Let wel dat je potentiële aankopen nu ineens ook een stuk duurder worden. Alle clubs weten nu wat je te besteden hebt.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:54 schreef H.FR het volgende:
Wel zin in aankopen numet deze pot geld icm de CL gelden kunnen we in ieder geval beginnen zaken te doen.
Kijk eens wat er op de bank zit bij de betere (sub)topclubs en probeer die te huren.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:54 schreef H.FR het volgende:
Wel zin in aankopen numet deze pot geld icm de CL gelden kunnen we in ieder geval beginnen zaken te doen.
Elke speler die (ver/ge)kocht gaat worden krijg je die breakdown er gratis bijquote:Op zondag 11 juni 2023 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In die hele ZKA-show heb ik precies helemaal geen zin in![]()
Ik wil gewoon een keer een rustige transferzomer. Nog twee a drie gerichte aankopen erbij, eventueel een overbodige speler laten gaan en door.
Huren moet je juist een beetje vanaf lijkt me.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijk eens wat er op de bank zit bij de betere (sub)topclubs en probeer die te huren.
Nee, niet huren. Nu je (weer/meer) geld hebt gewoon kopen en nog meer waarde creëren. Afgelopen seizoen had je nog weer 3 huurspelers in de basis staan af en toe, dat mag nu wel naar maximaal 1.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijk eens wat er op de bank zit bij de betere (sub)topclubs en probeer die te huren.
Nwah. Met een mooie optie tot koop hoeft huren helemaal niet zo verkeerd te zijn.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, niet huren. Nu je (weer/meer) geld hebt gewoon kopen en nog meer waarde creëren. Afgelopen seizoen had je nog weer 3 huurspelers in de basis staan af en toe, dat mag nu wel naar maximaal 1.
Volgens mij zit je dan vaak in een categorie spelers waar iets mis mee is. Behalve dan in de Rusland situatie zoals met Szymanski.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nwah. Met een mooie optie tot koop hoeft huren helemaal niet zo verkeerd te zijn.
Het liefst niet met een Russische club, ellende.
Zal niet anders zijn dan voor PSV en Ajax.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Let wel dat je potentiële aankopen nu ineens ook een stuk duurder worden. Alle clubs weten nu wat je te besteden hebt.
Dat is ook zo’n fabel.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Let wel dat je potentiële aankopen nu ineens ook een stuk duurder worden. Alle clubs weten nu wat je te besteden hebt.
Waarom dan?quote:Op zondag 11 juni 2023 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Huren moet je juist een beetje vanaf lijkt me.
Een topspeler is inderdaad een uitzondering, of die Szymański nog een seizoen huren een goed idee is weet ik niet, hangt er ook vanaf wat je wel had kunnen kopen en er zit bij hem ook geen optie op, je weet iig wel wat je hebt, dat scheelt.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom dan?
Als je een topspeler kan huren voor een seizoen die een duidelijke meerwaarde heeft en anders onbetaalbaar zou zijn waarom zou je dat niet doen?
Dat verdient zich op een bepaalde manier toch terug....
symanski volgend seizoen huren voor 2 miljoen of nu 10 miljoen betalen
dan huur je hem gewoon nog een seizoen lijkt me
Voor 30 miljoen ga je geloof ik geen selectie krijgen die voor een 2e plek in de CL gaat strijden. Of de focus moet echt op de ED gaan liggen is er m.i. niks mis mee om de waarde van je eigen spelers dmv huurspelers op te krikken. 11 spelers met waarde hebben is een utopie.quote:Op zondag 11 juni 2023 10:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij zit je dan vaak in een categorie spelers waar iets mis mee is. Behalve dan in de Rusland situatie zoals met Szymanski.
Ik hang er een beetje tussen, maar goed je wil de ploeg van vorig seizoen zo veel mogelijk bij elkaar houden tenzij je echt wil doorselecteren, maar dat zou ik beperken tot Idrissi en Trauner.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een topspeler is inderdaad een uitzondering, of die Szymański nog een seizoen huren een goed idee is weet ik niet, hangt er ook vanaf wat je wel had kunnen kopen en er zit bij hem ook geen optie op, je weet iig wel wat je hebt, dat scheelt.
Arend kopieert gewoon Pep met zijn shitload aan middenveldersquote:Op zondag 11 juni 2023 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En het middenveld moet ook maar klikken, nu heb je met Zerrouki, Wieffer, Belt, Timber, Szymanski en Bullaude in ieder geval voldoende goede opties maar uiteindelijk wil je dat ze COMPLEMENTAIR aan elkaar zijn. Als dat niet zo is of je komt tekort in opbouwende kwaliteiten dan is het niet gek om een middenvelder of rechtsback te huren die die kwaliteiten wel heeft.
Of hij kopieert Gio.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Arend kopieert gewoon Pep met zijn shitload aan middenvelders
We hebben in elk geval nu wel een 6.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En het middenveld moet ook maar klikken, nu heb je met Zerrouki, Wieffer, Belt, Timber, Szymanski en Bullaude in ieder geval voldoende goede opties maar uiteindelijk wil je dat ze COMPLEMENTAIR aan elkaar zijn. Als dat niet zo is of je komt tekort in opbouwende kwaliteiten dan is het niet gek om een middenvelder of rechtsback te huren die die kwaliteiten wel heeft.
Zo slecht is Trauner toch ook weer niet, afgelopen seizoen vond ik van wat ik gezien heb het voorin op de vleugels eigenlijk het matigst, daar kan je nog veel winnen.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hang er een beetje tussen, maar goed je wil de ploeg van vorig seizoen zo veel mogelijk bij elkaar houden tenzij je echt wil doorselecteren, maar dat zou ik beperken tot Idrissi en Trauner.
Verder ben ik alleen voor huren met optie tot koop, of als het om een noodsituatie gaat (stel dat eind augustus Gimenez zwaar geblesseerd raakt ofzo).
Waarschijnlijk omdat ene gigantische Argentijnse rasvoetballer een wereldgoal maakte waar hij niks aan kon doen.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Waarom doen mensen nu ineens alsof Trauner een van de zwakste schakels isIk snap dat echt niet.
Is mij ook ontgaan. Ik heb nog altijd liever Trauner in het centrum dan Geert. En niet omdat Geert het slecht doet of beter is op RB.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Waarom doen mensen nu ineens alsof Trauner een van de zwakste schakels isIk snap dat echt niet.
geen zwakste schakel, maar is een van de spelers/posities die nog wel te upgraden valtquote:Op zondag 11 juni 2023 12:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |