarom voor 3 jaar vast wil. weten zij veel
roamingkostenquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:18 schreef deedeetee het volgende:
Wat is het verschil tussen Nederlandse windstroom en Europese windstroom ? Behalve de prijs dan ?
Geen reet, stroom is stroomquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:18 schreef deedeetee het volgende:
Wat is het verschil tussen Nederlandse windstroom en Europese windstroom ? Behalve de prijs dan ?
Ja ik zo overal zoeken, achter de bank, in de kruipruimte, maar geen ethiek te vinden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat meneer moddereter, de ethiek is weer ver te zoeken
mwah. fair pointquote:Op woensdag 14 juni 2023 16:01 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ethiek in dit land. Ver te zoeken.
Dat maakt misleiding niet goed.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:40 schreef freak1 het volgende:
[..]
mwah. fair point
zou daar normaal ook nooit zo van zijn.. maar vind het ook bijzonder on-etisch van een energie maatschappij dat ze wel een vast contract aan willen bieden als ze zeker zijn dat ze kunnen verdienen, maar als er een kansje is dat ze wellicht wat moeten betalen, en dan niet in de vorm van boetes, maar iets moeten betalen voor iets wat ze dan ook afnemen en waar ze zelf ook weer geld mee verdienen maar niet genoeg in hun optiek, dan vind ik het wel gezegend..
en daarom zei ik ook, fair point. het is idd misleiding..quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:41 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Dat maakt misleiding niet goed.
Gaat er van deze tarieven dan nog 25% van af? Ik heb vorige week een nieuw 3-jarig contract afgesloten bij een andere maatschappij (als nieuwe klant) en die zijn gunstiger dan die tabel van jou. Vooral op gas scheelt het behoorlijk.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:28 schreef Elan het volgende:
Hier ook 3 jaar vast, we zaten bij Rattenval en daar blijven we vanwege die 25%, dit zijn de tarieven:
[ afbeelding ]
Als iemand nog op of aanmerkingen of tips hoor ik ze graag.
Nee is met korting.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gaat er van deze tarieven dan nog 25% van af? Ik heb vorige week een nieuw 3-jarig contract afgesloten bij een andere maatschappij (als nieuwe klant) en die zijn gunstiger dan die tabel van jou. Vooral op gas scheelt het behoorlijk.
Zo denk ik ook. Ook een laag verbruik dus die paar cent per kuub maakt me niet uit. Ik twijfel nog wel heel erg tussen 1 en 3 jaar, dus daarom nog niet vastgezet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee is met korting.
Wat is behoorlijk? Zit je bij Oxxio?
Sowieso krijgen we op electra 25% korting en gas verbruiken we maar 500 kuub per jaar, als dat 10 cent per kuub zou schelen is het me het overstappen niet waard.
Ik denk dat de Europese windstroom gewoon grijze stroom is met een gekochte Garanties van Oorsprong.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:18 schreef deedeetee het volgende:
Oxxio inderdaad. Scheelt 12 cent per kuub gas incl. heffingen en btw.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee is met korting.
Wat is behoorlijk? Zit je bij Oxxio?
Sowieso krijgen we op electra 25% korting en gas verbruiken we maar 500 kuub per jaar, als dat 10 cent per kuub zou schelen is het me het overstappen niet waard.
Is Oxxio wel een beetje fatsoenlijk tegenwoordig dan? Mijn moeder is in de stad jaaaaren geleden opgelicht door Oxxio met een 'gratis' iPadquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oxxio inderdaad. Scheelt 12 cent per kuub gas incl. heffingen en btw.
Ik zit nog onder de 500 kuub, maar daar gaat het niet om.
Waar het mij om gaat is dat die zogenaamde 25% korting blijkbaar complete onzin is.
Heeft ze de iPad niet gekregen dan?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Is Oxxio wel een beetje fatsoenlijk tegenwoordig dan? Mijn moeder is in de stad jaaaaren geleden opgelicht door Oxxio met een 'gratis' iPad![]()
Nouja opgelicht is niet het goede woord want eigenlijk gewoon stom van haar kant. Maar was bijna niet onder dat contract uit te komen, anderhalf uur in de wacht gestaan om te bellen met een of ander 0900-nummer a 0.35 cent per minuut. Moest via een aangetekende brief om te annuleren, man wat een gezeik.
Dan betaal ik liever een paar tientjes per jaar meer voor een fatsoenlijke klantenservice.
Oxxio was tot een jaar of 7 geleden een complete oplichtersbende met vreselijk agressieve colportage. Ik heb letterlijk een stel van die hufters naar buiten geschopt omdat ze het verdomde om te vertrekken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Is Oxxio wel een beetje fatsoenlijk tegenwoordig dan? Mijn moeder is in de stad jaaaaren geleden opgelicht door Oxxio met een 'gratis' iPad![]()
Nouja opgelicht is niet het goede woord want eigenlijk gewoon stom van haar kant. Maar was bijna niet onder dat contract uit te komen, anderhalf uur in de wacht gestaan om te bellen met een of ander 0900-nummer a 0.35 cent per minuut. Moest via een aangetekende brief om te annuleren, man wat een gezeik.
Dan betaal ik liever een paar tientjes per jaar meer voor een fatsoenlijke klantenservice.
Ik heb een keer een melding bij de gemeente gedaan om de overlast van die colporteurs. Kreeg op ons kleine winkelcentrum, binnen 30 meter 3x een oxxio colporteur achter me aan. Ze waren al een tijdje bezig maar 3x in een paar minuten op dat kleine stukje was echt de grens.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oxxio was tot een jaar of 7 geleden een complete oplichtersbende met vreselijk agressieve colportage. Ik heb letterlijk een stel van die hufters naar buiten geschopt omdat ze het verdomde om te vertrekken.
Stelletje tyfuslijers.
Oxxio was echt mijn allerlaatste keus, dus wat dat betreft ben ik het helemaal met je eens
Gelukkig is dat nu wel verleden tijd.
Waarom zou iemand stressen over TTF?quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:41 schreef skrn het volgende:
TTF gaat weer helemaal omhoog.
Nou ja, ik hoef er niet meer om te stressen.
Ik wil goedkoop gas, natuurlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand stressen over TTF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |