Koopjequote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:00 schreef engine het volgende:
Twee korte broeken en twee shirts gekocht voor 110 euro. Succesvolle shopsessie
Ja best wel. Afgelopen winter bij dezelfde winkel ook al zo goedkoop ingeslagen. Handigquote:
Goed geslaagd dusquote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:00 schreef engine het volgende:
Twee korte broeken en twee shirts gekocht voor 110 euro. Succesvolle shopsessie
Er zijn ook nog vieslolly's.quote:
Iehl. Zullen we daar vrieslolly's van maken?quote:
Klunzigheid is een indicator van intelligentie.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen, dan was dat stuk allang op de tafel gevallen
Bij mij vast ookquote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen, dan was dat stuk allang op de tafel gevallen
Kijk je naar je omaquote:
Dat weet die sukkel echt wel hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vies is bij ons niet lekker![]()
Vries is koud
Nou neequote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:50 schreef mario390 het volgende:
ik had vor 2 weken nog en
oude vieslolly weggegooid
Tja zo gaat datquote:
Doe even chill.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:15 schreef mario390 het volgende:
je moet echt nachdenken bevor je
wat babbelt
Aussie en Airmax?quote:
Daar is het echt te heet voorquote:
Klinkt sexyquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:19 schreef engine het volgende:
[..]
Daar is het echt te heet voor
Korte (spijker)broek en bloesje
Vooral dat bloesje.quote:
Marioquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:21 schreef mario390 het volgende:
door welke voedsel verliezt elke vrouw
haar sexuelle lust??
Robijn intentsive.quote:
Ligt er overduidelijk aan hoeveel knoopjes er dicht zijnquote:
Ik heb ook een korte spijkerbroek aan maar sexy kan ik het niet echt noemen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:19 schreef engine het volgende:
[..]
Daar is het echt te heet voor
Korte (spijker)broek en bloesje
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt er overduidelijk aan hoeveel knoopjes er dicht zijn
Nou kom maar op met de oplossingquote:
Je moet niet van die gekke tijdschriften lezen van vroegerquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
bruidstaart is antwort
geen idee wat dat is
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet niet van die gekke tijdschriften lezen van vroeger
Misschien moet je ook even handschoenen aandoen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij ben ik stuk.
Lange pyjamabroek en blouse aan, 25 graden in huis en afvragen of ik het niet stiekem iets te koud heb
Handen voelen voor de verandering warm aanquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien moet je ook even handschoenen aandoen.
Dansen schijnt te helpen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook een korte spijkerbroek aan maar sexy kan ik het niet echt noemen.
Hochzeitstortequote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:33 schreef mario390 het volgende:
antwort is toch hier
bruidstaart is antwort
geen idee wat dat is
Tartquote:
Als je zelf niet weet wat het antwoord is, moet je de vraag niet stellenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:33 schreef mario390 het volgende:
antwort is toch hier
bruidstaart is antwort
geen idee wat dat is
Wist je allang maar goed. Je hebt nog wat leesvoerquote:
Dat gaat een goed huwelijk worden.quote:
Heb je vandaag al iets van beweging gedaan?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij ben ik stuk.
Lange pyjamabroek en blouse aan, 25 graden in huis en afvragen of ik het niet stiekem iets te koud heb
Zo te zien hebben ze het niet voor het kiezen gehadquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat gaat een goed huwelijk worden.
Pizza !!!quote:
Ja. Ik heb al door de kamer gedanst enzoquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je vandaag al iets van beweging gedaan?
Op welke muziek?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Ik heb al door de kamer gedanst enzo
Zal wel iets van country, pop of indie geweest zijnquote:
GATVERDAMME.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Die verse salami picante maar ik gooi er nog wat boven op olijven en wat kaas en salami[ link | afbeelding ]
Salami op een pizzaquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Die verse salami picante maar ik gooi er nog wat boven op olijven en wat kaas en salami[ link | afbeelding ]
Ik wil eigenlijk bij Rhodos bestellen,maar wat een prijzen.quote:
Harder dansen danquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Ik heb al door de kamer gedanst enzo
Ik zag iets van Fat boy slim vandaag. De CD maar weer eens opgezetquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal wel iets van country, pop of indie geweest zijn
Ja dat zal wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk bij Rhodos bestellen,maar wat een prijzen.
Dan is het idd anders.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja dat zal wel.
Ik moet daar ook weer eens heen
Blechh.........quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik nog van middag
mutti heeft en blech van
gemakt
Eet smakelijk danquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik nog van middag
mutti heeft en blech van
gemakt
Neequote:
Nouquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
bakblik .. zo moeilijk is het nou ook weer niet
Zure regen welquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Regen is een hoax, bestaat niet
Zit die Turk er ook nog. Weet niet meer precies waar (dacht voorstreek), maar was ook wel goed.quote:
Zijstraatje naast Miami zeker? Die is ook goed.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Zit die Turk er ook nog. Weet niet meer precies waar (dacht voorstreek), maar was ook wel goed.
Lekker ite.quote:
Geen idee. In de jaren 90 was dat denk ikquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijstraatje naast Miami zeker? Die is ook goed.
Bij de Harmonie zit ook wel veel. Weet niet hoe het verder is nu.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
Ze willen in L`warden een horeca stop.
Heel veel Sushi zaken.Ik snap het ook wel.Ruiterskwatier is wel leuke buurt .Zat ook mijn stamkroeg.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Bij de Harmonie zit ook wel veel. Weet niet hoe het verder is nu.
Sushi vind ik echt niksquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel veel Sushi zaken.Ik snap het ook wel.Ruiterskwatier is wel leuke buurt .Zat ook mijn stamkroeg.
Rijst met een stukkie vis erinquote:
Ik ook dus niet.Heb daar helemaal niks mee.De eigenaar van mijn stamkroeg heeft/had ook een vestiging in jouw stadje.quote:
Het IS kleffe rijst met een stukje komkommer of als je mazzel hebt wat vis. Juppy voerquote:
Beetje knappe rijst koken is best lastigquote:
De rijst moet dus niet echt koud zijn.quote:
Ik doe het in de stoomkokerquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje knappe rijst koken is best lastig
Uh ja dus welquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De rijst moet dus niet echt koud zijn.
boeienquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je eetquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Warme shushi lijkt me niet zo'n goed planquote:
Nee, hou opquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Warme shushi lijkt me niet zo'n goed plan
Nee dat is niks maar ik vind koude pasta salades ook een drama. Kleffe zooiquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, hou op![]()
Koude rijst voor salades bedoel ik.
Warme saké lacht me meer toe. 🤭quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Warme shushi lijkt me niet zo'n goed plan
Die zooi moet ik ook niet (meer)quote:
Je hoeft het niet, maar de goede sushi heeft geen heel koude rijstquote:
Waarvan moeten we haar kennen?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:01 schreef mario390 het volgende:
wie kennt claudia walboom uit ams.dam? 1997 was zij 21
Ah kijk maar wel koele meuk ...quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet, maar de goede sushi heeft geen heel koude rijst
Een tijdschrift van de vorige eeuwquote:
Neequote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:01 schreef mario390 het volgende:
Ze was 21quote:
Ga lekker zelf googelen gastquote:
Met Xavieraquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Iedereen las het toch voor de interviews?
Nee dat was de playboy.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was ji toen ook al 21quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja special met de 21 mooiste models
uit nederland 1997
Stonden die er ook in?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik kan het mij niet herinneren.quote:
quote:Xaviera Hollander had vijfendertig jaar lang een adviesrubriek over seksuele problemen in het tijdschrift Penthouse genaamd Call Me Madam. In de zeventiger jaren woonde de Vries in Toronto waar ze getrouwd was met een Canadese antiquair. In die tijd gaf zij lezingen over seksuele onderwerpen gebaseerd op haar boek Xaviera's 69 tips on "how to become a better lover", gebaseerd op de beste brieven van Penthouse-lezers. Vanaf het eind van de twintigste eeuw is ze actief als theaterproducente in Amsterdam. Veel van haar boeken verschenen in het Engels en zijn vervolgens in het Nederlands vertaald. Haar meest recente boek gaat over haar verhouding tot haar moeder.
hahahaquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar niet van nederland
meestal van vati of van onkel
uit de kast genommen
Vieze blaadjes voor het pakken van je vader en je oom? Nou de appel valt niet ver van de boomquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
uit de kast genommen
Jullie deelden de blaadjes?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
uit de kast genommen
Dat was vast niet op school.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:17 schreef chufi het volgende:
Ik weet niet welk jaar het was, maar ik kreeg een sexboekje van de Sint
Mwah, zo matig vond ik het niet, zeker niet met deze selectie.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte, zal je wel kunnen gebruiken na wederom een matige wedstrijd van de mannen
Dit verhaal wil ik horenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:17 schreef chufi het volgende:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:17 schreef chufi het volgende:
Oh dan snap ik het welquote:
Je zag toch niks met al die bossen haarquote:
Ja maar dat was wat je zag .. van kale poezen nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zag toch niks met al die bossen haar
Beetje oud nieuws...dat wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:26 schreef mario390 het volgende:
komisch maar ook in penthouse 97 vertelt
adrian vandenberg 10 seiten van zijn history
het is niet nur erotik in dat magazin
Lol mijn vriendinnetje haar ouders hadden een sex shop. Meestal gingen we door de steeg achterom naar binnen, maar soms ook niet en stond haar moeder met gespreide armen voor die boekjesquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat was wat je zag .. van kale poezen nog nooit gehoord
Ja ik heb een oudere zus en broer, die geintjes ...quote:
Een keer goed gesassiebald van geweest?quote:
Fijn dat je wat historie leestquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:26 schreef mario390 het volgende:
Klopt wel een Nederlanderquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:26 schreef mario390 het volgende:
Ja nou zoiets 2 dagen van de wereldquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een keer goed gesassiebald van geweest?
Ken jij Franz Huber uit Wenen? Hij is nu ongeveer 40.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:01 schreef mario390 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ken jij Franz Huber uit Wenen? Hij is nu ongeveer 40.
Spannendquote:Op zaterdag 10 juni 2023 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij ben ik stuk.
Boeien Marioquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
1989 kunnt hij niet spelen op whitesnake album
hij had zo schoulderpijn van guitar spelen
.rar is het toch?quote:
Mijn gruwelijkste katers kwamen doorquote:
OKquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:34 schreef mario390 het volgende:
over tawny kitaen zegt hij zij was
de rockbitchin de whitesnake videos 87
Je bent gewoon niks gewendquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:37 schreef Soury het volgende:
b: Was wel ricard en champagne en weet ik veel wat. Ja ik wilde dood
Ja, Ricard kan ook voor een forse naschok zorgen, vooral als je het puur drinkt en ook nog van alles door elkaar loopt te zuipen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:37 schreef Soury het volgende:
b: Was wel ricard en champagne en weet ik veel wat. Ja ik wilde dood
Gelukkig niet meer ik was 16 ofzo. Slokje water = kotsen. Ik heb daar niet zo veel zin meer in.quote:
OK dan kan ik het me voorstellen ..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig niet meer ik was 16 ofzo. Slokje water = kotsen. Ik heb daar niet zo veel zin meer in.
Moet kunnenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn vriendin en ik drinken eigenlijk alleen nog maar wijn. Alhoewel ik ook wel van sterkere drank houd, vooral na lekker eten een cognacje, whisky'tje of -eau-de-vie.
Ja maar dat is zippen aan een drankje dat is wat anders dan die handel achterover slaan, ik ben niet zo van de sterke drank maar een goeie Talisker whisky kan ik wel waarderenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn vriendin en ik drinken eigenlijk alleen nog maar wijn. Alhoewel ik ook wel van sterkere drank houd, vooral na lekker eten een cognacje, whisky'tje of -eau-de-vie.
Maar das ook weer nippen en genietenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat is zippen aan een drankje dat is wat anders dan die handel achterover slaan, ik ben niet zo van de sterke drank maar een goeie Talisker whisky kan ik wel waarderen
Dat zeg ikquote:
In China?quote:
Oh dat is wel ok.quote:
Nee hoor. Valt vies tegen. Kocht ik ook wel eens dingen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat maakte je vroeger toch allemaal zelf
Dus je maakt nu nog steeds af en toe wel eens iets zelf ?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Valt vies tegen. Kocht ik ook wel eens dingen.
Echt ?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand zin in wat sushi?
Ze kunnen bij deze bezorgboer niet zo goed tellen denk ik
Ja hoor, laatst nog een hele leuke wikkeljurk gemaaktquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je maakt nu nog steeds af en toe wel eens iets zelf ?
Als ik die anorexiamodelletjes zo zie, zou ik die jurk gelijk ook al niet meer hoeven.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn ook nog netjes voor kantoor.
Nee niet voor kantoor sorry.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze komen vast in allerlei matenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik die anorexiamodelletjes zo zie, zou ik die jurk gelijk ook al niet meer hoeven.
Jij hoeft niet hoorquote:
Dat was niet geheel mijn punt.quote:
Ik heb maat 36/38 dus ik vind het wel prima. En ik weet welk type kleding mij goed staat. Ik kan juist heel erg niet tegen als een vrouw met een hele grote maat kleding draagt en dat zou ook voor maat 36 kunnen. Dan heb ik echt geen idee meer.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik die anorexiamodelletjes zo zie, zou ik die jurk gelijk ook al niet meer hoeven.
Voor bij ons op kantoor kan dat prima. Eventueel kort vestje oid erover heen.quote:
Ze zijn tof ik hou ervan de kleur ook maar ik zou dat nooit dragen op mijn werkquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb maat 36/38 dus ik vind het wel prima. En ik weet welk type kleding mij goed staat. Ik kan juist heel erg niet tegen als een vrouw met een hele grote maat kleding draagt en dat zou ook voor maat 36 kunnen. Dan heb ik echt geen idee meer.
nou zal dat in reclame ook vrijwel niet voorkomen...quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb maat 36/38 dus ik vind het wel prima. En ik weet welk type kleding mij goed staat. Ik kan juist heel erg niet tegen als een vrouw met een hele grote maat kleding draagt en dat zou ook voor maat 36 kunnen. Dan heb ik echt geen idee meer.
Bij ons is geen dresscode dus alle mag, maar ik houd van wel een beetje netjes.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn tof ik hou ervan de kleur ook maar ik zou dat nooit dragen op mijn werk
Nou kan wat mij betreft heel veel, maar ik vind dit geen jurken voor op kantoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn strand/uitgaans jurken.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij ons is geen dresscode dus alle mag, maar ik houd van wel een beetje netjes.
Simpel wat kortere stukjes m aar nee dankquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hoeft niet hoor
Ik heb een rol dubbel gekregen, geen 8 maar 16 stukjes dus.
Ik zal ze ook niet aandoen als ik moet werken.quote:
Bij ons zou dat prima kunnen tenzij je op het lab werkt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:03 schreef chufi het volgende:
Zag gisteren het onderwerp over wel of geen korte broek naar je werk ..
Wij werken duidelijk op een soort kantoorquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed bij ons op werk is een rok dragen al overdressed zijn dus.
Ik koop gewoon wat ik mooi vind.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Agrarische sector zit ik met een zeer sterk informele sfeer.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij werken duidelijk op een soort kantoor
Kantoor wordt het toch een vestje oid eroverheen ivm airco.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:06 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het wel hele mooie jurken, maar echt voor de lente/ zomer en niet voor kantoor. Gewoon omdat ik blote schouders enzo ietsje te bloot vind voor op kantoor ofzo.
Heel anders dus ja,quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Agrarische sector zit ik met een zeer sterk informele sfeer.
Die heb ik vandaaf nog gezien.quote:
Ik denk dat ze jou wel staanquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal ze ook niet aandoen als ik moet werken.
Zonde van de jurk.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kantoor wordt het toch een vestje oid eroverheen ivm airco.
Zo anders is dat niet, zowel geld als aardappels moeten groeien.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel anders dus ja,
ik zit in de financiele sector
Ik had een studievriend die er ooit heeft gedrumd in de beginjaren danquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik vandaaf nog gezien.
Programma over de jaren 80
in theorie niet, praktijk welquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo anders is dat niet, zowel geld als aardappels moeten groeien.
mooiquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
En een versie hiervan moet ik nog uittekenen en bedenken. Heb ik mosgroen linnen voor liggen.
Dagelijks leven?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
mooi
wel heel veel jurk aan de onderkant, voor linnen
wat is de gelegenheid?
Speelde in de Muppet Show.quote:
Ik houd van lange rokken en jurken.quote:
Ik vind het dapper.quote:
Wat je hebt laten zien vind ik best mooi.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben mijn laatste wikkeljurk toch gezien? Dat is ook wel een echt statement met print en lang en wijd.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd van lange rokken en jurken.
ehm weet het niet meer?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben mijn laatste wikkeljurk toch gezien? Dat is ook wel een echt statement met print en lang en wijd.
En toch is de kans dat ik er 1 aantrek vrij kleinquote:
ja sorry, maar ik ga het ook eerlijk zeggen: de onderste helft vind ik net een parasol.quote:
Ik zou er wel één willen uittrekken.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch is de kans dat ik er 1 aantrek vrij klein
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ehm weet het niet meer?
nog linkje?
Misschien staat het je wel ontzettend goedquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch is de kans dat ik er 1 aantrek vrij klein
Dat soort muziek is niet de mijnequote:
En verrassend genoeg zal het mij goed staanquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ja sorry, maar ik ga het ook eerlijk zeggen: de onderste helft vind ik net een parasol.
Nou hoeveel?quote:
Dat vind ik dan weer dapper van jouquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ja sorry, maar ik ga het ook eerlijk zeggen: de onderste helft vind ik net een parasol.
Moet bij dat deuntje gelijk weer aan Huub-DGK denken.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Freshfruit was nog op zoek naar een parasolquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die associatie heb ik gelukkig niet, maar af en toe wat Scooter houd ik wel vanquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moet bij dat deuntje gelijk weer aan Huub-DGK denken.
ohja die had ik gezienquote:
Wel van Ola-ijs.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Freshfruit was nog op zoek naar een parasol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |