Gio is altijd een beetje oneerlijk behandeld door die twee crashes in China. Toen hij bij Alfa een heel jaar lang de auto aan de streep kreeg zonder uit te vallen hoorde je er niemand over. Conclusie, niet geschikt als F1 rijder (niet snel genoeg), wel voor Endurancequote:
Monaco winnaar is ook wereldkampioen?quote:Op zondag 11 juni 2023 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Le Mans winnaar is gewoon wereldkampioen
Geen van die twee komt ook maar in de buurt van de prestige van deze race.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Monaco winnaar is ook wereldkampioen?
Indy 500 winnaar is ook wereldkampioen?
Ik wil toch nog even melden dat ik het woord 'wereld' niet heb genoemd in de post waardoor deze discussie ontstaan is.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Monaco winnaar is ook wereldkampioen?
Indy 500 winnaar is ook wereldkampioen?
Triple Crown is omdat de andere 2 niks voorstellen?quote:Op zondag 11 juni 2023 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen van die twee komt ook maar in de buurt van de prestige van deze race.
Er kan er maar één het beste zijnquote:Op zondag 11 juni 2023 16:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trpli Crown is omdat de andere 2 niks voorstellen?
Mwah.. Racewinnaar is niet hetzelfde als kampioenquote:Op zondag 11 juni 2023 16:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wil toch nog even melden dat ik het woord 'wereld' niet heb genoemd in de post waardoor deze discussie ontstaan is.
Kampioen van Le Mans kan ook gewoon.
Soms mogen er uitzonderingen gemaakt worden.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mwah.. Racewinnaar is niet hetzelfde als kampioen
Je vergeleek Gio met Leclerc, dus je had het over een kampioenschap. Niet één race, want die heeft Charles al gewonnen.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wil toch nog even melden dat ik het woord 'wereld' niet heb genoemd in de post waardoor deze discussie ontstaan is.
Kampioen van Le Mans kan ook gewoon.
Mwah, sommige wedstrijden zijn meer dan gewoon 'een race'. Dat geldt voor de Indy500, maar ook zeker voor Le Mans.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mwah.. Racewinnaar is niet hetzelfde als kampioen
Als het jou uitkomtquote:Op zondag 11 juni 2023 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms mogen er uitzonderingen gemaakt worden.
https://en.wikipedia.org/wiki/AF_Corsequote:Op zondag 11 juni 2023 16:25 schreef Gremen het volgende:
Als een team dat na 50 jaar voor het eerst mee doet wint, dan ligt het niveau niet echt hoog
AF Corse doet al jaren mee, dus dat is onzin. Alleen de auto's zijn nieuw.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:25 schreef Gremen het volgende:
Als een team dat na 50 jaar voor het eerst mee doet wint, dan ligt het niveau niet echt hoog
Niet in zijn Monacoquote:Op zondag 11 juni 2023 16:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je vergeleek Gio met Leclerc, dus je had het over een kampioenschap. Niet één race, want die heeft Charles al gewonnen.
Doen we ook niet, we zitten gewoon te dollen (ik i.i.g.)quote:Op zondag 11 juni 2023 16:27 schreef Jane het volgende:
Zullen we het allemaal niet te serieus nemen, jongens?
Iig heeft Gio eerder een race gewonnen dan Charles dit jaar en dat is ook al opmerkelijk.
Gio woont ook niet in Le Mansquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |