quote:Op zondag 11 juni 2023 15:36 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Dat met 1 bal aan je service beginnen, #irritant.
Vind ik minder irritant dan elk punt 4/5 ballen vragen en daar op je dooie gemakje 1 of 2 uit van te kiezen.quote:
Hij had toen een fysieke vooruitgang, daar was wat discussie over. Volgens hemzelf omdat hij een glutenallergie had ontdekt, dat was wel bijzonder natuurlijk.quote:
Volgens mij doordat hij zijn glutenallergie had ontdekt.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Djoko was wel een tijdje echt de mindere, maar in 2011 streefde hij Nadal en Federer toch wel plotseling voorbij. Toen hij zijn ei had ontdekt geloof ik?
Ja, zijn hyperbarische ei, waarin je snel kunt herstellen. Kost 50.000 euro geloof ik.quote:
Hallo fans.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waar is onze man die sinds Stefan Edberg alle finales keek nooit om dit succes te duiden?
Nee.quote:
Ja, helemaal mee eens. Djokovic is de GOAT !!quote:Op zondag 11 juni 2023 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hallo fans.![]()
Wat mij betreft is Djokovic momenteel wel de GOAT. Mijn criterium is altijd geweest het aantal gewonnen GS'en in de single wie het ook is.
[..]
Nee.
Prijzengeld Casper Ruud tot nu toe: 14,1 miljoen dollar. Totaal aantal geld van de_boswachter: ¤3,80.quote:
Ok. Ja dus? Jouw vermogen kun je daar ook even duiding over geven?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:34 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Prijzengeld Casper Ruud tot nu toe: 14,1 miljoen dollar. Totaal aantal geld van de_boswachter: ¤3,80.
Klopt, hij won dat jaar bijna letterlijk alles, alleen Roland Garros niet. Evenaarde ook het record aantal achtereen gewonnen wedstrijden. Maar Nadal heeft het daarna ook weer kunnen omdraaien in 2013 dacht ik. Ze hebben elkaar afgewisseld.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Djoko was wel een tijdje echt de mindere, maar in 2011 streefde hij Nadal en Federer toch wel plotseling voorbij. Toen hij zijn ei had ontdekt geloof ik?
Minstens ¤5,20.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok. Ja dus? Jouw vermogen kun je daar ook even duiding over geven?
#zininquote:Op zondag 11 juni 2023 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok Ruud, je krijgt een stickertje
Ruud blijft zeer lang fit, dat zie je direct. Lijkt me zo'n speler die maar zelden geblesseerd zal raken. Of hij een slam gaat winnen...denk wel eentje. Heel misschien twee.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2023 19:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij had toen een fysieke vooruitgang, daar was wat discussie over. Volgens hemzelf omdat hij een glutenallergie had ontdekt, dat was wel bijzonder natuurlijk.
Maar griezelig hoe goed hij is, geen discussie daarover
Thanks!quote:Op zondag 11 juni 2023 19:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zijn hyperbarische ei, waarin je snel kunt herstellen. Kost 50.000 euro geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |