Gaan sowieso gratis pendelbussen van en naar Nijmegen centraal station. Ik woon in de buurt, dus ik word ergens in de buurt van het park afgezet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:24 schreef Tommeke het volgende:
Niet gek! Misschien toch ff een kaartje kopen voor zaterdag. Hoe kom je daar het beste in de buurt? OV?
Mooi op tijdquote:
nee, ik kreeg het familie te wetenquote:Op donderdag 27 juni 2024 11:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je ook horen welke nummers?
Ben meer van de underground, maar Springsteen in 1985 de Kuip staat in m'n lijstje mooiste concerten die ik heb gezien.quote:
Hoe laat is hij begonnen?quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
4e keer Bruce live, na eerder Den Haag en vorig jaar Rome en Landgraaf, maar deze show haalde wel het niveau van Den Haag. Wat een hits en energie! Heerlijk. Erg van genoten. Zaterdag alweer. Bijna perfecte setlist, al hoop ik dan Racing in the Street en I’m on Fire nog te horen.
Voorprogramma sloeg overigens nergens op, maar dat was te verwachten.
Rond 19:45. Einde rond half elf.quote:
Dat is aan de vroege kant. Nou ja, vroeg eten dan maar. 19.30u het voorste vak induiken ongeveer.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Rond 19:45. Einde rond half elf.
Fantastisch. Intens aan het nagenieten nog.
En hoe was het op de terugweg?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:20 schreef linebear het volgende:
Wat was het weer een topavond. Hij had er echt zin in. Vond hem beter dan vorig jaar Amsterdam/Landgraaf.
Maar damn, heb er 3 uur over gedaan om in Nijmegen te komen. Dat was minder leuk
Ik kan uiteraard alleen voor onszelf spreken, maar het was even drama met de bussen om bij de parkeerplaats te komen. Stonden twee sjappies van zo'n lokaal evenementending de boel te 'regelen', maar die stuurden de ene na de andere bus leeg doorquote:
Zoiets zijn wij ook van planquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:54 schreef linebear het volgende:
Ik had mijn auto bij mijn neef gezet, 5 minuten fietsen van het park. Tegen half 12 zat ik in de auto. Wel tot Arnhem last van file gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop