Sowieso snap ik de gedachte van 'het is misschien wel vaker gebeurd in de miljarden jaren geschiedenis van de Aarde, dus het is geen probleem' niet helemaal.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:20 schreef Straatcommando. het volgende:
De mensheid stoot in 1 eeuw ongeveer voor miljoenen jaren aan opgeslagen co2(en andere vormen broeikasgassen) uit, maar het is echt niet onze schuld en het is een onderdeel van een normaal patroon.
Jezus wat intens dom.
Truequote:Op maandag 12 juni 2023 15:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Beste bescherming tegen de zon is deze op bepaalde tijdstippen te ontwijken en zonnebrand.
Ook dat. We zijn als mensheid in staat om er wat tegen te doen, waarom dan gelaten toe staan kijken..quote:Op maandag 12 juni 2023 17:24 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Sowieso snap ik de gedachte van 'het is misschien wel vaker gebeurd in de miljarden jaren geschiedis van de Aarde, dus het is geen probleem' niet helemaal.
Het einde der dagen is gekomenquote:Op maandag 12 juni 2023 17:16 schreef Rabieluh het volgende:
Ondanks dit helse weer kwamen er eerder vandaag nog twee jehovas aan de deur, lang niet gezien!
Omdat sommige mensen denken dat dit een politiek-ideologische kwestie is en geen kwestie van overleving.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ook dat. We zijn als mensheid in staat om er wat tegen te doen, waarom dan gelaten toe staan kijken..
Ze vroegen of bijbel in deze tijd nog een plek heeft. Ja bij mij niet maar vroeger ook al niet.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het einde der dagen is gekomen
Is hier zeker een plek voor; bij het vuilnis.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ze vroegen of bijbel in deze tijd nog een plek heeft. Ja bij mij niet maar vroeger ook al niet.
Omdat wat doen verandering inhoudt.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ook dat. We zijn als mensheid in staat om er wat tegen te doen, waarom dan gelaten toe staan kijken..
Als ze dat nog pakweg 30 tot 35 jaar uit kunnen stellenquote:Op maandag 12 juni 2023 17:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het einde der dagen is gekomen
En we zijn weer terug ontopicquote:Op maandag 12 juni 2023 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als ze dat nog pakweg 30 tot 35 jaar uit kunnen stellen
We zijn niets gewend.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
In Zuid holland en het is hier buiten 31 graden, het is intussen 4 dagen rond de 30 graden en de komende 10 (!) dagen komt het hier niet ONDER de 26 graden.
Dat heet een hittegolf.
[..]
Morgen is het officieel een hittegolf en dat is zéér uitzonderlijk voor deze tijd van het jaar. De laatste keer dat het zo warm was op deze dag is 104 jaar geleden.
Dat JIJ het niet heet vindt betekent niet dat het niet heet is.
Wat een denigrerende postquote:Op maandag 12 juni 2023 18:08 schreef ZanneG het volgende:
[..]
We zijn niets gewend.
Ik heb het nog geen seconde te heet gevonden, gewoon zoals de zomer hoort te zijn.
Heerlijk lekker de hele avond buiten zitten, overdag naar het strand of in de tuin zitten,
In die spaarzame vrije dagen er lekker wat van maken.
Ipv hele dagen te mekkeren hoe warm het wel niet is.
Ik zit ook in ZH en lekker in de schaduw is het heerlijk buiten, natuurlijk moet je ook niet in de volle zon gaan zitten.
Ik woon wel dicht bij het strand en er is altijd wel een lekker windje. Dat scheelt
Ik heb met je te doen hoor, als je er niet van houdt dan is het heel vervelend voor je.
Mijn clienten hebben ook veel last vd zon dus ik heb daar alle begrip voor.
Wat wel vervelend is is de droge tuin, is het goed om bij te sproeien of is dat aso in tijden van 'hittegolven' ?
Zeker niet aangezien ze dan met voorbeelden komen die niet zo heel leuk waren. Gepaard gingen met massale sterfte enzo.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:24 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Sowieso snap ik de gedachte van 'het is misschien wel vaker gebeurd in de miljarden jaren geschiedenis van de Aarde, dus het is geen probleem' niet helemaal.
Ik ben juist 1 en al begripquote:Op maandag 12 juni 2023 18:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat een denigrerende post![]()
Bah.
Groot gelijk.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:18 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Ik ben juist 1 en al begrip
Maar ik ben wel klaar met het gezucht gesteun en geklaag hier, tijd om uit te loggen en vd zomer te genieten.
Misschien tot in de winter weer
Verschilt echt per persoon. Ik zweet echt bijna nooit, dus ik kan m'n warmte veel minder goed kwijt dan een ander. Iedereen ervaart de warmte anders. Jij loopt misschien weer te huilen als het heel koud is.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:15 schreef timmmmm het volgende:
Al die volwassen mensen die normaal zouden moeten kunnen functioneren en zich dan gedragen als een kleine bitch bij wat licht ongemak begrijp ik echt niet
Nee dat ben je niet.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:18 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Maar ik ben wel klaar met het gezucht gesteun en geklaag hier, tijd om uit te loggen en vd zomer te genieten.
Vlak de "het komt van de tegenpartij af dus het moet wel onzin zijn" gedachtegang niet uit.quote:
Eng he, andere meningen.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:18 schreef ZanneG het volgende:
[..]
https://www.knmi.nl/neder(...)antieke-waarnemingenquote:Op maandag 12 juni 2023 17:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
We hebben alleen cijfers van de laatste paar 100 jaar. De rest van de 3,99999 miljard jaar zijn geen cijfers hooguit computermodellen (garbage in garbage out).
Hoe is dat gemeten dan zonder fatsoenlijke thermometers?quote:Op maandag 12 juni 2023 18:26 schreef qajariaq het volgende:
[..]
https://www.knmi.nl/neder(...)antieke-waarnemingen
Maak er maar 300 jaar van, er zitten wel wat gaten in maar het is best redelijk gevuld. Het leuke is dat de waarnemingen dus al beginnen voor de industriële revolutie. Dus feitelijk voor het gebruik van kolen en olie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |