Gaslicht aanbod van Greenchoice is zojuist aangepast naar 39 cent en 1,27. Ik was net op tijd.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh, mijn aanbod is hoger. 1,21 en 38 cent.
Heb net wel verlengd met een jaar aangezien ik nu 1,36 voor een kuub gas betaal. Vorig jaar ook een tijdje 3,44 voor een kuub betaald dus ik vind een jaartje 1,21 wel lekker.
Verlengaanbod waren ook bizar hoge tarieven. Maar zie dat het aanbod bij Gaslicht vanmiddag ook aardig is verhoogd t.o.v. vanochtend. Was net op tijd. Maar goed, morgen kan weer alles anders zijn. Dagkoersen!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:21 schreef bleiblei het volgende:
Ik ga ook maar weg bij Vattenfall. We krijgen er vanaf augustus 25% korting, maar ze zitten dan nog 10-15% hoger dan vele andere aanbieders. Hoe kan je vaste klanten zo een schofterig aanbod doen. Wtf man.
Wat voor mij meetelt is de kans dat een bedrijf omvalt, terwijl ze mijn te salderen kwh's "beheren". Het scheelde toen ik het afsloot 3 cent. Met 900 m3 gas is dat 27 euro. Daarvoor ga ik geen risico lopen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:55 schreef Voorwaarden het volgende:
Zijn er verder nog mindere punten bij deze aanbieder? Ik zie op Fok andere leveranciers voorbijkomen met hogere tarieven waar een contract mee wordt afgesloten dus vrij mij dan af waarom niet bij Coolblue (met lagere tarieven) of mis ik nog iets bij die andere leveranciers?
Hier ook overgestapt van Greenchoice naar Coolblue voor 1 jaar. 170¤ tov 155¤ is toch 15¤ p/maand verschil.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb ook bij Coollblue afgesloten en denk niet dat die ten onder zullen gaan op korte termijn.
Als je een slimme meter hebt heb je zo’n app niet nodig. Via bijvoorbeeld slimmemeterportal.nl houd je het prima bijquote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:28 schreef Gerard-Joling het volgende:
Coolblue heeft geen app om het energieverbruik bij te houden en dat is wel een no-go voor mij.
Wel een online portaal, is ook prima toch? https://www.coolblue.nl/energie/inzicht-in-verbruikquote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:28 schreef Gerard-Joling het volgende:
Coolblue heeft geen app om het energieverbruik bij te houden en dat is wel een no-go voor mij.
Voor 3 tientjes heb je een P1 meter met app. Dan kun je perfect zien hoeveel energie je per uur, dag, week, maand en jaar hebt gebruikt. Je kunt zelfs het actuele verbruik monitoren.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:28 schreef Gerard-Joling het volgende:
Coolblue profiteert als nieuwkomer op de energiemarkt sterk van het merk Coolblue als webwinkel.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:20 schreef AnneX het volgende:
CoolBlue zal slim genoeg zijn om de energiepoot gescheiden te laten zijn van CoolBlue winkel.
Geen idee waarvan CB een ondermerk is, net als anwb.
Wat doen die lui op de energiemarkt? En toch geld verdienen. Hóe dan?
Ja die van HomeWizard inderdaad. Die gebruik ik ook. Ik gebruik ook hun watermeter. Echt fijn spul.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor 3 tientjes heb je een P1 meter met app. Dan kun je perfect zien hoeveel energie je per uur, dag, week, maand en jaar hebt gebruikt. Je kunt zelfs het actuele verbruik monitoren.
Of je geeft aan dat je hem weg wil hebben en dan vragen ze (bij ons) geen vastrecht meer. Verwijdering is gratis.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Je geeft door dat je geen gas meer afneemt en betaalt alleen nog voor vastrecht tot ze de aansluiting hebben verwijderd.
Dan heb je nu nog geen hogere boete toch?quote:
Nee, oude voorwaarden.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:29 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Of je geeft aan dat je hem weg wil hebben en dan vragen ze (bij ons) geen vastrecht meer. Verwijdering is gratis.
[..]
Dan heb je nu nog geen hogere boete toch?
Oh, maar die boete is ronduit minimaal. Maar met huidige tarieven onder oude voorwaarden heeft overstappen nu nog weinig nut toch?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, oude voorwaarden.
Alleen overstappen kan voor mij uit als de boete (ja ook de oud elagere) wordt betaald door de overnemende partij.
Als je nu nog een oud lopend contract hebt dan moet dat toch bijna met gunstigere tarieven zijn dan wat je waar dan ook op een nieuw contract kunt krijgen?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, oude voorwaarden.
Alleen overstappen kan voor mij uit als de boete (ja ook de oud elagere) wordt betaald door de overnemende partij.
Nu wel weer, maar laatst was er iemand met goedkoper gas dan ik heb. Ik zit all in voorlopig nog op 1,216.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je nu nog een oud lopend contract hebt dan moet dat toch bijna met gunstigere tarieven zijn dan wat je waar dan ook op een nieuw contract kunt krijgen?
Nope.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je nu nog een oud lopend contract hebt dan moet dat toch bijna met gunstigere tarieven zijn dan wat je waar dan ook op een nieuw contract kunt krijgen?
Maar vorig jaar juli is toch niet 'oud'?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nope.
Contract vorig jaar juli afgesloten bij Essent 3 jaar lang dalen.
Gas 2,05
Kwh 0,4
Jaar 2 30% korting
jaar 3 15% korting.
30 en 34ct kun je helemaal niet over klagen (doe je ook niet). Ik heb vorige week zaterdag een jaarcontract bij Eneco genomen dat ingaat op 2 juli voor 32ct dal en 36ct piek.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 01:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nu wel weer, maar laatst was er iemand met goedkoper gas dan ik heb. Ik zit all in voorlopig nog op 1,216.
0,30 en 0,34 stroom.
Die ik idd niet. Deze prijzen staan ook nog vast tot begin 2027, als ik de prijs van die stabiliteit meetel is het helemaal relaxt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
30 en 34ct kun je helemaal niet over klagen (doe je ook niet). Ik heb vorige week zaterdag een jaarcontract bij Eneco genomen dat ingaat op 2 juli voor 32ct dal en 36ct piek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |