abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214040666
had kaartjes voor de donderdag maar helaas kan ik niet. ze met verlies moeten verkopen op ticket swap. Dus voor de gene die nog willen gaan maar geen kaartjes hebben voor ongeveer 60 euro per stuk kun een op ticket swap een ticket regelen
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_214054827
Voor de mensen die nog last-minute willen gaan: op Ticketswap gaan de kaartjes voor donderdag nu onder de €50. De Front field kaarten kun je kopen voor ongeveer de prijs van een origineel rear field ticket, zo’n €125/€130. De tickets voor de zaterdag zijn iets duurder, maar ook erg goedkoop vergeleken met de originele prijs.

Voor mijn gevoel niet vaak meegemaakt bij concerten van Bruce dat de tickets zo goedkoop worden aangeboden op het laatste moment.

Ik had zelf al kaarten voor zowel de donderdag als zaterdag. Zin in! Morgen flink warm met 30 graden. Zaterdag beter te doen met 24 graden.
pi_214055152
Niet gek! Misschien toch ff een kaartje kopen voor zaterdag. Hoe kom je daar het beste in de buurt? OV?
pi_214055289
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:24 schreef Tommeke het volgende:
Niet gek! Misschien toch ff een kaartje kopen voor zaterdag. Hoe kom je daar het beste in de buurt? OV?
Gaan sowieso gratis pendelbussen van en naar Nijmegen centraal station. Ik woon in de buurt, dus ik word ergens in de buurt van het park afgezet.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 27 juni 2024 @ 09:21:34 #155
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_214068431
Ik baal gezien het weer wel een beetje dat we vandaag gaan ipv zaterdag, maar ja, daar kun je niks aan doen. Door het weer zie ik op tegen alles tussen het moment van arriveren in Nijmegen en het moment dat de show gaat beginnen want ik kan daar gewoon echt niet tegen (hoe ontzettend graag ik ook zo'n persoon zou zijn die van hitte geniet, echt waar), maar dat is gewoon rustig op de grond zitten en wachten, als het eenmaal begint kan het me gelukkig niks meer schelen en gaan we lekker genieten *O*

Hier staat alvast een lang YouTube-filmpje op van Barcelona een paar dagen geleden, om er nog wat extra in te komen :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_214068872
Ich bin dabei.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_214069503
Hij is al aan het soundchecken
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 27 juni 2024 @ 11:55:03 #158
284411 crew  heywoodu
pi_214069535
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 11:52 schreef linebear het volgende:
Mooi op tijd :D

Ik zie dat de hekken om 16u open gaan, ook altijd nuttig om te weten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_214069571
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 11:52 schreef linebear het volgende:
Kun je ook horen welke nummers?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_214069917
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2024 11:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]
Kun je ook horen welke nummers?
nee, ik kreeg het familie te weten
  donderdag 27 juni 2024 @ 12:47:20 #161
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_214069946
Oh, wat heb ik hier een zin in!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2024 @ 17:14:46 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_214071610
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juni 2024 12:47 schreef Janneke141 het volgende:
Oh, wat heb ik hier een zin in!
Ben meer van de underground, maar Springsteen in 1985 de Kuip staat in m'n lijstje mooiste concerten die ik heb gezien.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214075071
4e keer Bruce live, na eerder Den Haag en vorig jaar Rome en Landgraaf, maar deze show haalde wel het niveau van Den Haag. Wat een hits en energie! Heerlijk. Erg van genoten. Zaterdag alweer. Bijna perfecte setlist, al hoop ik dan Racing in the Street en I’m on Fire nog te horen.

Voorprogramma sloeg overigens nergens op, maar dat was te verwachten.
pi_214075135
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
4e keer Bruce live, na eerder Den Haag en vorig jaar Rome en Landgraaf, maar deze show haalde wel het niveau van Den Haag. Wat een hits en energie! Heerlijk. Erg van genoten. Zaterdag alweer. Bijna perfecte setlist, al hoop ik dan Racing in the Street en I’m on Fire nog te horen.

Voorprogramma sloeg overigens nergens op, maar dat was te verwachten.
Hoe laat is hij begonnen?
  donderdag 27 juni 2024 @ 23:39:46 #165
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_214075150
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 23:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe laat is hij begonnen?
Rond 19:45. Einde rond half elf.

Fantastisch. Intens aan het nagenieten nog.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_214075238
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 23:39 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Rond 19:45. Einde rond half elf.

Fantastisch. Intens aan het nagenieten nog.
Dat is aan de vroege kant. Nou ja, vroeg eten dan maar. 19.30u het voorste vak induiken ongeveer.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 juni 2024 @ 00:08:44 #167
284411 crew  heywoodu
pi_214075290
Genoten _O_ _O_

Zeker in het tweede deel werd het weer ook echt superaangenaam met een lekker fris windje :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 juni 2024 @ 00:10:35 #168
284411 crew  heywoodu
pi_214075299
Oh ja, geluid was wel erg inconsistent :o

Wellicht te maken met de wind en daardoor draaiende speakers ofzo? Was meer dan eens wel echt merkbaar dat het ineens harder of zachter ging.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 juni 2024 @ 00:24:01 #169
284411 crew  heywoodu
pi_214075346
Cadillac Ranch voor het eerst in deze hele tour *O*

En voor het eerst sinds 2016 in Europa :9
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 juni 2024 @ 00:24:09 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_214075347
Alsof het hem geen moeite kost, zo ogenschijnlijk makkelijk pakte Bruce Springsteen donderdagavond het Goffertpark in. The Boss bezorgde 60.000 fans een mooie avond.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Bruce Springsteen wordt in september 75, een leeftijd waarop zelfs een rockster zich respectabel kleedt. Met een overhemd, giletje én een stropdas betreedt hij keurig op tijd het podium in het Goffertpark.

Goffert Park
‘Hello Nijmegen’, luidt zijn begroeting, nog helemaal niet zo gek uitgesproken voor een Amerikaan. Zijn gedistingeerde look is het grootste verschil met de tour die hij vorig jaar aflegde en waarin hij Amsterdam (twee keer) en Landgraaf aandeed. Hoewel, Springsteen is deze tour een stuk losser in zijn setlijst, die varieert als vanouds per avond. Minpunt is wel dat hij op enkele momenten, zoals bij Letter to you, nog steeds een Nederlandse tekstondertiteling laat meelopen. Het komt drammerig, zelfs prekerig over.

Roest afschudden
Het zij hem vergeven, zeker donderdagavond in Nijmegen, waar hij na elf jaar terugkeert. Springsteen is een diesel, die ook deze avond een reeks nummers nodig heeft om op stoom te raken. Alsof hij even de roest van zich moet afschudden. Zijn stem, waar fans voor vreesden na afgelaste shows in Marseille, Praag en Milaan, raakt na een half uur warmgedraaid en doet minder broos en korrelig aan.

En als Springsteen met zijn E Street Band op stoom is, zo ervaart ook het volle veld deze avond, komt het vrijwel altijd goed. Bij Cadillac Ranch en Sherry Darling, zeker niet zijn bekendste songs, neemt hij de bezoekers al mee in zijn enthousiasme. Hij daalt af van het podium en loopt met zijn eeuwige grijns langs de voorste rij, geeft een kind een plectrum en stort vooral een boel geestdrift uit over het veld, waar hij ruim 60.000 mensen tegenover zich ziet.

Mondharmonica
Op de momenten waarop Springsteen de trappen afdaalt richting het veld, gaan voor hem verzoekbordjes de lucht in, net als veel kinderen die op de schouders van hun ouders klimmen. Een van hen, een jochie in een oranje shirt, krijgt aan het eind van The Promised Land de gebruikte mondharmonica uit de handen van the Boss, die zaterdagavond opnieuw optreedt in Nijmegen.

Ook dan zal hij zijn hits bewaren tot de duisternis is ingevallen. Born to run, Born in the USA, Dancing in the dark, Springsteen houdt ze in zijn mouw tot het publiek optimaal is opgewarmd.

En dat opwarmen blijft toch zijn specialiteit. Als na ruim twee uur spelen tijdens Thunder Road op de schermen de gelukzalige gezichten te zien zijn van de fans op de voorste rijen die een handje krijgen, voel je ook achter op het veld die magie.

En dan moet het laatste uur met de hits nog komen. Ook deze donderdag in Nijmegen toont Springsteen zich, niet voor het eerst, als een live-artiest van zeldzame klasse.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

https://www.ad.nl/show/oo(...)ame-klasse~a0361b26/

:7 w/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214076260
Wat was het weer een topavond. Hij had er echt zin in. Vond hem beter dan vorig jaar Amsterdam/Landgraaf.

Maar damn, heb er 3 uur over gedaan om in Nijmegen te komen. Dat was minder leuk
pi_214076789
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 08:20 schreef linebear het volgende:
Wat was het weer een topavond. Hij had er echt zin in. Vond hem beter dan vorig jaar Amsterdam/Landgraaf.

Maar damn, heb er 3 uur over gedaan om in Nijmegen te komen. Dat was minder leuk
En hoe was het op de terugweg?

Wij gaan morgen *O*
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 juni 2024 @ 09:31:30 #173
284411 crew  heywoodu
pi_214076964
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 09:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]
En hoe was het op de terugweg?

Ik kan uiteraard alleen voor onszelf spreken, maar het was even drama met de bussen om bij de parkeerplaats te komen. Stonden twee sjappies van zo'n lokaal evenementending de boel te 'regelen', maar die stuurden de ene na de andere bus leeg door :')

Jong ventje van TSC Crowd Management, die er in principe alleen stond om de mensen de goede kant op te leiden en dus niet om de bussen te regelen, ging zich er maar tegenaan bemoeien, want hij had als enige wél precies door hoe het moest, maar ze luisterden niet naar hem, dus het bleef drama :')

Maar goed, een paar irritaties later zaten we in de bus en verder was het prima, Nijmegen verlaten ging af en toe wat traag, maar blijkbaar stonden we 30 meter van de uitgang geparkeerd, dus dat was sowieso al een voordeel :+
pi_214077248
Ik had mijn auto bij mijn neef gezet, 5 minuten fietsen van het park. Tegen half 12 zat ik in de auto. Wel tot Arnhem last van file gehad.
pi_214077330
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 09:54 schreef linebear het volgende:
Ik had mijn auto bij mijn neef gezet, 5 minuten fietsen van het park. Tegen half 12 zat ik in de auto. Wel tot Arnhem last van file gehad.
Zoiets zijn wij ook van plan :) Daarna is het normaal 20 min naar huis rijden met de auto. Benieuwd hoe lang het morgen gaan duren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop